Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

сутринта запалих и тръгнах....после загаснах що е то?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    сутринта запалих и тръгнах....после загаснах що е то?

    значи сутринта палнах от втория път....само че покарах 2 минути и колата почна да губи обороти....а след това изгасна...запалих пак след 30 секунди въртене на стартер и покарах още 30 секунди...и пак заби нос и изгасна....и това за 10-15 минути се повтори 5 пъти....и колата беше позагряла вече....горивото ми е на разервата....но имам поне 7-8 литра в резервоара...имам и добавка за чистене на дюзите на редекс...да не се е получило нещо конденз?!? не разбирам грам ама при празен резервоар съм чувал че се образува....това ли ме мъчи?? а и сутринта си беше -6 -7 някаде?!?!
    FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

    #2
    Re: сутринта запалих и тръгнах....после загаснах що е то?

    borchev написа:
    значи сутринта палнах от втория път....само че покарах 2 минути и колата почна да губи обороти....а след това изгасна...запалих пак след 30 секунди въртене на стартер и покарах още 30 секунди...и пак заби нос и изгасна....и това за 10-15 минути се повтори 5 пъти....и колата беше позагряла вече....горивото ми е на разервата....но имам поне 7-8 литра в резервоара...имам и добавка за чистене на дюзите на редекс...да не се е получило нещо конденз?!? не разбирам грам ама при празен резервоар съм чувал че се образува....това ли ме мъчи?? а и сутринта си беше -6 -7 някаде?!?!
    Получило се е, и той е замръзнал! Точно за това е писано 1001 пъти, че зимата на бива да се кара с малко гориво, защото обратната нафта връщайки се в резервоара Е ТОПЛА и така се образува конденз в студения обем! Последствията си ги изпитал.Имай предвид, че антизамръзващите добавки е добре да се слагат преди да стане под нулата.Ако по обяд отпусне, сложи една добавка дизел антигел, има я в OMV и напълни резервоара до горе.Успех!
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      еййй мерси много за съвета....още довечера ще и сипя 40 литра и разни добавки....а имам и газ някаква в багажника-и нея ще я сипна...а нали няма проблем да се мешат добавките-редекса и антигела ?!?!
      FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

      Коментар


        #4
        Да не пускам и аз нова тема

        Сутринта и моята не запали съвсем.След завъртане пали, задържа 2-3 оборота и загасва. Отново пали, 2-3 оборота и гасне, също и мята кълба дим.Закачих колата и с един колега я разходих из квартрала и нищо, не пали само от време на време мяташе кълба дим. Колата е с половин резервоар ОМВ спринт и с някаква добавка Шелл против замръзване на 50литра 50 мл.Дайте идея какво да я правя и ако е нужен майстор моля, за кооординати, ако някой може да препоръча.Благодаря предварително на отзовалите се!Това беше старата ми тема преди седмица -(Проблем снощи с Пунто 1.7д. С ОМВ алпин дизел, въртях почти 5 минути. След завъртане пали, но не ще да се наеме, работеше на границата на загасване, като задавена. Загасна 5-6 пъти и мяташе едни сиви кълба дим неизгоряла нафта като за световно. По накое време се оправи, днес я пробвах и си останах доволен,че отново си е същата перфектно работеща машина)
        Lupo - The Monster
        Е83 3D

        Коментар


          #5
          Бат Славчо моето мнение по въпроса е че веднъж парафиняса ли нафтата,после процеса е трудно обратим.Добавка няма да му помогне аз като замразнах миналата година и добавка слагах,и бензин слагах и топла тафта сипвах/държах я върхо радиатора в къщи/ файда йок/няма/.Докато не почистих цедката от парафина намук да запаля.Тия добавки се слагат предварително/преди да замръзне ,а не след това, то е писано 10000000000 пъти във форума ама няма кой да чете.Като парен каша духа във вторник си напълних резервоара догоре и една добавка му хварлих Хелиос за 200л набухах я всичката на мойте 60л и съм патрон сега,че миналата година освен че замръзна ми докато почистя цедката на сондата на тази температура където беше -16С щях да умра апъки да не говорим че тук при нас гларусите/морските чада/ едно че студа беше зверски ами и този морски вяятър... аве не се жижееше.

          Коментар


            #6
            напълних резервоара вече-никакъв проблем няма вече....сипах и от добавката хиит и редекс сипах дано не съм прецакал нещо...да развия ли филтъра(горивния) ако има вода да изтече или нищо да не пипам??
            FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

