Най-накрая, свалихме я! Получих няколко трайни изкривявания и накрая запреличах на коминочистач, но излезе. Щеше да е от полза, ако някой беше споменал, че тази кутия не излиза цялата, а се разглабя докато е на колата, щеше да ми спести часове работа. Също така щеше да е добре и аз да гледах/мислех повече преди да свалям, ама айде.
Предположението ми за маховика се потвърди, заминал е. Средната част се мърда на ръка, независимо от външната.
Открих и май защо се чува турбото, меката връзка е скъсана.
Нов рунд въпроси!
Как да разбера лагерите дали са за смяна, на външен вид изглеждат добре?
Кутията как се закача обратно на колата? При свалянето се наложи да изместя корпуса на кутията нагоре, за да мога да извадя притискателния диск и съединителя и да я спусна надолу после. Надявам се да има по-интелигентен начин на монтиране, че така е мъка!
Снимките са малко тъмни, но каквото такова
Предположението ми за маховика се потвърди, заминал е. Средната част се мърда на ръка, независимо от външната.
Открих и май защо се чува турбото, меката връзка е скъсана.
Нов рунд въпроси!
Как да разбера лагерите дали са за смяна, на външен вид изглеждат добре?
Кутията как се закача обратно на колата? При свалянето се наложи да изместя корпуса на кутията нагоре, за да мога да извадя притискателния диск и съединителя и да я спусна надолу после. Надявам се да има по-интелигентен начин на монтиране, че така е мъка!
Снимките са малко тъмни, но каквото такова
Коментар