При тези температури -4,-5 при мене за не повече от 5-6 сек.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко време ви е подгряването - точно!
Collapse
X
-
Ето и малко инфо, което е взето директно от ръководството (за Мареа 1.9 TD) Системата за предварително подгряване изпълнява следните функции:1. Доставя висок подгряващ ток от акумулатора към подгряващите свещи преди и след като двигателя бъде запален за променливо време в зависимост от температурата на охлаждащата течност.2. Държи включени подгряващите свещи за променливо време в зависимост от температурата: 1.5 - 4.5 секунди при температура на охлаждащата течност между +40 и +80 градуса до максимум 30-35 секунди при -30 градуса. Двигателя може да бъде запален когато предупреждаващата лампа за подгряващите свещи изгасне.3. Ако двигателя не е запален след като лампичката изгасне, електронния модул за управление на подгревните свещи захранва подгревните свещи за още 10 секунди.4. След стартиране на двигателя, управляващия модул продължава да погрява цилиндрите за определено време в зависимост от температурата на охлаждащата течност (post-heating time). Това време може да варира между максимум 200 секунди за температури под 10 градуса до 0 секунди, ако температурата е над 80 градуса.5. Ако една от подгревните свещи или захранването и предизвика късо съединение (консумация на ток над 240 А), управляващия модул прекъсва захранването незабавно.Ако консумацията на ток е между 140 и 240 А управляващия модул прекъсва захранването към свещите след 5-6 секунди.6. Ако температурния датчик на охладителната течност и/или неговата електрическа верига са дефектни, управляващия модул на подгревните свещи се адаптира по следния начин:- фиксирано време за подгряване от 22-23 секунди;- фиксирано време за подгряване след запалване на двигателя от 200 секунди;- дефекта на датчика/веригата се показва чрез лампичката на подгревните свещи, която мига в продължение на 60 секунди.Предполагам, че и за другите модели/модификации нещата са близкиFIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Иначе при мен нещата варират При студен двигател (температура 2 градуса) времето за подгряване е около 2-3 секунди (няма хронометър). След като минат 10 секунди и не съм запалил двигателя започва да работи отново подгряването за около 20-25 секунди.Когато колата е загряла (около 90 градуса), изгася я и след това дам контакт отново - погряването е практически нулево (под половин секунда - по-скоро това е от теста на свещите, отколкото реално да подгрява).FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
еййй, досрамя ме и днес си разглобих таблото и си смених крушката, странното беше, че беше изгоряла, но от време на време - 2-3 пъти заработваше.смених я, монтирах, проверявам и о, изненада - и друга лампа бе заминала , айде наново и сега дано всичко работи....A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Ми наща Tempra TDS ,понеже свещите са за смяна се налага по 2 пати да подгряват за да запали нормално!!! Иначе ако се подгряват веднаж се чака около 5 секунди и пали на 3 цилиндъра и след около още 7-8 секунди (може и повече зависи от температурата ) почва да работи нормално !!!!!!Поздрави на всички!!!!!
Коментар
-
rustson написа:gmg_service написа:rustson написа:1-2 секунди!Fiat Marea 130JTD Weekend HLX
Коментар
-
105 JTD
При -5, -8 градуса(автомобила не е пален 5-6 дни например) лампата светва за около 4-5 секунди, не мога да преценя точно колко. Ако е загрял и трябва да запаля, само пресвтва за по-малко от секунда т.е палиш без да чакаш, просто по-бавно движа ключа.На студено -10 градуса пали след "едно-две" завъртания(това е измамното усещане на слуха, иначе са повече) т.е след 1-2 секунди въртене на стртер т.е почи веднага. При загрял мотор пали "с чукването"!ПОЗДРАВИFiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
JTD по default не може да запали "от четвърт" ! Пали задължително след най-малко 2 завъртания на коляновия вал през позиция "ГМТ на първи цилиндър". Преди това ЕКУ не подава сигнал към инжекторите, и те не впръскват. Ако на някой му се струва че пали по-бързо - слухова заблуда. Всичко зависи от това в какво положение е вала при спиране на двигателя - ако е точно преди ГМТ върти по-малко, ако е точно след ГМТ върти почти цял оборот повече.
Коментар
-
Vladim написа:Я да си кажа и аз все пак! TD100 подгрява според темперетурата. Ако е 25 градуса около 6-7 секунди. Ако е -16 градуса около 20 секунди.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар