Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Крома скорости

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Крома скорости

    Та въпроса ми е,всички ли които имат Кроми са правили скоростни кутии ръчни,или има изключения?
    шофираме умно!!!!!!!
    FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

    #2
    Ами моя Кромчо е минал малко над 5 километра откакто е при мен и засега /дано и в бъдеще/ ,съм нямал проблеми със скоростната кутия. Оригиналните му километри са над 230 хиляди. Минала година пролетта е бил на 230 хиляди , проверих в оня сайт по италианските номера когато е минал за последно на преглед в Италия.
    Последна редакция от vi4444o; 21.11.2019, 10:53.
    Fiat Punto 1.1 55 к.с. LPG '96 EX
    Alfa Romeo 146 1.9 JTD '99
    Fiat Croma II 1.9 M-Jet 8V

    Коментар


      #3
      Това е моята в момента на около 209К км:
      Click image for larger version

Name:	20191117_183148.jpg
Views:	1
Size:	305,9 KB
ID:	2098694

      Това е лагера на шеста (втория в клипа):

      Коментар


        #4
        Понеже съм нов собственик на Крома и дали ще ми се наложи и на мен,или всичко зависи от пробега на колата.До тук изчетеното ме навява мисълта,че тази кутия има определен живот,или пробег.Преди три години купих една Инсигния на пет години,на 247000км.и до ден днешен скоростите не са мръднали.Та май май след определен пробег и свършва живота.
        шофираме умно!!!!!!!
        FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

        Коментар


          #5
          Незнам дали превантивно не е добре да се смени маслото на скостната кутия и то с по-качествено и май се слагало малко повече от колкото е предписано.
          Fiat Punto 1.1 55 к.с. LPG '96 EX
          Alfa Romeo 146 1.9 JTD '99
          Fiat Croma II 1.9 M-Jet 8V

          Коментар


            #6
            Дизайна на кутията е лош, валовете се държат на прекалено малки лагери. С редовна смяна на маслото и наливане на повече масло може да се удължи живота значително, но не и да се отстрани проблема. Личното ми мнение, е че ако се хване на време може да се мине доста леко и евтино. Попринцип при ремонт на тази кутия се сменяват всичките 7 лагера в кутията или 9, ако и тези на диференциала са заминали. Но ако се хване на време, може да се сменят само трите лагера от задната част на кутията, чел съм че ставало на място, без сваляне на кутията от колата. Тези лагери като се износят, валовете вече не са закрепени стабилно в кутията, почват да играят и повличат и другите лагери с тях. За това казвам, че според мен, ако се хване съвсем в началото може да се мине доста леко.
            Иначе, ако няма виене, разни шумове или ритане на лоста при отпускане на съединителя, най-вероятно са добре при теб.

            Коментар


              #7
              Извинявайте че се намесвам във темата,но аз имам стило 1,4 6ск/кутията е фиатска не е тазаи М32/. шумове нямам никакви също така и виене нямам. Но като потеглям лоста ми играе леко само на първа , пета и шеста, това симптом ли е че има нещо нередно по скоростите.
              Последна редакция от ivan77; 22.11.2019, 20:51.
              STILO 1.4 16v.

              Коментар


                #8
                Аз да споделя за М32 - не са само лагерите проблема - аз правих 2 пъти ремонт на тази кутия. Втория път беше зъбното на 6-та.
                Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                Коментар


                  #9
                  Извинявайте че се намесвам във темата,но аз имам стило 1,4 6ск/кутията е фиатска не е тазаи М32/. шумове нямам никакви също така и виене нямам. Но като потеглям лоста ми играе леко само на първа , пета и шеста, това симптом ли е че има нещо нередно по скоростите.

                  За симптом е спимптом, но щом не е M32, има голяма вероятност да е нещо друго. Така от разстояние е трудно да се каже. Играенето на лоста е доста субективно, ако те притеснява, най-добре ходи на майстор.

                  Коментар


                    #10
                    М32 си е доказан боклук ,ако се зачетете в чужди форуми ще видите ,че коли по на 30-40 хил.км.в гаранция са влизали за скорости ,така,че рано или късно с тази кутия този ремонт си предстой.Аз го направих ,излезе ми 500 лв с труда.

                    Коментар


                      #11
                      А аз се надявам да е правена преди мен,засега няма шумове и мърдане на лоста.
                      шофираме умно!!!!!!!
                      FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

                      Коментар


                        #12
                        Нищо няма да ти стане и на твоя портфейл и най вече на кромата ако отидеш при някой познат,ама наистина познат маслар и го помолиш да ти долее 200 гр в повече масло за скорости в кутията.Точно там е проблема на тези ск.к че до 6та трудно идва мазане.Не се шегувам проверено и си струва.
                        198mjet Bravo

                        Коментар


                          #13
                          2.6 литра и нямаш проблеми с нея.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар

                          Working...
                          X