Добър ден! Преди няколко дена запалих Кромата за пръв път с пълна генерация и почна да се държи странно.
Веднага след палене беше добре, но като и подадох малко газ 1-2 минути по-късно, включи перката, започна да мърля оборотите, да се тресе (все едно прекъсва), да припуква и пши бяло, вижда/чува се на клипа. След гасене, отново палене и подаване на газ се опита да мърля оборотите, за може би четвърт от секундата, но този път се оправи, включи перката, промени си звука на празния ход (може би оборотите да са били с 50-100 по-високи) и пак започна да пуши бяло, този път значително повече, придрожено с ужасна миризма и след около може би 30-тина секунди така, вече в гаража не можеше да се седи, защото всичко беше в дим и чак на очите ми лютеше. След може би 10 минути така, празния ход се върна към нормалното, перката спря и дима от ауспуха почти изчезна, миризмата също (възможно е остатъка да е от наличие на конденз в генерацията, защото е била със скъсана мека връзка над година).
До колко знам, това е било регенерация, нали? Въпросът ми е защо така започна да прекъсва първия път? Попринцип това не го прави за пръв път, но предишните пъти я гасих почти веднага, защото започна с тези номера точно след смяна на водната помпа и си мислих, че има въздух в системата и прегрява. Също да добавя колата не е карана от почти година, преди това също толкова е седяла. Работила е предимно на празен ход в гаража и може би 100-тина метра маневри пред къщи. Реално е достигала работна температура 3-4 пъти общо. Нормално ли е за толкова малко да запуши здрав ДПФ или просто не е толкова здрав?
Веднага след палене беше добре, но като и подадох малко газ 1-2 минути по-късно, включи перката, започна да мърля оборотите, да се тресе (все едно прекъсва), да припуква и пши бяло, вижда/чува се на клипа. След гасене, отново палене и подаване на газ се опита да мърля оборотите, за може би четвърт от секундата, но този път се оправи, включи перката, промени си звука на празния ход (може би оборотите да са били с 50-100 по-високи) и пак започна да пуши бяло, този път значително повече, придрожено с ужасна миризма и след около може би 30-тина секунди така, вече в гаража не можеше да се седи, защото всичко беше в дим и чак на очите ми лютеше. След може би 10 минути така, празния ход се върна към нормалното, перката спря и дима от ауспуха почти изчезна, миризмата също (възможно е остатъка да е от наличие на конденз в генерацията, защото е била със скъсана мека връзка над година).
До колко знам, това е било регенерация, нали? Въпросът ми е защо така започна да прекъсва първия път? Попринцип това не го прави за пръв път, но предишните пъти я гасих почти веднага, защото започна с тези номера точно след смяна на водната помпа и си мислих, че има въздух в системата и прегрява. Също да добавя колата не е карана от почти година, преди това също толкова е седяла. Работила е предимно на празен ход в гаража и може би 100-тина метра маневри пред къщи. Реално е достигала работна температура 3-4 пъти общо. Нормално ли е за толкова малко да запуши здрав ДПФ или просто не е толкова здрав?
Коментар