Моята сутрин при минус температури поне 10 секунди....иначе като е загряла 3-4.На баща ми като е загряла или лятото изобщо не светва лампата....а сега в студовете 1-2 секунди.....Бяхме много изненадани от тия резултати...Колата е Opel Zafira 2,0 DTI
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко време ви е подгряването - точно!
Collapse
X
-
Geraka написа:Моята сутрин при минус температури поне 10 секунди....иначе като е загряла 3-4.На баща ми като е загряла или лятото изобщо не светва лампата....а сега в студовете 1-2 секунди.....Бяхме много изненадани от тия резултати...Колата е Opel Zafira 2,0 DTI
Коментар
-
По-скоро разликата идва от това че двата мотора са корено различни,единия е с предкамера а другия е директен.Този мотор на Опела подгрева му се включва при температура под +5 градуса.Ако сте забелязали от многото постове в темата при jtd времето за подгрев и изключително малко,а при топъл мотор никакво.Причината е същата мотора е с директно впръскване и за това нещата се случват по-лесно.
Коментар
-
Инфо за подгревните свещи (писах и в друга тема този пост, но тази е за подгревните свещи)За свещи Искра и подгревните свещи по принцип:Подгревната свещ се поставя в двигателя, така че действа в горивната камера или предгоривното пространство, където възпламенява горивната смес при допир с нагорещената и повърхност. AET произвежда подгревните свещи в няколко варианта, взависимост от времето на подгряване, за което свещта достига температура между 850С и 1000С: Супер бързо подгряващи- за 3 секунди; Бързо подгряващи- за 7-10 секунди; Нормално подгряващи - за 20 секунди. Супер бързо подгряващите и бързо подгряващите свещи са съвременни подгревни свещи с две намотки, които осигуряват бързо и надеждно запалване при студен дизелов двигател. Те се състоят от нагряваща намотка и допълнителна регулираща намотка, която осигурява защита на свеща срещу прегряване. Подгревните свещи с двойно действие продължават да подгряват дори и след запалването на двигателя, което допринася за намаляване на отделяните вредни газове и подобрява ефективноста на двигателя. Подгревните свещи за стандартно приложение с нормално време за подгряване имат една намотка и са монтирани при по-стари автомобили. Тези свещи достигат необходимата за възпламеняване температура от 850С за 20 секунди и нямат възможност да продължат да подгряват след запалване. По настоящем те не се монтират вече в новопроизведени автомобили, а се употребяват само като резервна част. За свещи Денсо:Подгряващата намотка е по-къса, скосена в края на подгревната свещ и осигурява бърз старт (за по-малко от 3 секунди) дори при студени условия. След това може да запази достигнатата температура до 6 минути след студения старт. Това допринася за по-ниско ниво на отделяните вредни емисии. За свещи Делфи:Линията на Delphi с двойна намотка по подобен начин осигурява подобрена надеждност и работни характеристики. Керамичните свещи от своя страна предлагат:още по-бързо подгряване - в рамките на 3-4 секунди се постига температура от около 850С; още по-висока температура през периода на удължено подгряване (около 1200С); по-ниска консумация на енергия (по-малко от 40W през периода на удължено подгряване); по-дълъг работен живот; по-леко тегло на продукта; намален диаметър на работния връх на свеща, което осигурява по ефективно горене; От сайта на Косер http://www.kosser.net/Products/Iskra.php
Коментар
-
От доста време ми прави впечатление, че като завъртя стартера 2-3 секунди след контакт, върти малко по-трудно, отколкото ако изчакам, или поради някаква причина завъртя по-късно, да речем след 15-20 секунди. Днес, (б. а. - вчера, астрономически погледнато) въоръжен с мултицет, като палих забелязах че при контакт напрежението на акумулатора падна от 12.7 на 11.5, като се задъдржа така. Реших че докато помпата подкачва, е така. Обаче помпата изключи, и напрежението си остана 11.5. След около 3-4 секунди се покачи изведнъж до 12.6х Извод: дори и при топло време , около 20 градуса околна температура, подгревните свещи работиха около 13-14 секунди. И да - въртенето след като спряха беше по-мощно, по-енергично. Така че ако изчаквате малко повече, да се загрее хубаво камерата - няма да навреди. Може би има значение и свещите какви са де, знам ли.
Коментар
-
ogi28b написа:От доста време ми прави впечатление, че като завъртя стартера 2-3 секунди след контакт, върти малко по-трудно, отколкото ако изчакам, или поради някаква причина завъртя по-късно, да речем след 15-20 секунди. Днес, (б. а. - вчера, астрономически погледнато) въоръжен с мултицет, като палих забелязах че при контакт напрежението на акумулатора падна от 12.7 на 11.5, като се задъдржа така. Реших че докато помпата подкачва, е така. Обаче помпата изключи, и напрежението си остана 11.5. След около 3-4 секунди се покачи изведнъж до 12.6х Извод: дори и при топло време , около 20 градуса околна температура, подгревните свещи работиха около 13-14 секунди. И да - въртенето след като спряха беше по-мощно, по-енергично. Така че ако изчаквате малко повече, да се загрее хубаво камерата - няма да навреди. Може би има значение и свещите какви са де, знам ли.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар