Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Труден старт на Фиат браво 2, дизел 1.9 150 к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    genko1982 написа: Преглед на мнението
    Грешката е от преди време когато имах проблеми и с помпата
    Ниско наляагане на горивото
    Защо не е изчистена? Ако проблема е отстранен преди време и лампата още свети може или да има нещо друго, или все ощо да има ниско налягане на горивото.

    Коментар


      #17
      Светна защото колата заби веднъж в движение,но не мисля че това е проблема защото и преди и след ремонта на помпата колата пали понякога така трудно,досега съм имал пет италиянки дизели и никога не съм имал такъв странен проблем

      Коментар


        #18
        Имах такъв проблем на мазда 3 1,6 хди,понякога палеше по същия начин,понякога отказваше да запали,палеше след изчистване на грешките или откачане на акумулатора.Едната грешка беше ниско налягане на горивото,другата за лоши връзки и датчици,и не се появяваше винаги.Излезе датчик разпределителен вал,след смяната му вече 4 месеца няма проблем
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #19
          Грешката с висока температура на двигателя тези мотори се случва да я дават като не успеят да запалят нормално. На мен ми я е давало като пусна ключа по-рано преди да запали.

          Свещите....не ти е от там проблемът. Навън е достатъчно топло и свещите може изобщо да не се пускат от ECU. На тези мотори с директно впръскване свещите не са им критични при топло време. Въпреки това с помощта на мултицет може да премериш дали идва напрежение до свещите, както и дали са здрави.

          Включете я на диагностика, пуснете си трендове на налягането на горивото и палете. После може да споделиш резултатите тук. Вярно ли е зацепена тази кола? Датчиците на валовете проверявани ли са?
          Последна редакция от PSG; 16.09.2019, 10:44.

          Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

          Коментар


            #20
            Датчици не са проверявани,а аз така си я купих и след смяна на ремъци и ролки нищо не се промени,после пак ги сваляха заради ремонта на помпата и все се надявам поне веднъж от всички пъти да са я зацепили правилно
            След работа ще я закарам да прочетат какво става, надявам се да се хване нещо

            Коментар


              #21
              Така,няма такъв късмет като моя,даже незнам откъде да започна
              Закачихме колата на диагностика в един сервиз,колко е оригинална незнам, грешките които бяха записани е само една 0180 много висока температура на горивото 1240 градуса, направо се ужасих но като се прибрах и помислих се сетих че като сменях филтъра не сложих датчика защото мислех че е само за вода,веднага го монтирах и всички грешки изчезнаха след второто палене на колата но това не промени паленето,а дори и за късмет днес жената ми се обади че изгаснала в движение, утре пак ще махна тоя датчик защото като го нямаше колата поне не гаснеше
              Другото което ми казаха в сервиза че не е в норми е дебитомера,трябвало да показва на празен ход 270 а тои давал 430 и леки съмнения имат в датчика на температурата щото на таблото беше 90 а на компа 78,но според мен това е под съмнение
              Всякакъв съвет приемам дори и Надин щото вече достатъчно нерви и пари дадох

              Коментар


                #22
                genko1982 написа: Преглед на мнението
                Така,няма такъв късмет като моя,даже незнам откъде да започна
                Закачихме колата на диагностика в един сервиз,колко е оригинална незнам, грешките които бяха записани е само една 0180 много висока температура на горивото 1240 градуса, направо се ужасих но като се прибрах и помислих се сетих че като сменях филтъра не сложих датчика защото мислех че е само за вода,веднага го монтирах и всички грешки изчезнаха след второто палене на колата но това не промени паленето,а дори и за късмет днес жената ми се обади че изгаснала в движение, утре пак ще махна тоя датчик защото като го нямаше колата поне не гаснеше
                Другото което ми казаха в сервиза че не е в норми е дебитомера,трябвало да показва на празен ход 270 а тои давал 430 и леки съмнения имат в датчика на температурата щото на таблото беше 90 а на компа 78,но според мен това е под съмнение
                Всякакъв съвет приемам дори и Надин щото вече достатъчно нерви и пари дадох
                смени сервиза
                Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                EX.Fiar Ritmo 105TC

                Коментар


                  #23
                  Ужас.
                  1240°C температура на горивото идва от отворената верига на сензора. Не ти е от това проблемът с паленето.
                  От дебитомер не може да не ти пали. От него може да имаш други проблеми, но не и да не пали.
                  Температурата на таблото е с хистерезис, така че също нямаш проблеми с това.

                  Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                  Коментар

                  Working...
                  X