Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за DPF чистене или премахване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнения за DPF чистене или премахване

    Здравейте
    Интерсувам за премахване на DPF мех. И софтуерно или за почистване. Кое ще е по добре като цена. Тези цени който видях в нета за премахването са доста по скъпи от самото почистване с гаранция след това.
    Колата е Крома 1.9 JTD 150HP 2011 год.

    #2
    DPF се самопочиства. Излизаш на магистралата, караш на трета скорост, с 3000 оборота. Караш така около 15 минути.
    Ето виж тук
    https://www.youtube.com/watch?v=Qni9aBAdkFI&t=63s.
    Става и със софтуеър - колата работи на място и се самопочиства за около 15 минути.
    https://www.youtube.com/watch?v=3cWK6ppdevE

    Коментар


      #3
      Самопочистват се саждите. Как точно се самопочиства пепелта?
      Саждите като изгорят става пепел. В един момент дпф-а се пълни с пепел и проблемите почват, честа регенерация, висок разход, нафта в маслото и т.н.
      Аз бих го дал да го чистят, горят ги в някакви пещи още повече след като дават гаранция.

      Коментар


        #4
        todorakiggg написа: Преглед на мнението
        Самопочистват се саждите. Как точно се самопочиства пепелта?
        Саждите като изгорят става пепел. В един момент дпф-а се пълни с пепел и проблемите почват, честа регенерация, висок разход, нафта в маслото и т.н.
        Аз бих го дал да го чистят, горят ги в някакви пещи още повече след като дават гаранция.
        Аз четох за миене с вода и препарати и за 5/6 ч. Се чистил. Сега това намерих в нета
        http://dpf-clean.bg/pochistvane-na-d...alizatori.html За карането на 3000 обората съм чувал но не знам дали ще има ефект и за колко време ще бъде. Но за изтругване на dpf и след това премахване софтуерно ми идват доста повече пари от колкото попистването. Някой ако е правил някоя от двете операций да сподели.
        Последна редакция от ivo-VE; 17.10.2019, 23:43.

        Коментар


          #5
          Също искам да попитам dpf има ли общо с трудно палене независимо дали колата е загряла или не, възможно ли е от него да тропат дюзите сутрин за кратко време. Разхода на гориво е по висок от нормалното за него съм съгласен, че може да е dpf.

          Коментар


            #6
            DPF 300% задръстен се чисти с Мафразол за 1-2 часа и после с пароструйката - става на пуканка
            FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

            Коментар


              #7
              3000 оборота и да изгорят саждите. Пепелта не се чисти така, иска си да я пипнеш. Аз бих пробвал това дето колегата го е писал горе . Само да имаш къде да го свалиш и инструмент ...
              Паленето за мен няма общо, по скоро дюзи.

              Коментар


                #8
                tambuhtaneca
                Някъде в Пловдив знаеш ли да ли се прави. Колата е на 192000км уж на колко е никой не знае но много запазена. Намерих сервиз в Асеновград с видородно чистене за 1 ч. На стойност 50лв и в Пловдив има такъв сервиз но другия ми вдъхва повече доверие. Ето и линк.
                https://m.youtube.com/watch?v=MIUf8o-_B6Q&feature=share
                Последна редакция от ivo-VE; 19.10.2019, 20:29.

                Коментар


                  #9
                  todorakiggg написа: Преглед на мнението
                  3000 оборота и да изгорят саждите. Пепелта не се чисти така, иска си да я пипнеш. Аз бих пробвал това дето колегата го е писал горе . Само да имаш къде да го свалиш и инструмент ...
                  Паленето за мен няма общо, по скоро дюзи.
                  Дюзите са два пъти качвани на стенд и чистени. Имах съмнения от първия сервиз не ми дадоха конкретен отговор защо не пали колата нормално и защо не върви. Обяснението беше смени дизела, но бях минал 160 км преди да откаже колата и да иде в първия сервиз.Click image for larger version

Name:	15715019727142961156509213559511.jpg
Views:	1
Size:	163,1 KB
ID:	2098647Click image for larger version

Name:	15715019727142961156509213559511.jpg
Views:	1
Size:	163,1 KB
ID:	2098647 След смяна на дизела няма резултат. Сега ще е следя, че вчера е взех от другия сервиз.

