Здравейте, имам нужда от помощ за fiat doblo 1.9 JTD 2003г.
Да разкажа малко предистория.
Преди две седмици както си карах колата започна сама да се форсира при съвсем леко докосване на педала или пък изобщо да не отчита, че е натиснат и светна чека на таблото. Бавничко успях да я добутам до сервиза в който я подържат. Закачиха я на диагностика и изкара грешка в потенциометъра на газта. Оказа се че върви комплект с целия педал и го няма наличен в България. Майстора ме посъветва да потърся втора ръка понеже ми трябваше преди тези 2-3 седмици доставка от германия. Намерихх оригинален от мега партс. Реших, че ще го сменя сам, свалихх стария прегледахх куплунга за окисления, сравних двата педала бяха 1:1 и монтирах другия. Запалих колата и всичко беше добре, поработи на място около 30 мин. през което време си натисках газта и всичко си беше добре. Загасих колата и след 30 мин реших, че ще я покарам малко да видя в движение как е.
След като запалих колата и я подкарах всичко беше точно до първите 200 метра и колата изгуби мощност и не можа да вдигне повече от 1200 оборота, започна да се тресе и да изкарва пътен бял дим от ауспуха. нямаше абсолютно никаква мощност, много пушеше. Успях бавничко да паркирам и да не преча но не, натискам газта, опитва се но се тресе (сеедно се дави) и пуши бяло и светна отново чека.
Загасих я и след това не искаше да пали и ми направи впечетление, че осветлението на километража не работеше. Разкачих акумулатора за 10 мин. но след това пак не палеше. Оставих я така и след 3-4 часа реших, че ще пробвам пак, завъртяхх ключа колата запали без проблем осветлението на километража се появи и нямаше и помен от бял дим. Колата работеше перфектно покарах я и всичко беше наред....
На диагностика не излиза грешка в момента?
Какъв може да е проблема или да е бил ?
Не смея да я карам колата, не знам къде ще ме остави камо ли извънградско
Благодаря предварително
Да разкажа малко предистория.
Преди две седмици както си карах колата започна сама да се форсира при съвсем леко докосване на педала или пък изобщо да не отчита, че е натиснат и светна чека на таблото. Бавничко успях да я добутам до сервиза в който я подържат. Закачиха я на диагностика и изкара грешка в потенциометъра на газта. Оказа се че върви комплект с целия педал и го няма наличен в България. Майстора ме посъветва да потърся втора ръка понеже ми трябваше преди тези 2-3 седмици доставка от германия. Намерихх оригинален от мега партс. Реших, че ще го сменя сам, свалихх стария прегледахх куплунга за окисления, сравних двата педала бяха 1:1 и монтирах другия. Запалих колата и всичко беше добре, поработи на място около 30 мин. през което време си натисках газта и всичко си беше добре. Загасих колата и след 30 мин реших, че ще я покарам малко да видя в движение как е.
След като запалих колата и я подкарах всичко беше точно до първите 200 метра и колата изгуби мощност и не можа да вдигне повече от 1200 оборота, започна да се тресе и да изкарва пътен бял дим от ауспуха. нямаше абсолютно никаква мощност, много пушеше. Успях бавничко да паркирам и да не преча но не, натискам газта, опитва се но се тресе (сеедно се дави) и пуши бяло и светна отново чека.
Загасих я и след това не искаше да пали и ми направи впечетление, че осветлението на километража не работеше. Разкачих акумулатора за 10 мин. но след това пак не палеше. Оставих я така и след 3-4 часа реших, че ще пробвам пак, завъртяхх ключа колата запали без проблем осветлението на километража се появи и нямаше и помен от бял дим. Колата работеше перфектно покарах я и всичко беше наред....
На диагностика не излиза грешка в момента?
Какъв може да е проблема или да е бил ?
Не смея да я карам колата, не знам къде ще ме остави камо ли извънградско
Благодаря предварително
Коментар