Дробър ден! Първият проблем, е че Кромата някак си не работи чисто на ниски обороти, все едно е на 3 цилиндъра. Над 2000 изчиства. Имаше записана грешка за "misfire" на първи цилиндър, но чека не светеше. Като му откача дюзата на първи става още по-зле, тоест не е прекъснал напълно, но явно има нещо.
Вторият проблем, е че има някакъв звук от турбото или трабите за въздуха. Интерестното, е че колата си има мощност и върви, между 1700 и 3000 оборота се усеща как завърта турбото доста добре. Съмнява ме малко турбото да не е заминало, защото не е била палена над година и като я взех след около 50км почна да пуши синьо. След 2-3 минути така сама си се оправи и после 350-400км нямаше проблем.
Попринцип питам повече за оборотите. За турбото няма какво да се направи без да се поразглоби, споменавам го в случай, че може да е свързано с работата на мотора.
Ето един клип, в който се чуват и двата проблема:
П.П. Възможно ли лошата работа на мотора да идва от това, че маховика е разбит (и то много)?
Вторият проблем, е че има някакъв звук от турбото или трабите за въздуха. Интерестното, е че колата си има мощност и върви, между 1700 и 3000 оборота се усеща как завърта турбото доста добре. Съмнява ме малко турбото да не е заминало, защото не е била палена над година и като я взех след около 50км почна да пуши синьо. След 2-3 минути така сама си се оправи и после 350-400км нямаше проблем.
Попринцип питам повече за оборотите. За турбото няма какво да се направи без да се поразглоби, споменавам го в случай, че може да е свързано с работата на мотора.
Ето един клип, в който се чуват и двата проблема:
П.П. Възможно ли лошата работа на мотора да идва от това, че маховика е разбит (и то много)?
Коментар