Здравейте, пиша ви за Fiat Bravo 2010 -1.6 multijet-105 конски сили 77kw. На реални 100 000 км. Вие сте последната надежда за неразрешимият проблем с автомобила. Проблемът остава нерешим.Вече мисля за продажба на колата и огромно разочарование от Fiat, за съжаление. Проблемът на колата е следният. Когато колата се запали (студен старт), маслената лампа светва и не угасва, показва, че в двигателя липсва масло и зумерът се включва. Във сервиза ми казаха, че гумичката на маслената помпа трябва да се смени, те я смениха и проблемът остана същият. Налягането е измерено на маслото. Студен старт - 4,5 бара, а с подаване на газ 1,5 бара. Казаха ми, че налягането е много добро и няма причина да сменя маслената помпа. Карам колата с 5-30w castrol edge .Колата все още не вдига масло и от сервиза вдигнаха ръце и казаха че не знаят какво може да бъде. Вече започнах да губя надежда, че нещата могат да се оправят. Винаги, когато запалвам колата на студен старт, датчика се включва, че двигателят е сух и зумерът се включва. Благодаря Ви от сърце и се надявам да ми помогнете с този засега нерешим проблем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бавно гаснене лампа масло фиат браво 2 .1.6 мултиджет дизел
Collapse
X
-
1- смяна на маслен филтър с оргинален
2-проверка на датчика
3-проверка на цедката на масленната помпа
ако е сменена гумичката ,предполагам са свалили картера
и са почистили цедката ,
карам линеа със същият двигател , на140 к км ,при мен
лампата гасне след 2 ск при студен двигател ,
има клапанче в кутията на маленният филтър ,
и от там може е проблемът , маслото оттича в картераLinea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
-
Здравейте, във кутийката на масленият филтър няма клапанче ,има клапан на самото тяло.Оставил съм колата ,да проверят този клапан ,той е механичен.Да,цетките са почистени перфектно,целият проблем е че маслото се стича във картера и когато запаля колата винаги пълни масленият филтър.Точно това им казах за механичният клапан ,но не е на кутийката а на самото метално тяло.Проблема все още не е решен,много ти благодаря за съвета.Прави ми впечатление че бравото е рядка кола във България,и не са запознати със колата,това установих.Просто се чудят къде е този клапан.Последна редакция от bravooo; 12.10.2020, 21:02.
Коментар
-
ами да , клапанчето не е в бакелитовата кутия , ако клапанчето е здраво ,откъде се стича маслото ,
при смяна маслото пробвай с вътрешно промиване на двигатела ,може би старото масло се е клеясало около
клапанчето , аз преди смяна на маслото добавям прибавка в картера ,и след 10 мин на празен ход без газ ,
източвам маслото , използвувам Würth , почиства и хидравличните повдигачи на клапаните ,моторът работи по безшумно ,
карам с mobil 5w30 ESP formula ,Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
Да,да.И аз мисля че е от него,просто не затваря.Лошото е че не се продава отделно ,а и не знаят как да го свалят.На резба ли е клапанът?И знаете ли къде ги рециклират или се сваля се измива и се връща?Има ли някакви гумички който се сменят?Благодаря ти много за помоща,проблема все още не е решен ,чудят се какво е.За това ви писах че бравото е рядка кола и не са запознати.
Коментар
-
маслоохладителя заедно с филтърната кутия се продава
под код 55273042 и е с цена около 80-100 долара , с три болтчета е свързан
към мотора ,ако намериш майстор който да го свали от двигателя ,
лесно ще се добереш до клапанчето , за снимка на охладтеля виж в нета
като напишеш кода ще го видиш , успехLinea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
-
Това се сменя комплект ли?Уаууу,аз мислех че може да се свали само клапана и да се смени.Фиат си е фиат за жал .Мислех че е по добра кола,разбираемо е защо хората бягат от фиат.Благодаря ти много.
--- Автоматично слети последователни мнения ---
Идеята ми е,можем ли да свалим само клапанчето и продава ли се?Или се сменя комплект ?
Коментар
-
bravooo написа: Преглед на мнениетоУплатнението е сменено колега и нищо,пак гасне бавно.Явно нещо друго е,за това и не могат да открият какво еFiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
bravooo написа: Преглед на мнениетоУплатнението е сменено колега и нищо,пак гасне бавно.Явно нещо друго е,за това и не могат да открият какво еFiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
То няма как да не е монтиран как трябва,По скоро явно е друг проблема.Всичко е огледано както трябва,ами сега остава да сменим датчиците за маслото ,били 2 бр.Продъжавам да се мъча със колата,все още проблема го има.Постоянно сменям сервизи и нищо ,чудят се и толкова.
--- Автоматично слети последователни мнения ---
Да ти кажа не знам какво би могло да е.Майстора е много добър и не вярвам да не си е свършил работа.Ако имаше нещо не на ред или счупено,спукано щеше да ми каже,работи внимателно.
Коментар
-
Колега,извинявам се за въпроса предварително ако не съм разбрал правилно,тази кола кара ли се от как тече дискусията относно ши,,ната лампа или не.Ако тази кола се кара,а това са почти 10 дни дискусии този мотор вече щеще да е във коша(разбирай блокирал).ако имаш жокер от приятел със подобен аналог вземи и смени за проба датчика за маслото.Единия е за налягането, а другия следи нивото.Дано не съм в грешка но едва ли италианците са променили нещо освен даунсайсига на тоя мотор.Колкото до майстора,няма безгрешни хора и всеки може да сбърка някъде.Успех198mjet Bravo
Коментар
-
Здравейте, колата не се кара,ако я карах до сега двигателя трябваше да е блокирал.Постоянно я карам на сервизи със репатрак ,чудят се и нищо.Сега ще сменя двата датчика ,но ме съмнявам че е от това.Колата все още не е оправена и не се случва нищо.Сервизите са гола вода,почвам да им се дразня,все едно съм им закарал космически кораб.Благодаря ти за съвета.Само да питам тази кола има ли механичен затварящ клапан за маслото ?И къде се намира?Сервиза също не знае къде да търси?.Последна редакция от bravooo; 22.10.2020, 12:08.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар