Здравейте колеги.
Благодаря на всички за насоките. Оказва, се че на трети цилиндър гори трети път свещ. Имало много нагар на свеща, като според майстора, това е възможно да е в следствие на влизане на масло в цилиндъра.
На ГТП-то ми казаха,че ми е омаслена турбината, явно е пробила от скоро. За мое съжаление, така се оказа. Интересното е, че мисля, че бях писал, че капачката на двигателя за маслото, на два пъти я заварвах паднала. Сега като я смених с нова, явно е избило в друга посока, което ме навежда на мисалта, че в двигателя нещо се случва. Незнам...Двигателя до сега с иимаше ряз, по магистралата си поддържаше спокойно 120/140. Иначе, машината има голяма сантиментална стойност за мен, като цяло съм се старал да я поддържам с добри части и консумативи, но този път ремонта май ще е доста като сума и не знам дали си заслужава. Защото ако трябва да се прави ремонт на двигателя, дори и втора употреба турбина по мои прогнози отиваме към 700/1000лв
бтв- това с крушката ще го направя при свободно време.
Благодаря на всички за насоките. Оказва, се че на трети цилиндър гори трети път свещ. Имало много нагар на свеща, като според майстора, това е възможно да е в следствие на влизане на масло в цилиндъра.
На ГТП-то ми казаха,че ми е омаслена турбината, явно е пробила от скоро. За мое съжаление, така се оказа. Интересното е, че мисля, че бях писал, че капачката на двигателя за маслото, на два пъти я заварвах паднала. Сега като я смених с нова, явно е избило в друга посока, което ме навежда на мисалта, че в двигателя нещо се случва. Незнам...Двигателя до сега с иимаше ряз, по магистралата си поддържаше спокойно 120/140. Иначе, машината има голяма сантиментална стойност за мен, като цяло съм се старал да я поддържам с добри части и консумативи, но този път ремонта май ще е доста като сума и не знам дали си заслужава. Защото ако трябва да се прави ремонт на двигателя, дори и втора употреба турбина по мои прогнози отиваме към 700/1000лв
бтв- това с крушката ще го направя при свободно време.
Коментар