Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крома Mjet 150 к.с. влиза в авариен режим при ускорение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Крома Mjet 150 к.с. влиза в авариен режим при ускорение

    Здравейте, Кромата влиза в авариен режим при рязко ускорение. Грешката при диагностика е високо налягане на горивото.
    Моля за мнения.
    Благодаря

    #2
    Здравей, Колега!
    Ако напишеш и откъде си,ще Те насочим към сервиз.
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #3
      Здравейте, Кромата влиза в авариен режим при рязко ускорение. Грешката при диагностика е високо налягане на горивото.
      Моля за мнения.
      Благодаря
      Имах същия проблем. Описан е тук някъде. Авансаторен датчик (за високо налягане). Върви нормално, но като тръгнеш да изпреварваш, дави и гасне. След малко пали ама...Излагация си е, а и опасно.

      Коментар


        #4
        Наскоро при предишните студове имах същия проблем на Браво2 1,9 jtd 120 коня. Прочетох че се започва със смяна на горивен филтър. Моя филтър беше на 9К км.От както го смених нямам проблем.

        Коментар


          #5
          Регулатор налягане или датчика не отчита правилно, трети вариант е мапер.
          Последна редакция от chaveto; 17.01.2021, 08:43.

          Коментар


            #6
            Как грешкаа за високо налягане.Това се гледа на живи данни в движение.Може да гасне и от високо и от ниско налягане.Ако е от ниско търсиш задръстена помпа в резервоара,гнп,дюза и т.н .Ако е високо е свързано с регулатора,цедката му.

            Коментар


              #7
              chaveto написа: Преглед на мнението
              Регулатор налягане или датчика не отчита правилно, трети вариант е мапер.
              че мапера какво ще направи когато е развалена колата?
              VRPerformance - Чип тунинг и ДПФ Премахване в Русе

              Коментар


                #8
                VRPerformance написа: Преглед на мнението
                че мапера какво ще направи когато е развалена колата?
                Той го е направил преди това, просто е пипал където не трябва.

                Коментар


                  #9
                  На моята и светваше така чека при силно ускорение.Смених и регулатора за налягането на турбото и заспа.
                  шофираме умно!!!!!!!
                  FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

                  Коментар


                    #10
                    kazama1 написа: Преглед на мнението
                    На моята и светваше така чека при силно ускорение.Смених и регулатора за налягането на турбото и заспа.
                    Турбината не се ли управвлява с вакуум?
                    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                    Коментар


                      #11
                      dobrujanetza написа: Преглед на мнението
                      Турбината не се ли управвлява с вакуум?

                      Директно с вакуум се управлява на старите дизели. На почти всичко под 20г. е чрез регулатор, който се управлява от ЕКУ-то и ограничава вакуума до турбината.

                      Коментар


                        #12
                        А каква е точно грешката? По -назад съм писал ,аз имах такъв проблем грешка p0091 след смяна на горивен филтър за кратко, като че ли беше добре,после смяна на регулатор на налягане и накрая рециклиране на ГНП. И всякакви грешки свързани с налягането изчезнаха.

                        Коментар


                          #13
                          На Ланчата имах такъв проблем. Първо смених актуатора на турбото, че имах още един - не се оправи.
                          После извадих и почистих МАП датчика (даваше ми грешка в него), но не се оправи. Накрая го смених (вчера) и засега като че ли е добре.
                          Само че при мен не гаснеше, а влизаше в авариен режим и губеше мощност.

                          Коментар

                          Working...
                          X