Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат пунто 1.9jtd пали трудно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Стартера не е сменен! Беше замерен и дава необходимите параметри. Когато и се дава ток пали без проблем за сега, но миналата година пак палеше лесно с ток, но когато паднаха градусите минус 7 минус 10 и с ток палеше трудно. Трябваха и поне 1 2 часа даване на ток за да захапи, но се усещаше като че ли се дави и вади бял дим от ауспуха.

    Коментар


      #17
      Аз исках да кажа че за дизела са много важни оборотите които прави стартера. И може би като е студено не успява,това електрически няма как да се види,трябва сваляне и ревизия,например нови втулки ,почистване на колектор и т.н.
      Другото е интересно ,че като и даваш ток пали лесно.Това води до АБ. Също така наскоро имах проблем с лош контакт на ЕКУ, при определени метеорологични условия(влажност) имах грешка след като подгрее,реши се с откачане на куплунзи и предпазители и пръскане с контактен спрей.
      Последна редакция от kiriluz1; 12.12.2019, 11:19.

      Коментар


        #18
        Колко много писане и неясни обяснения щяха да бъдат спестени, ако беше направен видеоклип, на който да се вижда таблото и да се чува звукът по време на палене от вкарването на ключа в контактния ключ до изваждането му след опит за палене...

        Преместих темата в правилния раздел.

        Някой от приятелите на приятелите ти сетил ли се е да провери помпата в резервоара на тази кола? Да не се окаже, че работи когато реши?

        Качи клип, защото ми се струва, че всеки е разбрал описаното по различен начин. Аз лично дори не съм сигурен какво съм разбрал.

        Коментар


          #19
          Здрасти Fredomordeath
          Значи и аз имам проблем с паленето. Стартера върти но трудно пали, но го прави постояно ( повечето пъти) оказа се запушен ДПФ сега ще ходя на водороно чистене да е оправят. Но и там греда оказа се че колата е бая задръстена и сега ще свалят турбо, егр тръбопроводи и др. Неща преди да се мине към водородно чистене. Мойте наблюдения за сега са бял или сив пушек до като загреи след това спира , трудно палене одобено сега няма нужното ускорение. Също ми казаха че може да е дефектирал датчик на ДПФ и той да прави номера. В понелник отива в тоя сервиз и да видя какво ще излезне. За дюзите при мен два пъти са били на стенд в различни градове и са Ок и на двете места. Сега търся другите проблеми. Но за ДПФ в няколко сервиза ми казаха, че оказва влияние на трудно палене и др. Ядове. Не знам дали ще бъда полезен но и на мен ми бръмна главата с тая кола. От ГНП също може да ти е проблема. Но на скоро колега ми разправяше че му пада дизела по системата не помня точно и до като качи на ново ставаше същия проблем с трудното палене.

          Коментар


            #20
            Измерете си компресията,но да е с електронен уред който мери налягането за един ход на буталото.До скоро имах ситроен ц3 1,4 хди 68к.с и пушеше яко при запалване и тресеше докато загрее ,но палеше винаги.Мерих компресия с обикновен манометър и всичко беше наред,но отворих мотора и се оказа че клапаните са много зле,и има крива биела.След ремонта изпуши два пъти докато изчисти кюнците и край с пушилките и тресенето
            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

            Коментар


              #21
              Свалете стартера и огледайте, без да направите нещо съществено, няма как да се реши проблема.
              Огледайте четките, колектора на ротора... отделно ще е пълен с графит вътре.... почистете....
              Стартера дърпа много ток, особено когато е студено, без необходимият ток, инжекторите няма как да впръснат необходимото гориво в цилиндъра, за да запали.

              Коментар


                #22
                Здравейте! Отново съм аз, отново със същия проблем. Тъй като нямах проблем до сега с това, но ето че захладня и пак почна. Решение не намерих миналата година, надявам се някой да се е срещнал с този проблем и да е намерил решение. Забелязах, че ако колата седи в гараж (нямам такъв пробвах в на един приятел) няма проблем да запали дори и на минус 10-20. Седи ли по на завет да не е духа много пак няма проблем. Паля ли е през 4-5 часа пак няма проблем. Но въпроса ми е да е оставя 1-2 дена и да си запали?! Някакви идей какво да проверя, почти всичко е сменено вече и никой не открива проблема? Акумулатор, свещи, филтри всичко е ново.

                Коментар


                  #23
                  Проверете маркучите за обратната нафта - може оттам да смуче въздух.
                  Последна редакция от dobrujanetza; 22.11.2020, 22:10.
                  Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                  Коментар


                    #24
                    dobrujanetza написа: Преглед на мнението
                    Проверете маркучите за обратната нафта - може оттам да смуче въздух.
                    Миналата година ги провериха, от никъде не смучи въздух, бяха прегледани ккто нафтовата помпа така и дюзите. Странното е че седи ли в гараж или даде лини се ток за 1 секунда пали. А е с най големия акумулатор за този модел и е нов, не мисля че от тока идва проблема.

                    Коментар


                      #25
                      Много съвети...

                      Колега здрасти,

                      -давай едно по едно. Температурно зависим проблем.
                      Намери двама човека и като не иска да запали студена на стартер, бутнете я да я видим кво прай...

                      Там ще отпаднат много неща. Свали си мултиекускана и с него следи в реално време какво се случва при завъртане на ключа. Мисля че имше и обороти на двигателя на стартер?!

