Проблем палене на Fiat СЕДИЧИ ( Сузуки сх4 )
Здравейте колеги
Двигателя е 1,9 ...120к.с.
До преди два месеца палеше от раз (след подгряване )
А сега след като загасне подгряването завъртам Но не пали (не пуши отзад ). Веднага завъртам втори път без дори да чакам да загасне подгряването и пали веднага.
Пробвах и друго : Давам контакт ,чакам около 4 сек. да изгасне подгряването Но не стартирам ,а чакам още 4 сек.(през това време чувам помпата как нагнетява гориво )и чак тогава стартирам и си Пали нормално.
Но се случва и няколко дена са пали нормално.
Всичко по колата е сменено и проверено.
При пълната диагностика не показа никакви грешки.
Единствено горивния филтър не бях сменял Но в събота и него смених..Многократно проверих за течове.
Никъде не виждам.
Предполагам , че пада налягането на горивото т.е. Мех.повреда която не може да се диагностицира.
А Дюзите това са електронно управляеми клапани, които прецизно регулират впръскваното количество гориво и задържат налягането след като загасим двигателя.
И ако Дюзите са замърсени и един път затварят добре ,друг път не то и налягането ще пада . За това оказа може би влияние шофиране при ниски скорости в градски условия или също така Много честата автоматичната регенерация на DPF филтъра при който се впръсква много гориво в определени режими и натоварвания.
Това наложи премахване Софтуерно и физически DPF филтъра
Смятам да пробвам :Bardahl - Injector Cleaner 6 in 1 – дизел....Почистване на горивната система-дизел, 6 в 1
А ако не помогне може и Водородно почистване да пробвам.
Чакам вашите мнения.
Здравейте колеги
Двигателя е 1,9 ...120к.с.
До преди два месеца палеше от раз (след подгряване )
А сега след като загасне подгряването завъртам Но не пали (не пуши отзад ). Веднага завъртам втори път без дори да чакам да загасне подгряването и пали веднага.
Пробвах и друго : Давам контакт ,чакам около 4 сек. да изгасне подгряването Но не стартирам ,а чакам още 4 сек.(през това време чувам помпата как нагнетява гориво )и чак тогава стартирам и си Пали нормално.
Но се случва и няколко дена са пали нормално.
Всичко по колата е сменено и проверено.
При пълната диагностика не показа никакви грешки.
Единствено горивния филтър не бях сменял Но в събота и него смених..Многократно проверих за течове.
Никъде не виждам.
Предполагам , че пада налягането на горивото т.е. Мех.повреда която не може да се диагностицира.
А Дюзите това са електронно управляеми клапани, които прецизно регулират впръскваното количество гориво и задържат налягането след като загасим двигателя.
И ако Дюзите са замърсени и един път затварят добре ,друг път не то и налягането ще пада . За това оказа може би влияние шофиране при ниски скорости в градски условия или също така Много честата автоматичната регенерация на DPF филтъра при който се впръсква много гориво в определени режими и натоварвания.
Това наложи премахване Софтуерно и физически DPF филтъра
Смятам да пробвам :Bardahl - Injector Cleaner 6 in 1 – дизел....Почистване на горивната система-дизел, 6 в 1
А ако не помогне може и Водородно почистване да пробвам.
Чакам вашите мнения.
Коментар