Здравейте колеги, ще се радвам ако някой от вас даде мнение по моя проблем. Колата е със сменен клапан на геометрията, движеше се напълно нормално но при високи обороти пренадуваше. Казаха ми че сърцевината и геометрията на турбината са наранени, сменихме ги с нови, провериха вакуумите и казаха че всичко е наред. Да но сега има много осезаема турбо дупка - преди се усещаше около 1800 оборота, сега е след 2200-2300. Възможно ли е това да е причинено от задръстен ДПФ (не ми свети лампичка и никога не съм имал проблеми, но ми казаха първо да го махна и после да търсим проблем). Масло, въздушен, горивен филтър, ремъци, помпа са сменени. Вихровите клапи са премахнати. Няма никакъв пушек, просто колата е осезаемо по бавна. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 2, 1.9 150 - Късно турбо
Collapse
X
-
Да, значи горе-долу моята картинка. Само без пушека, ама живот и здраве, сигурно и той ще се появи.
Аз съм се насочил към почистване на дросел и ЕГР, основно защото напоследък ми се струва, че двигателят изгасва по-бавно. А и с предишната кола дроселът си беше част от периодичното обслужване, та си имам пресантимент към него. За съжаление, доколкото се познавам, няма да е скоро, щот цялата работа не ми пречи особено.
Ама като го направя, ще пиша дали е подействало.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Ъпдейт по темата. След като я връщах във Вентура и ме увериха че турбината която са правили си е наред и няма други проблеми и ми казаха че трябва да махнат егр и дпф, реших да я закарам на Дани в Дружба да я види. Излезе му грешка на дросел, сменихме го и си поигра да регулира турбината. Колата е осезаемо по добре, уикенда ще я изкарам на магистралата да я понатисна, но мисля че това беше основния проблем. Не му е мястото в тази тема, но искам да похваля отношението и работата на човека!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар