Значи, след като смених горивният филтър , колата на ниски обороти, влиза в някакъв режим и не вдига повече от 2000 об. Гася паля и се оправя. И така до следващия път. Какво може да се е объркало
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Седичи 1.9 д . Проблем на ниски обороти
Collapse
X
-
Емо,има една букса обд.Закачете я на първо време и ще си покаже някаква грешка.Не зная в кой град живееш,но със сигурност има някой колега с лаптоп и необходимата програма за диагностика.Иначе е все едно да хвърляме боб и да гадаем.Просто е достигнал момента на нещо по системите и затова ти създава ядове.Едва ли има нещо общо със смяната на филтъра.Ако е фалшив,едва ли ще запали повторно.Но при супер качествените части и консумативи в нас нищо вече не може да ме озадачи.Закачете я на диагностика и тогава кой както може ще ти помагаме198mjet Bravo
-
Благодаря ти за отговора Геле! Аз съм от Никопол , пробвахме да я закачим тука на компютър обаче не я хвана. Казаха ми че фиат ,имат някаква друга система, и за това не ставало .Трябва да търся някъде на Плевен. Ако някой знае къде в Плевен да ме насочи. Иначе малкото зло е че като загрее се оправя.
Коментар
-
Емил Илиев написа: Преглед на мнениетоТурбото работи , а този клапан - n75 къде е
Местоположението му във Fiat Sedici 1.9 8V mJet е отбелязано с №7 в схемата:
https://fiat.7zap.com/en/sed/3b/1892...0260s00+1-0/#7Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org/
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар