Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква е нормалната температура на Седичи 1.9?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каква е нормалната температура на Седичи 1.9?

    Здравейте колеги,
    Изглежда не обяснявам както трябва:
    Нямам проблем с охлаждането а просто ме итнересува знае ли някой каква е нормалната работна температура на двигател 1,9 -120 к.с."Седичи"?
    При скорост 120/130 кмч без климатик преди София по баира показваше на СРЕДАТА
    А на връщане от София с 120/130 кмч без климатик ,но спускане и външна температура 30 градуса показваше МАЛКО ПОД СРЕДАТА.
    А ако човек не си постави за цел специално това да наблюдава по-продължително
    както и аз си сложих очилата едва ли ще обърне внимание на мин. разлика от половин деление .
    Смятам че е нормално
    Но питам за информация.

    Около жълтата черта на снимката ???
    Благодаря......
    Прикачени файлове
    Последна редакция от rumen59; 20.05.2020, 16:47.

    #2
    За термостат си колега (останал е отворен), нормалното положение е жълтата черта. При работещ термостат стрелката не мърда от средата без значение на наклона и натоварването.

    Коментар


      #3
      Последна редакция от rumen59; 20.05.2020, 16:51.

      Коментар


        #4
        rumen59 написа: Преглед на мнението
        Значи на жълтата черта е нормално.(около четири деления ) За това питах.
        За натоварването не си прав.
        Ако се катериш с 120км. натоварването на двг. е едно ,а ако се спускаш с 120км.натоварването на двг. е друго което е видно и от моментния разход
        при изкачване е 7,5 лит.,
        а при спускане 2,5 лит.
        Така че според мен е нормално тем. да падне макар и малко при много по-слабо натоварване.
        Но това си зависи също и от уред и охл. система на съответния автомобил.
        А за термостата СЪМ СИГУРЕН,ЧЕ Е НАРЕД.ПРОВЕРИЛ СЪМ ГО.
        Като покарам 3-4 км. и температурата е на две деления проверявам радиатора и маркуча след термостата
        са СТУДЕНИ...( Затворен термостат)

        На 2,5 деления радиатора и маркуча след термостата започват да се загряват.( Полу-отворен термостат)
        На 3 деления радиатора и маркуча след термостата са 78 гр.-премерено с лазарен термометър
        ( Отворен термостат)
        Благодаря за отговора............

        Да, натоварването е различно, за това термостата се отваря и затваря повече и по-малко, в зависмост от нуждата. На старите мотори мърда стрелката, но на по-новите нещата са доста по-прецизно изчислини и е рядкост да мръдне. Поне от личен опит е така. Ако ти мърда само едно отделение след много дълго спускане, сигурно е нормално, ако е повече може да има проблем.

        Коментар


          #5
          Последна редакция от rumen59; 20.05.2020, 16:52.

          Коментар


            #6
            Със същият мотор Браво 2 след смяна на термостата с нов седи точно по средата независимо от наклон изкачване или слизане, маркуча горе на радиатора започва да се загрява след достигане на средно положение на стрелката( жълтата черта при теб). Преди смяната на термостата беше като на твоята кола

            Коментар


              #7
              Благодаря на всички
              Значи на средата -жълтата черта е
              нормално ( четири деления )
              А термостат се сменява ако имаш проблем с охлаждането а именно:

              1-Ако установите, че температурата на двигателя е твърде висока, трябва да проверите температурата на радиатора. Ако радиаторът е студен, означава, че термостатът е затворен и не е успял да отвори големия кръг на охладителна система.

              2-Ако обаче двигателят загрява прекалено бавно, това означава, термостатът е отворен и големият кръг се отваря твърде бързо. И в двата случая неизправността в охладителната система е причинена от повреден термостат и той се нуждае от смяна.

              Тези две условия засега ги няма при мен.
              Успех на всички и бъдете здрави.
              Последна редакция от rumen59; 20.05.2020, 15:36.

              Коментар


                #8
                rumen59 написа:
                На 3 деления радиатора и маркуча след термостата са 78 гр.-премерено с лазарен термометър
                rumen59 написа: Преглед на мнението

                2-Ако обаче двигателят загрява прекалено бавно, това означава, термостатът е отворен и големият кръг се отваря твърде бързо. И в двата случая неизправността в охладителната система е причинена от повреден термостат и той се нуждае от смяна.
                rumen59 написа:
                Тези две условия засега ги няма при мен.
                Имаш две несъвместими, взаимоизключващи се изказвания.
                Последна редакция от BO; 21.05.2020, 11:02.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  С риск да се повторя,след достигане на средата т.е. загрял двигател
                  независимо дали катеря наклон или спускам по инерция,както и при външна температура 35 или -20 стрелката не мърда. Преди да сменя термостата беше като при теб,играеше нагоре надолу.

                  Коментар

                  Working...
                  X