Здравейте, понеже скоро ще започвам курса за кола, а не ми се даваха много пари за кола реших да поправя стария фиат.
История на колата: fiat bravo 1.9 td 100hp, последно беше карана 2009-2010 година, тогава беше на чичо ми и започна да къса жила. След 3тото жило решили, че няма да стане нищо от колата и я зарязали под един навес.
Реших се, че ще я вкарам в пътя като за начало имаше жило, 2ра употреба било 10лв и дал още 5 чичака да му го изкарат. Не ми изглежда много надеждно жилото, но реших да го сложа да видя поне как става.
Събота взех 5 литра нафта, мултицета и към село. Изчистих нещата по колата, избутах я назад да се раздвижи малко, вдигнах едната страна на крик, сложих на 5та и започнах да въртя гумата, за да раздвижа ремъка ( малко борба беше, но всичко е точно)
Неделята вече реших, че трябва да сменя жилото.Цял ден съм под колата да намеря от къде влиза в купето, но накрая намерих дупката. Закачих пластмасата на педала, после го прекарах до двигателя под една тръба за въздух (не съм сигурен дали е правилен пътя)
казачих го и накрая вместо онази пластмасова гайка сложих шайба със желязна гайка.
Сега вече става интересното. Преборих се с поставката на акумулатора закачих го и се молих да запали. Въртя ключа и бам запали. Не вярвах, но е факт не палена кола от 9 години тръгна от първия път. Натискам съединителя, но нито първа, нито задна влизат. Айде пак поставката, натягах гайката и пак пробвах, на 3тия път стана вече влизаха скоростите.
Не съм я карал още, защото не знам как са спирачките, но и тях ще видя вероятно другата седмица.
Та имам няколко въпроса:
Дръпнах щеката на маслото и гледам, че е над максимума. И без това следващия път ще го сменям, дали е било проблем, че е повече?
Другия въпрос е за ремъка и ролките, не се чуваха да свистят, но как да съм сигурем, че са наред?
Имам 2 жила, на които им е счупена само пластмасата, която се закача на прдала, дали ще може да стане нещо от тях?
Ако има друи неща, които са важни да направя моля да ги кажите.
История на колата: fiat bravo 1.9 td 100hp, последно беше карана 2009-2010 година, тогава беше на чичо ми и започна да къса жила. След 3тото жило решили, че няма да стане нищо от колата и я зарязали под един навес.
Реших се, че ще я вкарам в пътя като за начало имаше жило, 2ра употреба било 10лв и дал още 5 чичака да му го изкарат. Не ми изглежда много надеждно жилото, но реших да го сложа да видя поне как става.
Събота взех 5 литра нафта, мултицета и към село. Изчистих нещата по колата, избутах я назад да се раздвижи малко, вдигнах едната страна на крик, сложих на 5та и започнах да въртя гумата, за да раздвижа ремъка ( малко борба беше, но всичко е точно)
Неделята вече реших, че трябва да сменя жилото.Цял ден съм под колата да намеря от къде влиза в купето, но накрая намерих дупката. Закачих пластмасата на педала, после го прекарах до двигателя под една тръба за въздух (не съм сигурен дали е правилен пътя)
казачих го и накрая вместо онази пластмасова гайка сложих шайба със желязна гайка.
Сега вече става интересното. Преборих се с поставката на акумулатора закачих го и се молих да запали. Въртя ключа и бам запали. Не вярвах, но е факт не палена кола от 9 години тръгна от първия път. Натискам съединителя, но нито първа, нито задна влизат. Айде пак поставката, натягах гайката и пак пробвах, на 3тия път стана вече влизаха скоростите.
Не съм я карал още, защото не знам как са спирачките, но и тях ще видя вероятно другата седмица.
Та имам няколко въпроса:
Дръпнах щеката на маслото и гледам, че е над максимума. И без това следващия път ще го сменям, дали е било проблем, че е повече?
Другия въпрос е за ремъка и ролките, не се чуваха да свистят, но как да съм сигурем, че са наред?
Имам 2 жила, на които им е счупена само пластмасата, която се закача на прдала, дали ще може да стане нещо от тях?
Ако има друи неща, които са важни да направя моля да ги кажите.
Коментар