            Коментар


              #7
              gdd55 написа:
              Бат Славчо моето мнение по въпроса е че веднъж парафиняса ли нафтата,после процеса е трудно обратим.Добавка няма да му помогне аз като замразнах миналата година и добавка слагах,и бензин слагах и топла тафта сипвах/държах я върхо радиатора в къщи/ файда йок/няма/.Докато не почистих цедката от парафина намук да запаля.Тия добавки се слагат предварително/преди да замръзне ,а не след това, то е писано 10000000000 пъти във форума ама няма кой да чете.Като парен каша духа във вторник си напълних резервоара догоре и една добавка му хварлих Хелиос за 200л набухах я всичката на мойте 60л и съм патрон сега,че миналата година освен че замръзна ми докато почистя цедката на сондата на тази температура където беше -16С щях да умра апъки да не говорим че тук при нас гларусите/морските чада/ едно че студа беше зверски ами и този морски вяятър... аве не се жижееше.
              Жорка, честита Коледа, абсолютно си прав.. надявам се на колегите горивото наистина да е било малко... За всички беди които се описват по-горе са виновни водата в горивото и парафина.Аз на Борчев съм написал , че е желателно преди температурите да станат под 0 градуса.Също е добре народа един път на 4-5000 км да източва водата от утайника на филтъра.. това го пише в книжката на Пунтото.Като се вземе под внимание какво е качеството тук, значи километрите стават 2000-2500!!!
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #8
                Nino написа:
                gdd55 написа:
                Бат Славчо моето мнение по въпроса е че веднъж парафиняса ли нафтата,после процеса е трудно обратим.Добавка няма да му помогне аз като замразнах миналата година и добавка слагах,и бензин слагах и топла тафта сипвах/държах я върхо радиатора в къщи/ файда йок/няма/.Докато не почистих цедката от парафина намук да запаля.Тия добавки се слагат предварително/преди да замръзне ,а не след това, то е писано 10000000000 пъти във форума ама няма кой да чете.Като парен каша духа във вторник си напълних резервоара догоре и една добавка му хварлих Хелиос за 200л набухах я всичката на мойте 60л и съм патрон сега,че миналата година освен че замръзна ми докато почистя цедката на сондата на тази температура където беше -16С щях да умра апъки да не говорим че тук при нас гларусите/морските чада/ едно че студа беше зверски ами и този морски вяятър... аве не се жижееше.
                Жорка, честита Коледа, абсолютно си прав.. надявам се на колегите горивото наистина да е било малко... За всички беди които се описват по-горе са виновни водата в горивото и парафина.Аз на Борчев съм написал , че е желателно преди температурите да станат под 0 градуса.Също е добре народа един път на 4-5000 км да източва водата от утайника на филтъра.. това го пише в книжката на Пунтото.Като се вземе под внимание какво е качеството тук, значи километрите стават 2000-2500!!!
                А за тези на които върху (или по точно под) филтъра няма пробка за източване на водата какво да правим?
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  BO написа:
                  А за тези на които върху (или по точно под) филтъра няма пробка за източване на водата какво да правим?
                  Лоша новина...сменят филтъра!!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Прегледай по-обстойно.. не ми се вярва да няма сепаратор на водата!Нали имаш индикатор за вода във филтъра на таблото... откъде ще я отстраниш?
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    Nino написа:
                    BO написа:
                    А за тези на които върху (или по точно под) филтъра няма пробка за източване на водата какво да правим?
                    Лоша новина...сменят филтъра!!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Прегледай по-обстойно.. не ми се вярва да няма сепаратор на водата!Нали имаш индикатор за вода във филтъра на таблото... откъде ще я отстраниш?
                    Ами не знам да има индикатор за вода във филтъра. Дори на това табло и в книгите не е обозначена такава лампа. Третата част страница 720.Другите (лампите в повече), които имам са за нивото на маслото, за отворена врата и за изгоряла крушка на стоп светлината (това при положение, че модефикацията е ELX)
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      На 25хил километра смених горивният на фиата,но първо му развих пробката за вода нямаше грам водица!Амата така ще е 39хил км съм минал с него само с нафта от туби по 1лв/1л.Някой път има капчици вода в нафтата те стоят на балони като ги видя и не ги сипвам те стоят винаги на дъното на тубата и тя понеже е прозрачна от минерална вода всичко се вижда

                      Коментар


                        #12
                        Izvinqwaj s kakwa dobawka karash,zashtoto i az imam problem s paleneto! Predwaritelno blagodarqИзвинявай с каква добавка караш, защото и аз имам проблем с паленето! Предварително благодаряКолега, "шльокавицата" хич не е добре дошла във форума! Моля те спазвай правилата и пиши на кирилица.Ако нямаш, има кредор.Поздрави Nino

                        Коментар


                          #13
                          fiattttt написа:
                          Извинявай с каква добавка караш, защото и аз имам проблем с паленето! Предварително благодаря
                          Колегите се хвалят от българската добавка "Хелиос", поразгледай раздела, има доста голяма тема.http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=12628Но при тези високи сутрешни температури, едва ли проблема ти с трудното палене е от нафтата!
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #14
                            Ако не сте си сменяли скоро горивния филтър и от него би могло да е като паднат температурите миналата зима ме мъчи постояно точно по този начин запали работи на 800 оборота с пълна газ и изгасва, а отзаде пуши като Трабант.
                            Fiat Croma 2.5TD 86

                            Alfa Romeo 2.5TD 94

                            Коментар


                              #15
                              и при мене пуши много ама всичко съм сменила! Казаха ми добавак да сипвам ама не знам каква?!?!?!

                              Коментар

                              Working...
                              X