Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Датчик подгревни свещи и проблем с палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Здравейте колеги.
    Благодаря на всички за насоките. Оказва, се че на трети цилиндър гори трети път свещ. Имало много нагар на свеща, като според майстора, това е възможно да е в следствие на влизане на масло в цилиндъра.
    На ГТП-то ми казаха,че ми е омаслена турбината, явно е пробила от скоро. За мое съжаление, така се оказа. Интересното е, че мисля, че бях писал, че капачката на двигателя за маслото, на два пъти я заварвах паднала. Сега като я смених с нова, явно е избило в друга посока, което ме навежда на мисалта, че в двигателя нещо се случва. Незнам...Двигателя до сега с иимаше ряз, по магистралата си поддържаше спокойно 120/140. Иначе, машината има голяма сантиментална стойност за мен, като цяло съм се старал да я поддържам с добри части и консумативи, но този път ремонта май ще е доста като сума и не знам дали си заслужава. Защото ако трябва да се прави ремонт на двигателя, дори и втора употреба турбина по мои прогнози отиваме към 700/1000лв

    бтв- това с крушката ще го направя при свободно време.
    Последна редакция от crazyjoe; 04.03.2021, 14:57.
    Fiat Punto 1.7TD 1997/10/

    Коментар


      #17
      Какво значи, пробила турбината?
      Много, много рядко тече турбо от средната част.
      Повечето пъти е от маркучите/тръбичките които осигуряват мазането, и/или уплътненията им.
      Това ако тече. Ако е просто, дори доста мазно, това се приема за абсолютно нормално.
      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

      Коментар


        #18
        Колега понеже количката ти има сантиментална стойност си я оправи и не вярвай че 2021 г турбина за тази кола струва 700/1000лв.Не зная в кой град живееш но на днешно време инфото е навсякъде.Ремонт с оригинални части на турбина за стило(250бглева)в град Враца.Не пиша повече за да не звучи като реклама.Едва ли за пунтака е повече.
        198mjet Bravo

        Коментар


          #19
          Аз пък да попитам, как маслото от турбината влиза само в трети цилиндър?
          Вместо да продължаваш с кристалната топка, ходи някъде да ти измерят компресията и тогава продължавай.

          Коментар


            #20
            chaveto написа: Преглед на мнението
            Аз пък да попитам, как маслото от турбината влиза само в трети цилиндър?
            Вместо да продължаваш с кристалната топка, ходи някъде да ти измерят компресията и тогава продължавай.
            Привет,
            Не съм казал, че влиза от трети цилиндър в турбото. Иначе, да, ще го направя. Това ми каза и майстора. Като направя измерването, ще пиша.
            Благодаря
            Fiat Punto 1.7TD 1997/10/

            Коментар


              #21
              crazyjoe написа: Преглед на мнението
              Здравейте колеги.
              Оказва, се че на трети цилиндър гори трети път свещ. Имало много нагар на свеща, като според майстора, това е възможно да е в следствие на влизане на масло в цилиндъра.
              От тук и последващите писаници за "пробила" турбина и т.н се вадят заключения, че маслото идва от турбината. Затова идва и въпроса как само на 3-цилиндър влиза маслото.
              Както казах и по напред, първо провери компресията и след това можете да надуете всеки цилиндър за да чуете/видите какво става.

              Коментар

              Working...
              X