                  Коментар


                    #10
                    tambuhtaneca написа: Преглед на мнението
                    DPF 300% задръстен се чисти с Мафразол за 1-2 часа и после с пароструйката - става на пуканка
                    Колата върви и не пуши но не като 150 кс има две ускорения 2250 оборота и след това на 3000 при рязко натискане на педала не ускорява под тези обороти. Това днес го тествах.

                    Коментар


                      #11
                      Премахнах DPF и катализатор на Кромата,едновременно с това направих лек ремап/40к.с./Всичко ми струваше 400 лв.Изкупиха ми катализатора за 200лв.Т.е. чисто цялата процедура ми излезе 200лв.Пробвал съм два пъти да чистя филтъра като го свалям и го почиствам механично с препарати.Нищо не става.В него има керамични елементи,които си имат живот и след определен брой цикли за самопочистване живота им свършва.Единствения изход е премахване на филтъра/или монтаж на нов/.След премахването не мога да позная колата.Върви като луда.Естествено и разхода падна.Премахването направих в София.Ако искаш пиши ще ти дам контакти.
                      Ланча Капа 2,0 VIS
                      Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

                      Коментар


                        #12
                        Премахнах DPF и катализатор на Кромата,едновременно с това направих лек ремап/40к.с./Всичко ми струваше 400 лв.Изкупиха ми катализатора за 200лв.Т.е. чисто цялата процедура ми излезе 200лв.Пробвал съм два пъти да чистя филтъра като го свалям и го почиствам механично с препарати.Нищо не става.В него има керамични елементи,които си имат живот и след определен брой цикли за самопочистване живота им свършва.Единствения изход е премахване на филтъра/или монтаж на нов/.След премахването не мога да позная колата.Върви като луда.Естествено и разхода падна.Премахването направих в София.Ако искаш пиши ще ти дам контакти.
                        http://www.fiatforum.bg/member.php?88879-

                        IvanU
                        Мерси за информацията колега дай кординати на сервиза и тел. ако имаш .

                        Коментар


                          #13
                          Все си мисля, че проблемите с ДПФ-а тръгват от състоянието на самият двигаел. Ако двигателя няма проблеми и работи както трябва- няма да има толкова регенерации. Освен ако софтуера не е направен като тези "зелените" където на определен пробег се прави задължителна регенерация. Като пробега е много малък и при мен се правеше през ден регенерация.

                          Коментар


                            #14
                            Моят DPF го свалих от кола на 230к реални км.
                            Монтиран на моята кола му бяха необходими 1050км до първата регенерация. От които 650км извън и 400км градско. Накрая стигна 97%, пусна регенерация и понеже я очаквах я гледах на диагностика. Точно с приключването и процентите паднаха на 15%.
                            Ето ви пример за филтър на немалко километри, който се задръства бавно и чисти бързо.
                            Старият филтър при регенерация падаше от 95 на 72 например.
                            Та съгласен съм с chaveto!
                            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                            Коментар


                              #15
                              До някъде и аз има тези съмнения Tempras , че трябва да има причина за да се запушва ДПФ и от ДВГ . Но четох , че много честа причина за да се запуши ДПФ е карането в гадски условия . там няма как да развие нужната тем. от 500/600 гр. да се получи изгарянето на саждите в него ( колата не развива нужните обороти 3000 ) При редовно извънградско каране няма да се стигне до запушване ( не е мое мнение ) , саждите ще обгарят постепенно и няма да има натрупване в ДПФ . Четох и за каране на 3000 оборота и колата влиза в регененерация и се чисти уж . Но има и доста рискове в това нещо , както и в др. експеременти . За това се чудя
                              1) водородно чистене 50лв пак има риск
                              2) сваляне на ДПФ и пак чистене на машина сумата не е помня , не експеременти с обезмаслители и водоструйки
                              3) изтръгване на ДПФ механично и софтуерно премахване от 350/500лв
                              4) втора ръка аманяма никаква гаранция на късмет
                              Последна редакция от ivo-VE; 30.10.2019, 01:47.

                              Коментар

                              Working...
                              X