Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем палене на Fiat СЕДИЧИ ( Сузуки сх4 )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем палене на Fiat СЕДИЧИ ( Сузуки сх4 )

    Проблем палене на Fiat СЕДИЧИ ( Сузуки сх4 )

    Здравейте колеги
    Двигателя е 1,9 ...120к.с.
    До преди два месеца палеше от раз (след подгряване )
    А сега след като загасне подгряването завъртам Но не пали (не пуши отзад ). Веднага завъртам втори път без дори да чакам да загасне подгряването и пали веднага.

    Пробвах и друго : Давам контакт ,чакам около 4 сек. да изгасне подгряването Но не стартирам ,а чакам още 4 сек.(през това време чувам помпата как нагнетява гориво )и чак тогава стартирам и си Пали нормално.

    Но се случва и няколко дена са пали нормално.
    Всичко по колата е сменено и проверено.
    При пълната диагностика не показа никакви грешки.
    Единствено горивния филтър не бях сменял Но в събота и него смених..Многократно проверих за течове.
    Никъде не виждам.
    Предполагам , че пада налягането на горивото т.е. Мех.повреда която не може да се диагностицира.
    А Дюзите това са електронно управляеми клапани, които прецизно регулират впръскваното количество гориво и задържат налягането след като загасим двигателя.

    И ако Дюзите са замърсени и един път затварят добре ,друг път не то и налягането ще пада . За това оказа може би влияние шофиране при ниски скорости в градски условия или също така Много честата автоматичната регенерация на DPF филтъра при който се впръсква много гориво в определени режими и натоварвания.
    Това наложи премахване Софтуерно и физически DPF филтъра

    Смятам да пробвам :Bardahl - Injector Cleaner 6 in 1 – дизел....Почистване на горивната система-дизел, 6 в 1

    А ако не помогне може и Водородно почистване да пробвам.
    Чакам вашите мнения.
    Прикачени файлове
    Последна редакция от rumen59; 05.05.2020, 11:23.

    #2
    ----налягането на горивото ---Като не си е карал и после трудно пали ако е палиш няколко пъти няма проблем така ли .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Може да смуче въздух отнякъде.
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        #4
        kluchar написа: Преглед на мнението
        ----налягането на горивото ---Като не си е карал и после трудно пали ако е палиш няколко пъти няма проблем така ли .
        Сутринта след 12 ч. престой в гаража запали нормално ,а днес след работа и 8 ч. престой не запали от първия път ,а от втория???

        Коментар


          #5
          Капачката на резервоара ако отваряш съска ли .
          При мен правеше така -
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            kluchar написа: Преглед на мнението
            Капачката на резервоара ако отваряш съска ли .
            При мен правеше така -
            Това не съм пробвал. Но какъв е смисъла ?

            Коментар


              #7
              Става вакум в резервоара и горивото не стига в началото -
              При мен на Японския Опел има едно клапанче което не работи както трябва
              а е завряно над резервоара и трудно се сменя та пробих капачката с една игла и сега вече 4-5 месеца няма проблем пали винаги веднага .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                ОК. Ще проверя .

                Коментар


                  #9
                  Колега ако искаш и с още по големи и червени букви си напиши поста пак няма да диагностицираш механичи проблем.Намери си някой с MES или FES закачете колата и на първо четене вижте какво налягане дава в рейката като искано и достигнато.Ако налягането е в норма и акумолаторът ти е слаб и не може да направи нужните обороти за запалване ,колата никога няма да запали.Остави кога гасне лампата на свещите,този мотор пали и без подгрев.Предполагам че напразно си дал пари за премахване на DPF а как и колко е премахнат софтуерно е друг въпрос.Щом си ходил при човек да ти отреже DPFa софтуерно и е кадърен отиди при него да ти каже защо колата ти не пали.Мисля че и преди месеци съм писал по подобна твоя тема,но изборът да си осакатяваш колата си е твой.Интересно ми е какво са ти отговорили в Сузуки форума.Направи качествена диагностика какво се случва след подаване на контакт и какво след завъртане на стартер.Успех
                  Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

                  Коментар


                    #10
                    Почти сигурен съм че на диагностика нищо няма да излезе .
                    Поне при няколко модела японски коли е нищо не излиза .

                    Гледам че си от ПЗ иди при манастирите има едни гологлав прави коли да направи диагностика
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      kluchar написа: Преглед на мнението
                      Почти сигурен съм че на диагностика нищо няма да излезе .
                      Поне при няколко модела японски коли е нищо не излиза .

                      Гледам че си от ПЗ иди при манастирите има едни гологлав прави коли да направи диагностика
                      Защо така си мислиш?Японското в тази кола е само трансмисията без скоростната кутия.Чете се със софтуер за Фиат и си показва всичко което те интересува.
                      Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

                      Коментар


                        #12
                        За такава повреда може да дадеш 1000 лв и пак да не е както трябва .
                        Сега се почва смени това смени това -Ти си почнал с филтъра той не играе рола за първото палене а за вървенето.
                        Стартера понякога играе роля за паленето на дизела поне има доста писано.
                        Аз се борих 3 години за бензинова където частите не са ми толкова скъпи -
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          milen11 написа: Преглед на мнението
                          Колега ако искаш и с още по големи и червени букви си напиши поста пак няма да диагностицираш механичи проблем.Намери си някой с MES или FES закачете колата и на първо четене вижте какво налягане дава в рейката като искано и достигнато.Ако налягането е в норма и акумолаторът ти е слаб и не може да направи нужните обороти за запалване ,колата никога няма да запали.Остави кога гасне лампата на свещите,този мотор пали и без подгрев.Предполагам че напразно си дал пари за премахване на DPF а как и колко е премахнат софтуерно е друг въпрос.Щом си ходил при човек да ти отреже DPFa софтуерно и е кадърен отиди при него да ти каже защо колата ти не пали.Мисля че и преди месеци съм писал по подобна твоя тема,но изборът да си осакатяваш колата си е твой.Интересно ми е какво са ти отговорили в Сузуки форума.Направи качествена диагностика какво се случва след подаване на контакт и какво след завъртане на стартер.Успех

                          Не знам колега ти как би постъпил когато всеки ден ти се включва автом. регенерация за по 20 мин. ?
                          Като резултат на това вкара нафта в картера и светна лампата че маслото е за смяна(сер. интервал).
                          Масло на 1000 км. Навсякъде за почистване взимат много повече отколкото за премахване а не дават 100% гаранция че след година няма да си при тях отново.Та затова го махнах.Ако имах пари за нов оригинален филтър не бих си купил стара кола каквато и да е марка.И акумулатор и стартер са проверени.

                          Коментар


                            #14
                            Значи премахването на филтъра няма отношение с първото непалене сега.
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Този при манастирите горещо го препоръчвам на всички ДА БЯГАТ далеч от него .

                              --- Автоматично слети последователни мнения ---

                              kluchar написа: Преглед на мнението
                              Значи премахването на филтъра няма отношение с първото непалене сега.
                              Да ...премахване на филтъра няма отношение с първото непалене.Всеки ден започна да се опитва с автом. регенерация да се самопочисти но никакъв резултат..

                              Коментар

                              Working...
                              X