За каква течност говориш? Adblue? Тая кола мисля, че не ползва такава.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения за DPF чистене или премахване
Collapse
X
-
Без течност е,почиства се като ползува дизеловото гориво.Никъде не споменаваш за проба с принудителна регенерация.Погледни с MES на колко процента е задръстен филтъра и пробвай да пуснеш регенерация на място и да видиш резултатите след нея.Може да се пусне с регистрирана версия на MES,но предполагам че ще се намери някой от форума да помогне.Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
-
Течност няма,има допълнително впръскване по време на празненето на цилиндъра което повишава температурата във филтъра и го почиства. Вземи си един ЕЛМ за 20-30лв. и с помощ за софтуер от тук си пусни една принудителна регенерация. Или помоли някой колега от твоя град. Поглеждай си маслото,защото при запушен ДПФ се пълни с нафта. Пушенето може да е и от позапушен ЕГР,тогава също не върви добре колата. Иначе продават някакви течности с които ако се свали ДПФа се кисне и почиства ,но не знам колко са ефективни. Първата турбидизелова кола ли ти е това? Защото аз като взех моята ,също имах проблем с паленето и вървенето сравнявайки с бензиновите които съм карал досега .За паленето трябва малко повече изчакване,например давам контакт слагам си колана още малко и паля ,иначе пали трудно. А за вървенето при мен почва над 1600 оборота като се развърти турбината,а усещането е като бензинова кола с омазана самоадаптация в ниските обороти няма никой .Аз съм с 1,9jtd 8v 120 коня.Последна редакция от kiriluz1; 03.01.2020, 13:38.
Коментар
-
Най-голямата истина е че всички методи за почистване с течности не вършат абсолютно нищо, решават проблема за най-много месец. Не си пилейте парите за всякакви видове експериментални упражнения, ДПФ си има живот като всеки друг филтър, изкарва 200к в най-добрият случай и идва момент в който просто трябва или да се смени или да се махне. Знам го от личен опит, минах почистване с химикали и принудителна регенерация и нищо накрая. Подарих 300лв ей така, накрая колата беше толкова зле, че веднъж движейки се влезе в принудителна регенерация. Да не говорим каква мъка за мотора и най-вече турбото е филтърът. Разликата във вървежа след премахването му е значителна. Дайте 300-400лв да ви го махнат за да си спестите по нататъчни ремонти. Ако ви притесняват техническите прегледи с измерване на газове, колата в момента без дпф пак си ги минава.
Коментар
-
Споделям - и моят личен опит е същият. След двукратно химическо чистене, смяна на EGR-клапана с нов и 700-800лв. овътряне (защото исках да карам уж екологична дизеларка), пак последва неколкократно задръстване, хем на дълъг път, та едвам се прибрах. Теглих една майна на екологията и последва: махане на "пеперудите", бяха останали една-две, махане на ЕГР-а и филтъра със съответното програмиране и вече година никакви проблеми от такова естество Това се случи със 150-коньовата от подписа, другата беше изтърбушена почти веднага след покупката - по сходни причини.Последна редакция от Zarini; 28.01.2020, 17:20.Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp
Fiat Croma 1.9 Mjet 150hp
Alfa Romeo 147 JTD - бивша
Коментар
-
tambuhtaneca написа: Преглед на мнениетоВсички тези неща работят в момента, но не се знае в даден бъдещ момент, дали няма да ви сложат по един стикер, че автомобила не може да се кара, щото не изпълнява екологичната си категория.Последна редакция от ivo-VE; 02.02.2020, 12:42.
Коментар
-
колата предполагам не е първа младост, ще смениш филтъра, а с него ще смениш ли и мотора, каквото да говорим една дюза ще плюе повече, турбото ще пусне малко масло и новият филтър за 1/3 от времето на оригиналния ще е в същото състояние. другото което това е фиат, как да дам 1500 за филтър когато колата ми струва 5... Както днес коли, които не трябва да стъпат на пътя минават ГТП така ще се раздават и стикери срещу 40-50лв.
Коментар
-
ViGiMi написа: Преглед на мнениетоколата предполагам не е първа младост, ще смениш филтъра, а с него ще смениш ли и мотора, каквото да говорим една дюза ще плюе повече, турбото ще пусне малко масло и новият филтър за 1/3 от времето на оригиналния ще е в същото състояние. другото което това е фиат, как да дам 1500 за филтър когато колата ми струва 5... Както днес коли, които не трябва да стъпат на пътя минават ГТП така ще се раздават и стикери срещу 40-50лв.
Коментар
-
todorakiggg написа: Преглед на мнениетоЗа каква течност говориш? Adblue? Тая кола мисля, че не ползва такава.
Коментар
-
Zarini написа: Преглед на мнениетоСподелям - и моят личен опит е същият. След двукратно химическо чистене, смяна на EGR-клапана с нов и 700-800лв. овътряне (защото исках да карам уж екологична дизеларка), пак последва неколкократно задръстване, хем на дълъг път, та едвам се прибрах. Теглих една майна на екологията и последва: махане на "пеперудите", бяха останали една-две, махане на ЕГР-а и филтъра със съответното програмиране и вече година никакви проблеми от такова естество Това се случи със 150-коньовата от подписа, другата беше изтърбушена почти веднага след покупката - по сходни причини.
Коментар
-
Еко дизеларките са с Евро 5+, при някои марки проблем с DPF няма. Проблеми с AdBlue също. Просто някои като Форд щото са некадърни, за да си запазят продажбите внедряват новите технологии без да са ги изпитвали и щото са 2 години назад и стават проблемите при клиентите и накрая БМВ продават повече автомобили в България от Форд, щото не че са по-евтини, а щото Форд са мега зле. Не знам къде е решението - може би да си вземеш бензинка дето харчи 2 литра повече, ама ядовете ти да са в пъти по-малко. Или да вземеш някой доказал се дизеляк, дето няма проблеми с тия системи....затова май следващата ще е електричка.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Проблема е, че си мислите, че карате автомобили на 200К. Малко са тези които са на малко км.
Като си купувате стар автомобил (дизел) ще трябва да бъдете готови да добавите още едни пари за ремонт на дюзи... за да си гарантирате, че няма да имате драми.
Направете си ремонт на дюзите, сменете масления сепаратор, почистете всмукателните пътища от начало до край и няма да имате драми.
Относно бензиновите, досега на запад толкова много не се караха и всичко бензиново което се продаваше беше на малко км, но сега след всичко което се случва не мисля, че бензиновите ще бъдат това което бяха. Да не говорим, че бензинов на 300К+ си е направо умрял.
Коментар
-
chaveto написа: Преглед на мнениетоПроблема е, че си мислите, че карате автомобили на 200К. Малко са тези които са на малко км.
Като си купувате стар автомобил (дизел) ще трябва да бъдете готови да добавите още едни пари за ремонт на дюзи... за да си гарантирате, че няма да имате драми.
Направете си ремонт на дюзите, сменете масления сепаратор, почистете всмукателните пътища от начало до край и няма да имате драми.
Относно бензиновите, досега на запад толкова много не се караха и всичко бензиново което се продаваше беше на малко км, но сега след всичко което се случва не мисля, че бензиновите ще бъдат това което бяха. Да не говорим, че бензинов на 300К+ си е направо умрял.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар