Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали загряла и гасне при подаване на повече газ в движение - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно пали загряла и гасне при подаване на повече газ в движение - РЕШЕНО

    Здравейте става въпрос за Фиат 1.3Д мултиджет
    Когато е студена пали и върви без проблем.Като позагрее след известно време ,гасне по време на движение,обикновено го прави при наклон и подаване на повече гас.Засега имам съмнения за клапана в подкачващата помпа че не задържа горивото.


    Редактирано заглавие.
    Нужна е повече информация за автомобила.
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    По скоро няма налягане по някаква причина.
    А причини много.

    Коментар


      #3
      Да няма налягане точно когато колата има по голяма консумация на гориво .Износена подкачваща помпа и не може да създава достатъчно налягане или клапана вътре в нея не задържа и затова помпата не смогва.Само не знам защо го прави само на загрята кола, на какво точно влияе температурата. Колата е Fiat Doblo 1.3D Multijet

      Коментар


        #4
        Да няма налягане точно когато колата има по голяма консумация на гориво .Износена подкачваща помпа и не може да създава достатъчно налягане или клапана вътре в нея не задържа и затова помпата не смогва.Само не знам защо го прави само на загрята кола, на какво точно влияе температурата. Колата е Fiat Doblo 1.3D Multijet
        Не знам по каква логика си стигнал до подкачващата помпа, но има и други варианти. А обяснението с температурата е, че нафтата изтънява при затоплянето си от работата на двг.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Забравих да кажа че лампата за check engine светва когато се случи колата да изгасне в движение ,понякога след известно време пак гасне и така до следващото гаснене .При диагностика показва грешка на датчик за високо налягане.

          Коментар


            #6
            Здравейте ,смених датчика за налягане на рейката което беше единия проблем и колата продължаваше да се държи по същия начин.Когато изгасне и светва лампата с код за грешка P0089 .Накрая опряхме до помпата за високо налягане и така проблема се реши.Колата пак тръгна както трябва.
            Благодаря на всички които се включиха , благодаря и на тези които не се включиха много активно.

            Коментар


              #7
              Благодаря ти, че си написал решението на проблема след като си го установил. Добавих в заглавието.

              По темата, ако все пак я бях видял като е прясна, можех да добавя само това, че някои производители не използват подкачваща помпа и въпреки това двигателите работят нормално, дори и при ннужда от по-голям дебит на гориво. В този смисъл - по-скоро проблемът не е бил свързан с подкачващата помпа. Дори и тя да не може да смогне в режим на пълна газ, преди това все пак ще е качила достатъчно във филтъра и няма да има липса на гориво, т.е. няма да усетиш проблема моментално, а с известно изчакване. Това подсказва, че проблемът не е от нея.

              Коментар

              Working...
              X