Искам да ви попитам и да ми кажете, как точно се дозира горивото в дизеловия двигател?Значи при бензина (инжекциона) си има дебитомер (на-често), който мери постъпващото количесто въздух.При JTD-то също има дебитомер, който също мери колко въздух е постъпил в двигателя, ама няма крайния контрол на сместта (ламбда снондата). По този начин, как може двигателя (системата) да е сигурен, че колиеството на впръсканата нафта е точно колкото трябва (а може би при дизела е по-различно за това питам). При по-старите инжекционни системи и при бензиновите двигатели има модели без ламбда сонда, както е тази на Темата ми, като там главно се разчита на дебитомера. Явно и случая с JTD-то е същия, но си мисля, че разликата в системите като поколения е доста голяма и за това питам вас.Да не говоря пък какво остава при "обикновенния" дизел. Там пък въобще си нямам идея за контрола по впръскването как се осъществява. Да не би да е както карбуратора (задава му се и както е настроено толкова си пуска).Та някой запознат ще може ли да ми обясни, за да не стоя в тази дупка в която съм, а да подаде една ръчичка

Коментар