Колеги, здравейте ! Имам 2 въпроса , които искам да попитам по-компетентни хора , защото са ми много важни ! Смених днес съединител без маховик ( с демпферен съм ) и след като я взех , километража ( стрелкови ) е сякаш в мили , карам с 100 , понеже си познавам колата на коя скорост и оборотти с колко е , та карам с 100 , стрелката показва 60 км. , карам с 80 , показва 50 км. , на борда при изминала дистанция ми пиише км. , както трябва да е , това ми е първия въпрос , как се е получило и как да се оправи ? Второто , което искам да питам е , може ли демпферния маховик и съединителя да са от различни марки , ето стария ми съединител с маховика е Valeo , а аз купих съединител LuK , възможно ли е или майстора ми е продал LuK-а и е взел Valeo , много ми е важно , за да зная утре на кого какво да казвам и с кой да се карам ..... Смених и двете помпи горна и долна със съединителя !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешен въпрос ! Пунто мк2 99г. 1.9 JTD 80 h.p.
Collapse
X
-
Съединителят и маховикът може да са на различни производители, стига да са за тази кола. Много често се оказва, че в комплект примерно на Valeo, като се загледаш дисковете са LUK или в комплект на AP дисковете са на LUK.
По първия ти въпрос - два варианта.
Вариант 1 - Като са ти сваляли кутията при смяната на съединителя, буксата на датчика за скоростомера да не прави хубав контакт, да са пречупили кабела или да са прецакали самия датчик. Не знам как е точно при този мотор, но принципно седи отстрани на диференциала.
Вариант 2 - Ако наистина скоростта, която показва километража, се окаже реалната (което ме съмнява, защото дори без километраж добре можеш да различиш 100км/ч от 60км/ч) и оборотите са по-високи от очакваната скорост за дадената предавка - буксува ти съединителя.
Километражът ти е в км/ч и не може да се обръща в мили.Последна редакция от PSG; 03.04.2020, 12:45.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
-
Махнах минуса на акумолатора и мисля , че дистанцията се оправи , 1 км. разстояние си е 1 км. разстояние , но километража още си е много много назад ( аз му викам в мили , понеже си отговаря ) . Трето педала от ГМТ пак има 2-3 санта свободен ход , а уж смених и двете помпи, възможно ли е долната помпа да не е обезвъздушена ..
Коментар
-
Свободен ход аз наричам следното , да приемем , че хода на педала от ГМТ до ДМТ е 20 см . Първите 3 - 4 см. от ГМТ надолу са ми свободни , без каквото и да е съпротивление . Иначе се връща сам , не го връщам аз разбирасе . Ходих при 5 различни майстори и казаха , че е нормално за чисто нов съединител с помпи . . .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар