Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с обороти при jtdm двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с обороти при jtdm двигател

    Здравейте колеги, имам следния страннен проблем с мойта кола.
    Когато двигателя е хладен /между 50 и 75 градуса/ леко ми играят оборотите. Проверих за грешки и няма. Също така четох по чуждестранни форими че това най - често се предизвиквало от регулатора за налягане на помпата. Смених го но проблема не се реши. Ще съм благодарен ако някой се е зблъсквал с този проблем и има решение което да опитам.
    Като загрее колата нямам никакви проблеми с оборотите.
    Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

    #2
    На живи данни да се гледа искано и получавано налягане на рейла. Добре си сменил регулатора, но датчика на рейла казва какво налягане се получава... нищо чудно самия датчик да е дал фира и от там да идва проблема.

    Коментар


      #3
      Принципно гледах живи данни и не виждам нещо кото да се различава от искано и получено налягане НО понеже клатенето е в доста малки граници може и да не съм забелязал проблема там. Сега почивните дни ще се опитам да поизчистя ЕГР и ще видя дали ще има ефект. Ако няма ще сменя и датчика и пак ще видя какво ще е положението и ще пиша.
      Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

      Коментар


        #4
        Така, да кажа какво свърших почивните дни. Махнах ЕГР и дросела и ги почистих. ЕГР не беше замърсен много но дросела от едната страна имаше планина от мазнотия. След като ги почистих идеално клатенето продължава. Предполагам, че и входния колекто е страшно зацапан като видях в какво състояние беше дросела. Другото което направих е да сваля малко живи данни на студен и на топъл мотор. Това което ми направи впечатление е, че едната ми дюза N4 на студен двигател корекцията е доста голяма в сравнение с 1 и 3 а 2 е между тях. Като загрее колата корекциите на 4тирите е еднаква. Та почвам да се насочвам към дюза. Другото което откакто съм купил колата и мира не ми дава е температурата на входния въздух на колата. Май има 2-3 датчика. При мен на единия ми дава -0.4 градуса постоянно докато при брат ми е кум 120градуса.
        Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

        Коментар


          #5
          120 или -0.4 градуса на входящ въздух?
          Колкото пъти съм закачал мареата на диагностика - толкова пъти входящия въздух е бил с температурата на околния такъв Т.е. ако на таблото показва 31 градуса (лятото мерихме) толкова показваше и компютъра от сензора в дебитомера. Как точно си ги представяш тия 120 градуса или -0.4 при околна температура примерно 18 градуса?
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #6
            jenshen73 написа: Преглед на мнението
            120 или -0.4 градуса на входящ въздух?
            Колкото пъти съм закачал мареата на диагностика - толкова пъти входящия въздух е бил с температурата на околния такъв Т.е. ако на таблото показва 31 градуса (лятото мерихме) толкова показваше и компютъра от сензора в дебитомера. Как точно си ги представяш тия 120 градуса или -0.4 при околна температура примерно 18 градуса?
            Не съм го написал много правилно.

            Това е температурата на входящия въздух на турбото. Inlet turbine temperature sensor (T3)
            Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

            Коментар


              #7
              Здравейте колеги,
              имам същия проблем с оборотите на FIAT PUNTO-EVO 1.3 Multi Jet-95к.с. с DPF ако има значение.
              Освен това зимата на ниски температури като запали лопа и трака като трактор! Смених подгревни свещи но няма разлика.
              Качвах дюзите на стенд, но няма проблем с тях според стенда.Закачах я на компютърна диагностика, но няма грешки.
              Дали сте намерели решение на този проблем ?

              Коментар


                #8
                Погледни си скобите на въздуховодите да не са хлабави.

                Коментар


                  #9
                  И смени бензиностанцията и виж дали има разлика
                  koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                  Коментар

                  Working...
                  X