Преди малко идвам от сервиза, който ми смени горивния филтър.Паля аз тръгвам и ми загасва колата. Паля втори път и едвам едвам с 10 км/ч.Резултат - колата почти не може да тръгне едвам движи (нещо като в темата на колегата със Стилото - JTD)Едвам на 1-ва за 7-8 секунди си двига 4-те хиляди оборота. А бе направо ужас На втора за да вдигна 40км (в крайна сметка не успях да ги вдигна) сигурно трябва да я "ръчкам" колкото може.А и за първи път видях как тази кола чади като за световно - през аспуха излиза нечовешки дим като от икарус ’36-та година.Направо не знам какво да правя - няма такава супер "проста" смяна на нафтовия филтър.В крайна сметка веднага се върнах в сервиза - ама и той един сервиз и им казах за проблема.Сега затвориха и утре им казах да ми върнат стария филтър да видя да не би да е от него (новия филтър).Направо не знам какво да направя, какво ще кажете за елементарната операция "смяна на горивен филтър" Идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смених горивния филтър - прецакаха колата
Collapse
X
-
trustworthy написа:каква марка е филтърът?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
По скоро ме навежда на мисълта че са извадили някой маркуче от клапаните които са около филтъра поради невнимание при развиването.Аз си сменям филтъра сам и затова свалям цялата конзола и от там в работилницата на менгемето.На ключар филтъра също се сменя елемнтарно и съм сигурен е че е както при мареа 1,8Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
perlsite написа:Сигурно е Clean Filter Да не са го обърнали на обратноA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
gdd55
Тъй като моя си го сменям сам,ако не са ти стегнали добре някой болт може да имаш въздух в систематаи постоянно да ти пада налягането.Аз останових мястото на пробив като вземах да подкачвам ръчно горивото с онази гумена помпичка и се чу съскане.Видях от къде е съскането претегнах болта и всичко беше ок.А тия филми за фалшиви филтри,незнам кви са тия филтри да го сложиш нов и да не работи.То какво има в един филтър че и да пре*бан.Да са хвърлят пари за скъпи филтри за мен лично е вятър работа
Коментар
-
Колеги, сутринта си взех колата от сервиза. Човека който беше сменил филтъра вчера, при да сложи пак стария каза, че е решил просто да я запали отново и да види какво става.Колата си запалила и в момента работи все едно нищо никога не е имало. Много странна история - остана да нощува при тях колата и на сутринта като "нова-стара".Дано проблема и аз не знам какъв да е бил, ама да не се повтори отново.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Пак се повтарям от това ще да е било и не искат да си признаят.По скоро ме навежда на мисълта че са извадили някой маркуче от клапаните които са около филтъра поради невнимание при развиванетоFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Имало в въздух в системата. Или както казаха по-горе, филтура не е бил затегнат добре и пак въздух.Сменя като просто се развърта стария и се завърта новия, като предварително новия се пълни с нафта.Нищо не се разкача че да се забрави после. Единствения страничен ефект е въздуха - враг номер две за печките.Номер едно някои хора разправят че бил студаI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар