Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свири турбото Крома 1,9 JTD 150 к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свири турбото Крома 1,9 JTD 150 к.с.

    Здравейте колеги,
    Турбото ми се разсвири.Четох теми във форума,но са доста стари.
    Мисля че започна тези дни като позастудя,може и да е съвпадение.
    Може ли да се кара така?Звука е от 1 400 до около 2 000 оборота и е по силен при отпускане на газта.Когато колата загрее ми се струва че свиренето става по-слабо,почти не се чува.
    Колата има мощност,върви нормално.Не пуши и не харчи масло.Маслото е сменено преди 500 км.
    Моля колеги които са имали същия проблем да споделят опита си.
    Благодаря предварително.
    Ланча Капа 2,0 VIS
    Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

    #2
    Здравейте колеги,
    Турбото ми се разсвири.Четох теми във форума,но са доста стари.
    Мисля че започна тези дни като позастудя,може и да е съвпадение.
    Може ли да се кара така?Звука е от 1 400 до около 2 000 оборота и е по силен при отпускане на газта.Когато колата загрее ми се струва че свиренето става по-слабо,почти не се чува.
    Колата има мощност,върви нормално.Не пуши и не харчи масло.Маслото е сменено преди 500 км.
    Моля колеги които са имали същия проблем да споделят опита си.
    Благодаря предварително.
    Здрасти и при мен е така . От както застудя и на мен взе да свири по силно и за по дълго време но като загрее не го чувам вече , освен другите проблеми де . Но при мен свиренето е при подаваане на газта , не се чува след това. При камиончето беше друго дам се чуваше след отпускане на газта но не точно свирене а по груп звук но сега май не се чува вече , трябва да обърна внимание . но над 3500/4000 оборота издава ужасен звук на стържене в ламарина . Има радиална хлабина но не незнам дали в нормите . Пиша просто и аз да науча нещо в ивеко форума е пълно мъртвило . Надявам се и др. колеги да споделят опит

    Коментар


      #3
      но над 3500/4000 оборота издава ужасен звук на стържене в ламарина . Има радиална хлабина но не незнам дали в нормите . Пиша просто и аз да науча нещо в ивеко форума е пълно мъртвило . Надявам се и др. колеги да споделят опит
      Това е звукът на агонията, малко преди перките да се счупят и да стане "манджа с грозде". Стърженето на перката в корпуса (това е, което чуваш) е сигурен признак на голямо износване. Хлабината е направо огромна, отдавна излязла извън нормите.

      Препоръчвам ти експресно да намалиш резките ускорения и да натискаш педала колкото може по-плавно и грациозно. В същото време - да събираш пари за ремонт на турбината или да търсиш друга, здрава.

      Коментар


        #4
        Това е звукът на агонията, малко преди перките да се счупят и да стане "манджа с грозде". Стърженето на перката в корпуса (това е, което чуваш) е сигурен признак на голямо износване. Хлабината е направо огромна, отдавна излязла извън нормите.

        Препоръчвам ти експресно да намалиш резките ускорения и да натискаш педала колкото може по-плавно и грациозно. В същото време - да събираш пари за ремонт на турбината или да търсиш друга, здрава.
        ogi28b
        Мерси за информацията.

        Коментар


          #5
          На две 159 -ки,на една Астра и на една Зафира,които видях и чух със същите двигатели,свирят по същия начин като моята Крома.Нямам представа дали е нормално.Колегите ми казват че при тях свири така от 40,50,80 000 км.
          Ланча Капа 2,0 VIS
          Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

          Коментар


            #6
            Здравейте колеги, и мойто свиреше така вече 20к. В четвъртък на хелоин дойде Смъртта и отнесе двигателчето.
            Изтече маслото и двигателя се разтропа. Утре ще ходя да видя щетите. Миналото лято 2018 сменях компресор на климатика и имах възможност да пипна перката на турбината. Нямаше никакъв луфт нито радиален нито аксиален. А вие като линейка. Колата вървеше безпроблемно.... до онзи ден. Това което се вижда отгоре е че маслото е изхвърлено от ляво на двигателя като си застанал пред колата.
            Когато сменях компресора на климатика забелязах, че на един от зъбите на ангренажния ремък имаше леко смачкване. Може да е прескочил зъб и затова сега да тропа двигателя. Незнам само откъде е изхвърлил маслото. Понеже се замислям за двигател втора ръка имам питане към колегите има ли разлика откъм коляновият вал в зависимост колата дали е автоматик или с ръчни скорости. Също така има ли разлика между двигателите след 2008 които са евро 5.
            Fiat Croma 1.9mJet 2006 автомат
            Fiat Stilo 1.4 2003 ръчка
            ex. Lancia Kappa 2.0 1995 винаги ще ми липсва

            Коментар


              #7
              Колега, съжалявам за това, което си претърпял и дано да се справиш бързо и лесно с проблема. Моля те обаче да задаваш въпросите си в съответните теми и раздели, а ако няма тема с такъв въпрос - пусни нова. Сега в тема за свирене на турбо повдигаш въпроси за съвместимост и разлики при различни двигатели и години на производство -> нищо общо. Ако получиш отговори и се оформи дискусия, после някой със свирещо турбо ще отвори темата и ще чете какви са разликите в двигателите и коляновите валове - нещо, което едва ли го интересува в тема "Свири турбото..." Форумът не е фейсбук, та всеки да пише и пита каквото и където му падне. Има подредба, моля да се придържаш към нея.

              Коментар


                #8
                Няма 1.9 евро 5.
                Всички са Евро4.
                Трябва ти двигател 150к.с. от Крома или 159.
                Без значение автомат ли е не е ли.
                От другите коли не става. Масленият филтър е на друго място.
                Имам такъв двигател и може да се чуе. Пиши на лични при интерес
                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                Коментар

                Working...
                X