                      Може да се окаже студена спойка в ЕКУ, затягащи втулки на стартера, корозия по някои замасяващи кабели към купето. Щом излиза пушек отзад, значи и нещо влиза.

                      Ако имаш мултицет, слагай на двете клеми на 20 DC и да видим до колко пада напрежението там като завъртиш/при запалване и при неуспешно такова/. Нищо чудно и някое реле да не му се работи при по студено време поради влошен контакт, разни други букси и тнт. Ослушвай се дали всичко си цъква както обикновено като не иска да запали.

                      Това за сега, колите не са толкова сложно нещо, просто се иска методичност. Ако си има центровка, нафта и компресия, кое ще е това което я спъва? Налягане на горивото, имобилайзер, по-скоро ще излезе електрически проблем.

                      Поздрави!
                      Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                      Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                      Коментар


                        #26
                        Щом пуши бяло значи гориво се подава, но не се запалва. За да не се пали или няма компресия или налягането на впръсканото гориво е ниско, както и това, че не се подава в правилния момент.
                        Аз бих проверил компресията, дюзите на стенд, въздуховодите и всмукателния колектор за запушване. Също така и клапана за екологията да не остава отворен. Виждал съм такъв проблем на не палене от ЕГР-а. Даваш на контакт и се отваря докрай и няма палене.

                        Коментар


                          #27
                          Здравейте колеги
                          И аз да се включа с абсолютно същия проблем.
                          Двигател на “Седичи” 1.9 DDIS 4x4 120 к.с.
                          Колата е в гараж и след престой повече от 3-4 дена
                          не пали. Обаче ако престои само 1-2 дена...Давам контакт-изчаквам помпата да спре да нагнетява и тогава завъртам и пали нормално.
                          А лятото и след 5 дена си палаше.
                          А днес след 5 дена престой -давам контакт-изчаквам помпата да спре да нагнетява и тогава завъртам. Върти нормално , не тресе ,не пуши
                          Но и не пали.
                          Повтарям операцията и същия ефект.
                          На третия път запали с четвърт оборот.


                          1-Стартера имаше вид на Нов ,но въпреки това го занесох на майстор да го провери и почисти.
                          2-А.Б. (74ah) Не не нова но е добре заредена
                          3-Горивен милтър -сменен с “МАН”
                          4-Не мирише на нафта-Няма течове
                          5-Диагностиката не показва никакви грешки.
                          6-Помпата в резервоара се чува как върти.
                          7-Двигателно масло -пълна синтетика.
                          8-Филтър за твърди частици е премахнат Физически и софтуерно и не дава грешки)
                          9-Компресия не съм проверявал.
                          10-С бутане не мога да пробвам
                          11-Проверих маркучите за обратната нафта-ОК

                          За “комън рейл” са важни 3 неща :
                          -Компресия
                          -Налягане на горивната рейка
                          -Обороти (които пък зависят от стартер и АБ)
                          Започвам да се съмнявам в А.Б. Дали има необходимия Ампераж да завърти в по-студено време ???
                          Последна редакция от rumen59; 26.11.2020, 16:33.

                          Коментар


                            #28
                            Според един монтьор който видя как пали колата проблема е ,че пада налягането при по-студено време което Не може да се диагностицира с програма а трябват много проверки. Инжекторна рейка работи като акумулатор на високо налягане и ако след по-голям престой налягане падне оттам идва и трудното палене.
                            Разглеждам темите с т.н. "В
                            одородно почистване" и събирам мнения има ли макар и малък ефект от тази процедура .
                            Само една трета от това което рекламират ,че прави да е верно пак ще е добре.
                            Последна редакция от rumen59; 27.11.2020, 10:26.

                            Коментар


                              #29
                              Имам същият проблем с фиат стило 1,9 жтд.Да кажа как се оправи при мен и какво установих.
                              1. Нафтата се сгъстява и трудно преминава към дюзите и оттам впръскването не е правилно.
                              Ето какво направих
                              Махнах пластмасовия капак на двигателя и ако имате ток и дълъг разклонител със сешоар или пистолет за горещ въздух обдухвам дюзите да се постоплят и колата пали от раз.
                              Ако нямате електрическото оборудване ,пълните две пластмасови бутилки с гореща вода и ги слагате върху дюзите за 10-15 мин.Ефекта е същият.
                              Забележка
                              Никога не поливайте дюзите с гореща вода, защото при много ниските температури аз направих така на минус 16 за по бързо стопляне, и водата отиде към ангренажа и замръзна,и като запалих потроших клапаните и скъсах ремъка

                              Коментар


                                #30
                                Еее колега това Не е решение.
                                Не стига ,че я държа в гараж ами и да я обдухвам .

                                Днес запалих по следния начин:
                                Давам контакт и изчаквам помпата след 10сек. да спре.
                                Повтарям същото -изчаквам помпата след 10сек. да спре и тогава стартирам.
                                Запали Нормално.

                                Чудя се дали ще има ефект от еднопосочен клапан за гориво на входа преди помпата за за високо налягане ?
                                По начина на палене стигам до извода ,че ми пада налягането в студено време и чак след второто напомпване се нормализира.

                                Click image for larger version

Name:	DIESEL FUEL INJECTION SYSTEM.png
Views:	1
Size:	244,9 KB
ID:	2099053
                                Последна редакция от rumen59; 30.11.2020, 17:53.

                                Коментар

                                Working...
                                X