Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Температурен датчик на входящия въздух на турбото 2.0 multijet2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Температурен датчик на входящия въздух на турбото 2.0 multijet2

    Здравейте колеги,

    Имам нужда малко от помощ. Някой знае ли къде се намира "Turbo input temperature" датчика на двигател 2.0 Multijet2. Multiecuscan -а ми дава че не ми работи този датчик.
    Благодаря педварително
    Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

    #2
    Не е ли MAP датчика този който мери температурата и налягането след турбото?

    Коментар


      #3
      Днеска смених мапа и пак същото. Супер удивен съм. Иначе в multiecuscan -а пише следното:
      Turbo input temperature. В описанието пише
      Indicates the exhaust gas temperature picked up by the sensor located in turbine input..
      Според мен това трябва да е някъде на входа на турбината но....

      Кой е този датчик за да го сменя.
      Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

      Коментар


        #4
        MAP-а е Manifold Air Pressure - измерва налягането в смукателния колектор.

        Дай за всеки случай номера на грешката. Също му викат и EGT-сензор - съкратено от Exhaust Gas Temperature.

        Може би е вграден в горната ламбда-сонда?

        Виж и тази тема:

        http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?t=3676

        Коментар


          #5
          Благодаря за отговора, Много ми е полезен особено от форума на MES. За жалост изтрих грешката още в автокъщата и от тогава не се е появявала но като гледам живи данни ми показва че температурата е -0.04 на брат ми със същия двигател му показва 200градуса. Ще гледам тези дни да премеря с мултицет да видя кой точно датчик е.
          Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

          Коментар


            #6
            Здравей Оги. Тази събота и неделя се позанимавах малко с колата. Ходих да взимам части /от една ударена/ и се оказа че датчига EGT на ударената кола е със същите параметри като мойта. По интересното е че той има още един EGT датчик на самия изходн колектор който аз нямам или е на друго място. Двигателите са еднакви колите са еднакви но ..... Може би съм забравил да напиша че става дума за Fiat freemont. Ето малко снимки.
            [IMG] [/IMG]

            Втората снимка е от мойта кола да се види разликата с четвъртата снимка /датчика който ми липсва/. Първата снимка е на датчика който мерих и е еднакъв с тази на разглобената кола. А третата снимка е стойността която ме притеснява -0.04 градуса.
            Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

            Коментар

            Working...
            X