Здравейте, Кромата влиза в авариен режим при рязко ускорение. Грешката при диагностика е високо налягане на горивото.
Моля за мнения.
Благодаря
Имах същия проблем. Описан е тук някъде. Авансаторен датчик (за високо налягане). Върви нормално, но като тръгнеш да изпреварваш, дави и гасне. След малко пали ама...Излагация си е, а и опасно.
Наскоро при предишните студове имах същия проблем на Браво2 1,9 jtd 120 коня. Прочетох че се започва със смяна на горивен филтър. Моя филтър беше на 9К км.От както го смених нямам проблем.
Как грешкаа за високо налягане.Това се гледа на живи данни в движение.Може да гасне и от високо и от ниско налягане.Ако е от ниско търсиш задръстена помпа в резервоара,гнп,дюза и т.н .Ако е високо е свързано с регулатора,цедката му.
Директно с вакуум се управлява на старите дизели. На почти всичко под 20г. е чрез регулатор, който се управлява от ЕКУ-то и ограничава вакуума до турбината.
А каква е точно грешката? По -назад съм писал ,аз имах такъв проблем грешка p0091 след смяна на горивен филтър за кратко, като че ли беше добре,после смяна на регулатор на налягане и накрая рециклиране на ГНП. И всякакви грешки свързани с налягането изчезнаха.
На Ланчата имах такъв проблем. Първо смених актуатора на турбото, че имах още един - не се оправи.
После извадих и почистих МАП датчика (даваше ми грешка в него), но не се оправи. Накрая го смених (вчера) и засега като че ли е добре.
Само че при мен не гаснеше, а влизаше в авариен режим и губеше мощност.
Коментар