Здравейте!
Имам странен проблем. Фиат Мареа '99 2,4 JTD. В ниските обороти се държи добре. При резки ускорения двигателя гасне, над 3000-3500 оборота. Доста неприятно, когато ти трябва мощност, колата да те остави. Имам подозрения, че се дави, а не че не и достига въздух или гориво, защото при по-агресивно натискане, после трудно пали. Трябват и около 20-30 секунди, преди да запали. Горивен филтър нов. Няма проблеми в помпата в резервоара. Отварях я, всичко е чисто. Откачах дебитомера. Не е той. Остава само помпата за високо налягане или компенсаторния клапан. Колега фиатаджия, сподели, че имал същия проблем защото горивния филтър не бил оригинален, фиатски. Това ми е малко съмнително, защото филтъра би трябвало да подаде достатъчно дебит, какъвто и да е. ЕГР не е. Той е изтръгнат генерално, но и с него правеше така.
Ще съм благодарен на някакви идеи.
Имам странен проблем. Фиат Мареа '99 2,4 JTD. В ниските обороти се държи добре. При резки ускорения двигателя гасне, над 3000-3500 оборота. Доста неприятно, когато ти трябва мощност, колата да те остави. Имам подозрения, че се дави, а не че не и достига въздух или гориво, защото при по-агресивно натискане, после трудно пали. Трябват и около 20-30 секунди, преди да запали. Горивен филтър нов. Няма проблеми в помпата в резервоара. Отварях я, всичко е чисто. Откачах дебитомера. Не е той. Остава само помпата за високо налягане или компенсаторния клапан. Колега фиатаджия, сподели, че имал същия проблем защото горивния филтър не бил оригинален, фиатски. Това ми е малко съмнително, защото филтъра би трябвало да подаде достатъчно дебит, какъвто и да е. ЕГР не е. Той е изтръгнат генерално, но и с него правеше така.
Ще съм благодарен на някакви идеи.
Коментар