Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за Браво1.6mjt 90 коня 2012 год

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за Браво1.6mjt 90 коня 2012 год

    Какви минимални обороти на да поддържам при каране за да не се скапва бързо демпфера?Колата е Браво 2 ;1,6 мултиджет 90 коня 6 степенна кутия.Аз мисля че 1500 обороти е добре?

    #2
    Според мен в зоната на максимален въртящ момент на мотора. 1500 на шеста не е добра идея.

    Коментар


      #3
      Еми то точно на 1500 оборота му е максималния въртящ момент на мотора. Аз си го карам на 1200-1300, като не е натоварен двигателя, преди изкачване го засилвам. Как точно си мислите, че можете да спасите демпфера с 200-300 оборота не ми е ясно.
      Последна редакция от slonikon; 30.05.2019, 14:35.
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #4
        Защо не почнеш да мислиш и колко силно да натискаш спирачката за да не хабиш много накладките. Вие карате ли ги тези автомобили или

        Коментар


          #5
          Наистина това е малко прекалено с оборотите. Майка ми има алфа със същия мотор, само че 105кс версията. Като цяло много рядко и се дава газ на тази кола, повечето и живот е минал в градски условия под 2000 оборота, а може и под 1500. В момента е на 110 000км и съединителя се усеща почти като нов! Полувин см като го отпуснеш и колата потегля. Карай си я както ти е кеф и това е! Все пак е 2012г., сравнително нова кола, този маховик не виждам как при нормална употреба ще замине преди поне 300 000км.

          Коментар


            #6
            chaveto написа: Преглед на мнението
            Защо не почнеш да мислиш и колко силно да натискаш спирачката за да не хабиш много накладките. Вие карате ли ги тези автомобили или
            То който има дизел с ръчна кутия, защо са му спирачки - сваляш предавки надолу и си готов
            FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

            Коментар


              #7
              Трудно е да се каже - карай с 1200, 1500, 2000 оборота. Всичко си е до усет, ако си достатъчно опитен, колата сама ти говори и ти ще хванеш кога с какви обороти да караш. Ако караш извънградско на равен път се стремиш да си на максимална предавка с минимални обороти 1300-1500 са си перфе. В баир трябва да си в оборотите на максималния въртящ момент - т.е. от 1500 нагоре конкретно за този мотор, за предпочитане е около 2000, та дори и да е по-голям баира и да ти паднат оборотите, да не падат под 1500.
              FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

              Коментар


                #8
                tambuhtaneca написа: Преглед на мнението
                То който има дизел с ръчна кутия, защо са му спирачки - сваляш предавки надолу и си готов
                Знаеш ли, точно това е интересното! Бравата ми (1,2 бензин) забиваше нос много по-осезаемо, като ѝ свалях предавките. При Бравото реално не можеш да го направиш, ако не искаш да изгладиш зъбните колела, т.е. трябва да свалиш 2 предавки, за да забие нос по същия начин. В допълнение, на сравнително стръмен наклон, не можеш да го задържиш на първа скорост. Мисля си, че е заради новите двигатели, защото имам приятел с дизелова Хонда 2,2 и е същата работа, а аз съм имал 1,6 нетурбинирано дизелово Рено, и при него всичко си беше нормално.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #9
                  Все ми се струва, че това е заради ниския въртящ момент на малолитражните и/или нетурбинирани двигатели.
                  FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                  Коментар

                  Working...
                  X