Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за фиат идеа1.9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за фиат идеа1.9

    Колеги да попитам сменихме днес две ролки обтягащата и паразитната трета я дават по каталог тази с болта който е капсулован в нея и излезе болта 7мм а оргиналния е с 8мм и не стана Въпроса ми е обтягащата ролка с пружината гумената ролка много вибрира при работа на двигателя стария нямаше такова вибриране ремъка не сме сменяли няма посока на него и другия въпрос ми е като с лулата 15 дръпнеш обтягащия механизъм да охлаби той законтря ли се по някакъв начин или непрекъснато трябва да дърпаш .Благодаря на отзовалите се с мненията си.
    TSOLOV

    #2
    На фиата се натяга докато сваляш или обратно докато слагаш ремъка.Опелския вариант има контра.Не знам обаче дали са съвместими нищо че и двата мотора са жтд/стди
    198mjet Bravo

    Коментар


      #3
      За вибрациите на обтягащата ролка си провери ролката на алтернатора, най-вероятно е блокирала, а обтяжния механизъм не се блокира - държи се натегнат докато слагаш/сваляш ремъка.
      Успех!
      Fiat Idea 1.9 Multijet //// Fiat 126p/ Fiat Panda 1000/ Fiat Punto 75/ Fiat Punto 1.9JTD
      Fiat Sedici 1.6 4x4
      Fiat Croma 1.9 Multijet

      Коментар


        #4
        Ролката на алтернатора и в двете посоки ли трябва да се върти моята се върти в двете посоки не се усеща да има разлика в една посока така ли трябва да бъде и сменяването на тази ролка без сваляне на алтернатора май няма да стане.
        TSOLOV

        Коментар


          #5
          Разбира се, лагерите на алтернатора ако са здрави, трябва да се движат свободно и насам и натам. В някои ролки вместо постоянно твърдо зацепване, се използва механизъм за зацепване на ролката към оста еднопосочно, а в другата посока - да е свободна от оста, като на велосипед - задното движение, но това не отменя свободното въртене на лагерите двупосочно. Обикновено тоя механизъм се поврежда и звукът при работа на двигателя наподобява на шепа топчета в пералня. Идеята е да роторът в алтернатора да не намалява скоростта си рязко с двигателя, а да продължи по-бързо от двигателя, докато скоростта му падне от съпротивлението на магнитното поле.

          Ако си се объркал от горното описание - отговорът на въпроса ти е: ролката спрямо оста или е неподвижна, или се върти само в едната посока (в зависимост от избрания вариант от инженерите). В двете посоки - категорично не. Оста, сама по себе си, се върти свободно в двете посоки.

          Коментар

          Working...
          X