Здравейте и Честита нова година на всички!
Колата е Браво 2 1.9 мултиджет, 2007ма, 120кс с пет степенната кутия с530.5. Проблемът е следния, при натиснат съединител и работещ двигател първа влиза доста трудно, понякога от втория или третия път с по-силен напън. Задна влиза още по трудно и е почти невъзможно ако не вкарам 4та, 3та или която и да e скорост и веднага след това включа задна. При веднъж влезнала 1ва или задна без да отпускам съединителя всички скорости влизат перфектно, в момента в който изключа от скорост и пусна съединителя пак влизат трудно. Втора влиза леко по стегнато понякога но не е трудно, трета, четвърта и пета си включват добре. При изгасен двигател всички скорости влизат перфектно. В движение при минаване от втора на първа с много ниска скорост отново първа влиза много по-лесно отколкото като съм спрял напълно. Съединителя комплект с маховика и лагер-помпата са LuK, сменени преди около 18000-20000км. Месец след смяната имах подобен проблем и смених и горната помпа на съединителя с TRW. Обезвъздуших и нещата се оправиха или поне не ми правеше впечатление. Преди около месец не бях местил колата около седмица и след като я запалих пак беше почти невъзможно да включа на скорост. Обезвъздуших пак и мисля че се пооправи, но пак не е както трябва. Нямам теч на спирачна течност от никъде, поне в казанчето не намалява. Съединителя е нормално твърд, горе има малко свободен ход и след това се чува когато лагер помпата започне да натиска. Отделя малко по-ниско от средата но не е долу при пода, има хубав полусъединител и не увлича когато е на скорост с натиснат съединител, също както казах в това положение всички скорости влизат лесно след като съединителят е натиснат и валовете на скоростите не се въртят. Тоест смятам че съединителя отделя напълно, но пък не знам внушавам ли си, но след обезвъздушаване е малко по-добре. Маслото в скоростите е Тутела 75w85, каквото си го дават оригинално. При движение из града понякога на светофар първа включва много зле и се налага да сложа втора и после първа, понякога не толкова трудно ами си влиза дирекно с по-силен натиск и с две щраквания, все едно има междинно положение между неутална и първа. Друг път ако не съм спрял напълно и се налага да включа на първа си влиза лесно. Тоест може да се кара, но е гадно.
Къде да търся проблема, възможно ли е да е съединител, въпреки че е почти нов, не боксува и смятам че отделя добре? Или пък да е някоя от помпите и да не натиска напълно, но ясно се усеща че точката на зацепване е по-високо? Жилата и избирача мисля че са наред тъй като на изгасен двигател и работещ но с натиснат съединител влизат перфектно.
Благодаря предварително и поздрави!
Колата е Браво 2 1.9 мултиджет, 2007ма, 120кс с пет степенната кутия с530.5. Проблемът е следния, при натиснат съединител и работещ двигател първа влиза доста трудно, понякога от втория или третия път с по-силен напън. Задна влиза още по трудно и е почти невъзможно ако не вкарам 4та, 3та или която и да e скорост и веднага след това включа задна. При веднъж влезнала 1ва или задна без да отпускам съединителя всички скорости влизат перфектно, в момента в който изключа от скорост и пусна съединителя пак влизат трудно. Втора влиза леко по стегнато понякога но не е трудно, трета, четвърта и пета си включват добре. При изгасен двигател всички скорости влизат перфектно. В движение при минаване от втора на първа с много ниска скорост отново първа влиза много по-лесно отколкото като съм спрял напълно. Съединителя комплект с маховика и лагер-помпата са LuK, сменени преди около 18000-20000км. Месец след смяната имах подобен проблем и смених и горната помпа на съединителя с TRW. Обезвъздуших и нещата се оправиха или поне не ми правеше впечатление. Преди около месец не бях местил колата около седмица и след като я запалих пак беше почти невъзможно да включа на скорост. Обезвъздуших пак и мисля че се пооправи, но пак не е както трябва. Нямам теч на спирачна течност от никъде, поне в казанчето не намалява. Съединителя е нормално твърд, горе има малко свободен ход и след това се чува когато лагер помпата започне да натиска. Отделя малко по-ниско от средата но не е долу при пода, има хубав полусъединител и не увлича когато е на скорост с натиснат съединител, също както казах в това положение всички скорости влизат лесно след като съединителят е натиснат и валовете на скоростите не се въртят. Тоест смятам че съединителя отделя напълно, но пък не знам внушавам ли си, но след обезвъздушаване е малко по-добре. Маслото в скоростите е Тутела 75w85, каквото си го дават оригинално. При движение из града понякога на светофар първа включва много зле и се налага да сложа втора и после първа, понякога не толкова трудно ами си влиза дирекно с по-силен натиск и с две щраквания, все едно има междинно положение между неутална и първа. Друг път ако не съм спрял напълно и се налага да включа на първа си влиза лесно. Тоест може да се кара, но е гадно.
Къде да търся проблема, възможно ли е да е съединител, въпреки че е почти нов, не боксува и смятам че отделя добре? Или пък да е някоя от помпите и да не натиска напълно, но ясно се усеща че точката на зацепване е по-високо? Жилата и избирача мисля че са наред тъй като на изгасен двигател и работещ но с натиснат съединител влизат перфектно.
Благодаря предварително и поздрави!
Коментар