Колко време изчаквате да загрее дизелака преди да потеглите. Питам защото моето Пунто така и така не може да загрее докато отида на работа и гледам да не качвам оборотите над 2000(карам има няма 10мин). Тука се писа доста за проблемите с термостата но да попитам все пак - Стигате ли въобще нормалната работна температура(средата на скалата) при нормално градско каране и за колко време?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко подгрявате преди тръгване/не за свещите/?
Collapse
X
-
Чувал съм, че е добре да се оставят дизелите малко да "разбият маслото" преди да се потегли! Старая се поне половин-една минута почивка да му давам преди да потегля. А, когато има да се рие сняг, или чистат джамове от скреж първо паля и след това започвам с тез занимания.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
аз лично не чакам, понеже паркирам в подземен гараж и не искам да се задуша но по операцията за заключване на гаражната врата и отваряне на автоматичната обща минават към две минути и се надявам, че са достатъчни, като се има в предвид, че гаража е поне 15 градуса. но с влагата е кофти, яко ми скърцат ролките първата минута, докато се изсушат.Bravo SX TD100, 1997
Коментар
-
и аз чакам около половин-1 минута.. това скоро го научих, иначе първите месеци - дирекшън - паля и тръгвам, после една колежка , забележете, ме светна как е при дизелите и от тогава изчаквам и аз...а ако има чистене също - първо паля, после всичко останало. преди същото беше, при бензина пак така правехA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Зимата задължително подгрявам 2-3 минути и чак след това тръгвам.Лятото също гледам да не тръгвам още със запалването ,а си подреждам това онова по жапката,слагам си касетофончето,колана ...... и тръгвам .После още няколко минути карам на първа,максимум на втора,понеже пътя е много кофти от строежите наолколо, докато излезна от малката уличка,така че не и давам много зор в началото.Fiat Punto 1.7 TD
Коментар
-
аз лично я оставям да работи докато не си промени звука за оборотите(за тракането говоря ).....в началото трака малко по бавно...и след около2-3 минути работа оборотите се променят и стават много ритмични (не съм спец, но промяната може би се дължи на това, че са хидравлични клапъните и им трябва известно време за да се подкачи достатъчно масло....и може би затова се променя звука).Punto ELX 1.7TD
Коментар
-
gdd55
Gugev написа:Аз също я държа в гараж и няма нужда да повтарям Колегите, защото правя същото. Но докато стрелката за работната температура на мотора не стигне първата черта (тогава падат оборотите при мен), гледаям да не я "ръчкам".
Коментар
-
gdd55 написа:....А имам приятел кара мерцедес 3.0 дизел той докато не загрее 90С не трагваFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
gdd55
Vladim написа:gdd55 написа:....А имам приятел кара мерцедес 3.0 дизел той докато не загрее 90С не трагва
Коментар
-
абе момци незнам защо ама в по новите книги пише че е много по добре да се тръгне без да се чака да загрее колата и да се кара на ниски обороти пише го дори и в препоръките на ситроена който сега купи нашата фирма-1.9 дизел....според мене загряването е отживелица...преди ладите и жигулите понякога не вървяха добре в началото докато не са загрели и от там е този мит според менFIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар