Труден старт,като това е само при първо стартиране на двигателя.Следващите стартирания в момента който завърта двигателя и пали.Колата е Фиат браво 2, дизел 1.9 150 к.с.Ще ходя до Енчо но не ми остава време,чухме се,има някакви предложения но колата трябва да е студена,а това е време.Та питането ми е просто за насока,а някой може и да познае.Благодаря на всички, които пишат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Труден старт на Фиат браво 2, дизел 1.9 150 к.с.
Collapse
X
-
На първо време може да дърпа от някъде въздух.Провери си маркучетата за обратната нафта.Провери си също двата куплунга за вход,изход гориво към горивния филтър защото има едни о-пръстени и може и от тан да дърпа въздух.И най вече трябваше да започна с диагностика но това са само ориентировъчни насоки за проверка за които не се изисква Харвард.Успех198mjet Bravo
-
Генко,има много голямо значение какъв цвят(черен,сив,бял) е облака.Най добре е като начало една диагностика от разбиращ специалист.Там си показва в 90/100 от случаите какво я мъчи колата.Ако и това не помогне се търсят мнения на изпатили колеги или добър дизелджия.Ако не е затапен егра можеш да му сложиш една пластина и да видиш дали ще има ефект.Чисто профилактично, ще ти запише грешка но не е болка за умиране.Ти си в София,потърси помощ на сбирките на форума198mjet Bravo
Коментар
-
1) Проверка на налягането в рейла преди първоначално палене и по време на първоначално паляне.
2) Проверка на дюзи
Налягането в рейла трябва да се задържа поне около 200-300 bar. при престой. Някоя от дюзите е възможно да не затваря добре и да изпуска налягането докато колата е в покой. Съответно при студен старт трябва да въртиш повече докато ГНП набере достатъчно налягане. По спомени е около 400bar. Добре познат проблем при CR моторите - последно борихме същия проблем с Avensis D4-D на мой колега. След рециклиране на дюзи и ревизия на ГНП колата заспа.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
Сега ще обясня по подробно точно как се държи колата и какво съм правил по нея
Ставам сутрин отивам пали от раз, минавам десет километра гася и след пет минути паля я с зор,започва да върти много мудно все едно акумулатора умира после се съвзема и завърта както трябва но тъкмо да запали и все едно нещо я дави и пак продължаваме а въртенето на стартер докато запаля и от ауспуха става димна черна завеса,на следващия ден още с първото палене се получава тоя проблем,а в някои от случаите докато въртя на стартер стрелката на температурата отведнъж отива в червено и после си се връща в нормални граници
Проверил съм дюзите,гнп отремонтирано защото един клапан пускаше нафта когато иска и гаснеше колата в движение, свещите са ок,обслужвам си я наи редовно и не мисля горивния филтър да е запушен защото и със старите беше по същия начин паленето
Наи добре ще е да учеля момента и да и направя клипче за да видите точно за какво говоря,а само да добавя че така си я купих с надеждата че като сменя свещите ще се оправи
Коментар
-
genko1982 написа: Преглед на мнениетоСега ще обясня по подробно точно как се държи колата и какво съм правил по нея
Ставам сутрин отивам пали от раз, минавам десет километра гася и след пет минути паля я с зор,започва да върти много мудно все едно акумулатора умира после се съвзема и завърта както трябва но тъкмо да запали и все едно нещо я дави и пак продължаваме а въртенето на стартер докато запаля и от ауспуха става димна черна завеса,на следващия ден още с първото палене се получава тоя проблем,а в някои от случаите докато въртя на стартер стрелката на температурата отведнъж отива в червено и после си се връща в нормални граници
Проверил съм дюзите,гнп отремонтирано защото един клапан пускаше нафта когато иска и гаснеше колата в движение, свещите са ок,обслужвам си я наи редовно и не мисля горивния филтър да е запушен защото и със старите беше по същия начин паленето
Наи добре ще е да учеля момента и да и направя клипче за да видите точно за какво говоря,а само да добавя че така си я купих с надеждата че като сменя свещите ще се оправи
Коментар
-
genko1982 написа: Преглед на мнениетоНе,така не съм опитвал,става въпрос за датчика на термостата или има друг,направих клип сутринта но нещо не мога да го кача
Качи го в Youtube и пусни линка тук.
Иначе, не съм на 100% сигурен, но би трябвало да е този на термостата, да.
Коментар
-
https://www.google.com/url?sa=t&sour...TgsjXuvmr2uIou
Ето клипче,сега даде грешка и на свещите но като се замерят всички работят
Пробвах с откачен датчик на температурата и нямаше промянаПоследна редакция от genko1982; 12.09.2019, 17:38.
Коментар
-
genko1982 написа: Преглед на мнениетоhttps://www.google.com/url?sa=t&sour...TgsjXuvmr2uIou
Ето клипче,сега даде грешка и на свещите но като се замерят всички работят
Пробвах с откачен датчик на температурата и нямаше промяна
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар