Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат стило 1.9ЖТД изгасна в движение?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат стило 1.9ЖТД изгасна в движение?

    Здравейте колеги от доста време карам Стило 2/3 врати 1.9жтд 115конски сили. Най- неразрешимите проблеми и трудни за откриване бяха повредена долна помпа на съединител тъй като няма как да знаеш, че е тя до като не се свалят скоростите и другия беше смахнатия преобразувател за турбо налягането или датчика за вакумите и аз не знам точно как се нарича. Както и да е проблема с този датчик пак се показа и колата става доста мудна преди 3500 оборота след което изпушва и уж върви но не както трябва взех датчик втора употреба уж работел ама като го сложих нищо не стана тъкмо днес почивах 05.06.2019г и викам ще правя колата но какво стана снощи преди да се прибера както карам изгасна и не запали повече само върти изключих клемите на акомулатора стоя цяла нощ на сутринта същия х*й неще... преди ми е изписвало някакви грешки на дисплея ASR/EBD/ABS FAILURE WATER IN FUEL FILTER дори и след смяна на масло и всички филтри последното го изписва другите не знам въобще от къде се дянаха при положение че абс работи аср-а също. Колата е с чип от 3г насам 161 коня е със стокови части и права генерация предполагайте за проблеми и ако можете помагайте тези дни ще я кача на диагностика да видиме... не знам дали този датчик за упр на турбото като е повреден дали има някаква връзка с него щото бая парпори като запаля двигателя а и в купето мерише не изгорели газове пък нямам никъде пукнато по генерацията смениха меката връзка само имах и спукан маркуч (горен) от интеркулера смених го и него че много свистеше...

    #2
    Значи по предполагане - смени вътрешното, смени и външното, ако не стане смени и средното и трябва да стане. Колега, това е несериозно, по начина по който питаш няма как да ти отговоря разумно.

    Коментар


      #3
      nasko12234 написа: Преглед на мнението
      Значи по предполагане - смени вътрешното, смени и външното, ако не стане смени и средното и трябва да стане. Колега, това е несериозно, по начина по който питаш няма как да ти отговоря разумно.
      Като няма как да отговориш разумно......по добре не отговаряй! По темата виж си колектора за пукнатини, ако е чугунен и е спукан може да фърфори при студено палене, после като загрее се раздува и пукнатините се затварят. Паленето го мисли след диагностиката.

      Коментар


        #4
        Нямах време ртези дни бараката (стилото) си седи зад блока ми и събира прах вторник или сряда ще викам на място майстор за диагностика и ще видиме какво е. Благодаря все пак!

        Коментар


          #5
          КОЛЕГИ КЪДЕ Е ДАТЧИКА НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ ПРИ СТЛОТО 1.9 ЖТД 115к.с.

          Коментар


            #6
            Не крещи, а потърси по-обстойно - има цяла тема за това, с картинки, като за индианци и отнема 30 минути за смяна от аджамия.
            Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

            Коментар


              #7
              Каква е тая гора от грешки
              щом и филъра е чист намли си го сменял
              горивото чисто ли е
              нали е имоло вода
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Относно датчика.Задната част на мотора,близко до стартера и над полуоската.На канал или на крик и под вода.сваля се с торкс 4мм.
                198mjet Bravo

                Коментар


                  #9
                  Благодаря GeletoFIATbravo! Утре ще закача диагностика да видиме какво ще покаже ако е той надявам се да успея да го сменя сам.

                  Коментар


                    #10
                    Виж тук нещо съм творил, може да ти е от полза:

                    http://www.fiatforum.bg/showthread.p...86%D0%B8%D1%8F

                    Малко е неудобно за четене, че е от конвертираните теми от стария форум.

                    Иначе би трябвало да има записана грешка за лиспа на синхронизация, ако проблемът е в този сензор.

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря колега. Но не беше датчика на КВ диагностиката показа 8 грешки :D ... ЕГР клапан запушил съм го, датчик за управление вакумите на турбото, дюзи 1, 3, 4 подгревни свещи и еърбега на седалката до шофьорa, 8 мата май беше намотвачката на коланите. След изчистване на грешките колата запали и си работи като часовник само не знам защо пак датчика за упр. на вакумите за турбото пак блокира и колата става супер мудна и парпори. Нямам си идея от къде може да е дало грешки на дюзите и егр-а ако имате предположения казвайте?

                      Коментар


                        #12
                        Много грешки и на много места обикновено идват от слаб акумулатор или захранване.За другото,чети за егр,на някои мотори може да се затапи,на някои иска софтуерно премахване
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #13
                          Защото на Стилото клапана управляващ вакуума на турбината е на много неподходящо място и се задръства с боклуци.
                          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                          Коментар


                            #14
                            Алфа 166 ми записа така 8-10 грешки изведнъж, включително дюзи.
                            Оправи се чак след смяна на ЕКУ.
                            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                            Коментар


                              #15
                              Никой не знае какво ще му дойде на главата.
                              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                              Коментар

                              Working...
                              X