Преди малко идвам от сервиза, който ми смени горивния филтър.Паля аз тръгвам и ми загасва колата. Паля втори път и едвам едвам с 10 км/ч.Резултат - колата почти не може да тръгне едвам движи (нещо като в темата на колегата със Стилото - JTD)Едвам на 1-ва за 7-8 секунди си двига 4-те хиляди оборота. А бе направо ужас
На втора за да вдигна 40км (в крайна сметка не успях да ги вдигна) сигурно трябва да я "ръчкам" колкото може.А и за първи път видях как тази кола чади като за световно - през аспуха излиза нечовешки дим като от икарус ’36-та година.Направо не знам какво да правя - няма такава супер "проста" смяна на нафтовия филтър.В крайна сметка веднага се върнах в сервиза - ама и той един сервиз и им казах за проблема.Сега затвориха и утре им казах да ми върнат стария филтър да видя да не би да е от него (новия филтър).Направо не знам какво да направя, какво ще кажете за елементарната операция "смяна на горивен филтър"
Идеи?


Коментар