Здравейте колеги от доста време карам Стило 2/3 врати 1.9жтд 115конски сили. Най- неразрешимите проблеми и трудни за откриване бяха повредена долна помпа на съединител тъй като няма как да знаеш, че е тя до като не се свалят скоростите и другия беше смахнатия преобразувател за турбо налягането или датчика за вакумите и аз не знам точно как се нарича. Както и да е проблема с този датчик пак се показа и колата става доста мудна преди 3500 оборота след което изпушва и уж върви но не както трябва взех датчик втора употреба уж работел ама като го сложих нищо не стана тъкмо днес почивах 05.06.2019г и викам ще правя колата но какво стана снощи преди да се прибера както карам изгасна и не запали повече само върти изключих клемите на акомулатора стоя цяла нощ на сутринта същия х*й неще... преди ми е изписвало някакви грешки на дисплея ASR/EBD/ABS FAILURE WATER IN FUEL FILTER дори и след смяна на масло и всички филтри последното го изписва другите не знам въобще от къде се дянаха при положение че абс работи аср-а също. Колата е с чип от 3г насам 161 коня е със стокови части и права генерация предполагайте за проблеми и ако можете помагайте тези дни ще я кача на диагностика да видиме... не знам дали този датчик за упр на турбото като е повреден дали има някаква връзка с него щото бая парпори като запаля двигателя а и в купето мерише не изгорели газове пък нямам никъде пукнато по генерацията смениха меката връзка само имах и спукан маркуч (горен) от интеркулера смених го и него че много свистеше...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат стило 1.9ЖТД изгасна в движение?
Collapse
X
-
nasko12234 написа: Преглед на мнениетоЗначи по предполагане - смени вътрешното, смени и външното, ако не стане смени и средното и трябва да стане. Колега, това е несериозно, по начина по който питаш няма как да ти отговоря разумно.
Коментар
-
Не крещи, а потърси по-обстойно - има цяла тема за това, с картинки, като за индианци и отнема 30 минути за смяна от аджамия.Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
Виж тук нещо съм творил, може да ти е от полза:
http://www.fiatforum.bg/showthread.p...86%D0%B8%D1%8F
Малко е неудобно за четене, че е от конвертираните теми от стария форум.
Иначе би трябвало да има записана грешка за лиспа на синхронизация, ако проблемът е в този сензор.
Коментар
-
Благодаря колега. Но не беше датчика на КВ диагностиката показа 8 грешки :D ... ЕГР клапан запушил съм го, датчик за управление вакумите на турбото, дюзи 1, 3, 4 подгревни свещи и еърбега на седалката до шофьорa, 8 мата май беше намотвачката на коланите. След изчистване на грешките колата запали и си работи като часовник само не знам защо пак датчика за упр. на вакумите за турбото пак блокира и колата става супер мудна и парпори. Нямам си идея от къде може да е дало грешки на дюзите и егр-а ако имате предположения казвайте?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар