Здравейте колеги имам следния дразнещ проблем. Когато колата загрее около 50 до 80 градуса на празен ход колата причуква и работи неравномерно(както се чува на клипа). Когато я паля сутрин или като загрее на 84-90 градуса мотора започва да работи както трябва. Или когато почна да дигам оборотите се чува това причукване до около 2200 2300 оборота и след като мина 2300 оборота причукване спира. Бях се усъмнил в 4 дюза смених я но проблема си остана. Ето видеото. https://www.youtube.com/watch?v=8fSu...ature=youtu.be
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Sedici 1.9 JTDm 120hp пречукване и прекъсване на празен ход.
Collapse
X
-
nikitoo123 написа: Преглед на мнениетоЗдравейте колеги имам следния дразнещ проблем. Когато колата загрее около 50 до 80 градуса на празен ход колата причуква и работи неравномерно(както се чува на клипа). Когато я паля сутрин или като загрее на 84-90 градуса мотора започва да работи както трябва. Или когато почна да дигам оборотите се чува това причукване до около 2200 2300 оборота и след като мина 2300 оборота причукване спира. Бях се усъмнил в 4 дюза смених я но проблема си остана. Ето видеото. https://www.youtube.com/watch?v=8fSu...ature=youtu.be
Не ти се вижда видеото, направил си го само за тебе:
-
Здрасти извинете ме но за пръв път качвам клип в youtube. Ето линка към клипа https://www.youtube.com/watch?v=8fSurJM7SUc сега би трябва ло да може да го виждате.Последна редакция от nikitoo123; 09.04.2020, 18:05.
Коментар
-
Аз не чувам нищо нередно в звукът на мотора.Чувам нещо друго в което се усъмнявам.Карам същата кола със същият мотор от доста години.От колко време я караш и кога се усъмни че има нещо нередно и откъде си.Незнам кое му е толкова тайното да напишеш къде живееш или да си покажеш номерът на колата.Визирам всичките колеги от форума които се крият.Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
-
Здрасти от Димитровград съм колега. Карам я от 1 година и малко,този проблем се появи 1 месец или 2 след като взех колата.Първоначално неравномерното работене беше по леко,но сега се увеличи това тресене и причукване . В какво се усъмняваш ти, защото наистина мотора не работи както трябва чува се ясно на клипа.
Коментар
-
Можеш да започнеш с проверка на налягането на дизела преди ГНП-то, евентуално диагностика на ЕГР, четирите дюзи (ако още не си) и самото ГНП-то. Ако си вадил и чистил или сменявал дюзи можеш да им направиш една адаптация.
Иначе, звука не се променя и с натиснат съединител, и на скорост, нали? Да не се окажат два проблема, като единия е маховик или скорости.Последна редакция от JTR; 10.04.2020, 15:28.
Коментар
-
На диганостика като грешики нищо не показва, в живи данни гледах налягането на горивото на място е 340 350 бара което за comman rail ми се струва доста за работа на двигателя на празен ход. Аз знам че трябва да е 270 до 300 бара някаде. Количествения регулатор показва че пуска около 1.8-2.2 mm^3 гориво. Когато колата загрее на 84 градуса явно ЕCU минава да работи на друга горивна карта защото извенъж наляганто пада на 270 до 280 бара горивото се дига на 3.10-3.30 мм^3 и колата заработва както трябва. Смених регулатора на налягане на горивото който се намира на рейката, без успех проблемът остана. И вече си мисля, че е някой разпръсквач е заседнал затворен и се получава недостиг на гориво на някой цилиндър и затова така чука.Защото когато ЕCU мине на другата горивна карта и вдигне горивото както казах вече на 3.10-3.30. Колата заработва както трябва. В живи данни дюзите са в норми въртят се около 0-лата мм^3.
Коментар
-
Това което си сменил на рейката е датчик който измерва налягането,а не го регулира,регулатора е на ГНП то. Бях гледал клип при братушките как работи ЕГР и на една кола с вакуумно задействане на ЕГР показваха на работещ двигател какво става,та в едно положение симптомите бяха подобни. Бих си прегледал ЕГР.
Коментар
-
Аз причукване не чувам, по скоро двигателя за момент забързва/изостава в оборотите и затова си променя работата.
Преди време имаше подобни теми, но там това се получаваше по време на движение и в диапазон от 1200 до към 1500об/м проблема там беше от дюзите. Просто в друг решим на работа не могат да подават правилно горивото и двигателя започва да се колебае/прекъсва.
Затова проверка на дюзите на стенд, ама качествен стенд не някое китайче.
Коментар
-
danskich написа: Преглед на мнениетоТози мотор има 2 регуларора, 1 на рейката и 1 на ГНП-то
Последна редакция от kiriluz1; 06.12.2020, 21:58.
Коментар
-
Проблема може да се корени в дюзи, проблем с налягането, егр, дебитомер, дори газоразпределение. Макар и на друга марка, която е с верига, имах колебание в оборотите само на определена темп и излезе от разтеглена верига. Не го знам този двг дали е с ремък или верига.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Моторът е с ремък. Моторът не работи нормално, дори от клипчето се вижда, че претриса в момента на почукването. Колега, ако ти се занимава, защо не направиш един тест на количеството обратно гориво с мензури? Ако някоя дюза не работи като хората, би могъл да я хванеш.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар