Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не върви и изписва "недостатъчно налягането на маслото"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не върви и изписва "недостатъчно налягането на маслото"

    Здравейте! Днес се случи нещо неочаквано за мен. Бях спрял до един магазин и след като реших да тръгвам, запалих съвсем нормално и включих на предавка за да тръгна, но мотора започна да се тресе и изгасна. На таблото изписа,че е недостатъчно налягането на маслото. Пак запалих и реших да изфорсирам мотора, но това се случи доста трудно и на степени. Както и да е тръгнах, като включвайки на скорост за да не изгасне давах доста газ. Колата едва стигаше 30 км/ч и то доста трудно. Прибрах се с кански мъки и реших да пусна мултиекускан. Нямаше записани грешки, но лошото е, че при живите данни не знам какво да гледам. Направих две снимки на нещо което ме озадачи, но не знам дали са точните. Само да добавя, че когато колата гаснеше при по-голямо натоварване все изписваше съобщение за недостатъчно налягането на маслото. Лампата за минимално налягане на маслото не е светвала. И двете снимки са при натиснат педал на газта, но не до края. Лошото е, че едва върви и не ми се играе пак същата игра та да я закарам на сервиз. Не знам дали въобще ще стигна. Ако има някой от Пловдив, който може да разгадае данните при диагностиката и да помогне, ще се радвам и ще поема разходите му! Благодаря!
    Прикачени файлове
    Последна редакция от gaiska; 21.06.2019, 22:11.
    Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

    #2
    http://www.fiatforum.bg/showthread.p...0%D1%81%D1%82!
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #3
      Това за сервиз ли? На мен ми трябва някой да дойде на място. Поне за първи съвет преди да в карам някъде някак.
      Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

      Коментар


        #4
        Това за сервиз ли? На мен ми трябва някой да дойде на място. Поне за първи съвет преди да в карам някъде някак.
        В темата има и телефонен номер- нищо не пречи да се обадиш. Жоро има и познат с репатрак.
        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

        Коментар


          #5
          Много странно, но тази сутрин колата си е в ред. Сега остава въпросът какво не е било наред, датчик ли, нещо друго ли?
          Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

          Коментар


            #6
            Преди седмица, имах подобен случай. Колата изгасна при палене, едно мудно се държеше мотора и след потегляне отново изгасна. Изчаках малко, запали и с голям зор и много форсиране се прибрах. Проверихме я на другия ден, първоначално помислихме, че е някоя от дюзите, но в последствие се оказа датчик за високо налягане. Смених ме го и всичко е ок. Според мен, така както описваш може да е датчик, но със сигурност трябва да се погледне и да се диагностицира проблема. Успех!
            link

            Коментар


              #7
              Благодаря за мнението. Само не разбирам за кой датчик за високо налягане става въпрос, за горивото ли? И притеб изписа ли, че е недостатъчно налягането на маслото? Не знам този надпис в каква връзка се появява. Диагностиката нищо не хвана, та не знам сега какво да правя. Вчера в един сервиз казаха, че сега като се е оправила колата не може да се разбере нищо.
              Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

              Коментар


                #8
                Винаги когато изгасиш мотора не от ключа, а по друг начин примерно пуснеш съединителя по-рязко, или в твоя случай угасне сам изписва, че налягането ти е ниско.
                Обърни внимание на това че мотора ти не работи нормално, надписа за ниско налягане не трябва да те притеснява.
                Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                Коментар


                  #9
                  Благодаря! А какво трябва да търся? Може ли да е от горивен филтър, макар, че е сменян преди 9-10000 км?
                  Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

                  Коментар


                    #10
                    Според мен е нещо свързано с датчик или отказ на някоя ел. система. Липса на хубав контакт някъде, загуба на сигнал или нещо подобно.. Щом днес го има утре го няма. Трябва да чакаш да се появи отново и тогава на диагностиката ще излезе.
                    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                    Коментар


                      #11
                      Аз пуснах мултиекускан още докато го имаше проблема, но нищо не излезе. Може живите данни да са показвали нещо, но не съм сигурен,че знам какво да гледам.
                      Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

                      Коментар


                        #12
                        Колеги, може ли да е от лоша нафта?
                        Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

                        Коментар


                          #13
                          Днес пак ми го направи. След престой на светофара дадох газ и мотора заглъхна. Натиснах педала до край, но нищо. Спрях в страни и загасна. Запалих и сякаш нищо не се бе случило. Колата пак си върви нормално. Какъв ли е проблема? Ако е датчик, може ли след загасяне да се е оправил и да няма проблем? Няма логика да е от инсталацията?!
                          Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

                          Коментар


                            #14
                            Това много прилича на помпа високо налягане. Трябва диагностика в момента в който има проблем.

                            Коментар


                              #15
                              Лошото е, че след повторно палене нямаше проблем. Когато проблема се задържа ден и половина, на диагностиката нищо не излезе. Ако е помпа защо се оправя след повторно палене?
                              Фиат Крома, 2008г., 1.9 Multijet, 16v, 150 k.c., автоматик.

                              Коментар

                              Working...
                              X