Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дюзи Алфа 159 1,9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дюзи Алфа 159 1,9

    Здравейте,
    Имам приятел с Алфа 159 1,9 mjet.
    Преди няколко дни е сменил две от дюзите.Сменени са 3-та и 4-та дюзаСлед смяна на студен двигател на диагностика с Делфи му са излезнали следните показания на дюзите:
    1- -0,66
    2- - 0,96
    3- - 0,85
    4- -0,66
    Казали са му че трябва да се качат кодовете на новите дюзи и след като са ги записали на загрял мотор
    показанията на първа и четвърта дюза са съответно
    1- -1,2
    4- +1,7

    Нормални ли са тези показатели,зле ли са?Колата пали и работи много добре според моя човек.Даже казва че с новите дюзи двигателя работи по-меко.Преди е имало по остро чукане.
    Последна редакция от IvanU; 11.02.2021, 15:54.
    Ланча Капа 2,0 VIS
    Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

    #2
    Напълно са нормални. Не трябва да да са повече от +/- 4,00 . Тези корекции зависят от няколко фактора, и след всяко палене може да са различни. Дори и при смяна на бензиностанцията.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      При мен след основно разглобяване на четирите дюзи, почистване, стенд и реглаж на разпръсквачите, така или иначе не успяха да ги докарат с по-добри стойности:

      на студен двигател: 1(-0.06), 2(1.40), 3(-1.87), 4(0.52)
      топъл двигател: 1(-0.15), 2(1.02), 3(-0.87), 4(0.01) и се въртят около тези стойности.
      Принципно е най-оптимално всичко да е около 0, но това зависи от много фактори, така че да не се втеляваме чак толкова...
      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

      Коментар

      Working...
      X