Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за Фиат Браво 2009 Мултиджет 1.6-120 коня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ето почистването на ЕГР как протича https://www.youtube.com/watch?v=0UeNFbWNFkg
    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

    Коментар


      #17
      Колеги, някой знае ли къде се намира бушона за управление на светлините на четирите врати. Светлините се включват, при включени фарове и отваряне на някоя от вратите. От скоро забелязах, че не светят и на четирите врати. Въпросните светлини се намират в долният ъгъл на всяка врата.

      Коментар


        #18
        сигурен ли си че са лампи, защото при мен са просто червени светлоотразители :D

        Коментар


          #19
          Опс.. на Стилото, което имах, светеха и за това реших, че и тук е така. Не знаех. Благодаря за отговора.

          Коментар


            #20
            да, на стилото безспорно светят, ама тука са спестили от сметката за тока :D

            Коментар


              #21
              Днес вързах Бравото с FES. Направих почистване на филтъра за твърди частици и от 93% замърсяване, свали на 71% приблизително. Някой правил ли е тази процедура? Колата вдигна сама 3000 оборота, от ауспуха излезе една бяла мъгла за около 4-5 минути. Цялата процедура продължи около 10 минути, може би и малко повече. На края колата си възстанови нормалните обороти при работа на място. Във FES има и опция за авторегулиране на дюзите. Някой да го е прави? Мен ме достраша и не посмях.
              Ето и процедурата по почистване на DPF https://www.youtube.com/watch?v=BySVPEwgDnQ
              И тази грешка какво трябва да означава: B1921 - Air recirculation actuator
              Последна редакция от RoPa; 06.10.2019, 01:27.

              Коментар


                #22
                Колеги, по корекцията на впръскването на горивото може ли да се установи дали дюзите работят нормално? Ето лог от работа на място.
                Обороти на двигателя: 817 об.
                Общо количество гориво: 7.746 mm³/i
                Корекция на впръскването (цил. 1): 1.43 mm³/i
                Корекция на впръскването (цил. 2): 0.04 mm³/i
                Корекция на впръскването (цил. 3): -1.05 mm³/i
                Корекция на впръскването (цил. 4): -0.43 mm³/i
                Количество въздух: 217.5 mg/i
                Количество въздух (цел): 206.0 mg/i
                Период на сигнал от дебитомер: 0.443 мс
                Температура на въздуха (дебитомер): 33.06 °C
                Температура на въздуха (турбо): 46.76 °C
                Сигнал за температура на въздуха (турбо): 2199.1 mV
                Атмосферно налягане: 1000 mBar
                Налягане във всм. колектор: 946 mBar
                Налягане във всм. колектор (цел): 994 mBar
                Сигнал за налягане във всм. колектор: 1534.5 mV
                Положение на клапана за overboost: 57.52 %
                Измерена позиция на турбо регулатора: 0.58 мм
                Положение на управлението на турбината (цел): 0.62 мм
                Контрол на турбината (2): %
                Измерена позиция на EGR: 154 %
                Измерена позиция на EGR: 0.59 мм
                Позиция на EGR (цел): 0.63 мм
                Управление на EGR: Включено
                Тест на релето на подгр. свещи: Не е OK
                Реле на подгр. свещи: 0.00 %

                Коментар


                  #23
                  Росиян написа: Преглед на мнението
                  Колеги, по корекцията на впръскването на горивото може ли да се установи дали дюзите работят нормално? Ето лог от работа на място.
                  Обороти на двигателя: 817 об.
                  Общо количество гориво: 7.746 mm³/i
                  Корекция на впръскването (цил. 1): 1.43 mm³/i
                  Корекция на впръскването (цил. 2): 0.04 mm³/i
                  Корекция на впръскването (цил. 3): -1.05 mm³/i
                  Корекция на впръскването (цил. 4): -0.43 mm³/i
                  Количество въздух: 217.5 mg/i
                  Количество въздух (цел): 206.0 mg/i
                  Период на сигнал от дебитомер: 0.443 мс
                  Температура на въздуха (дебитомер): 33.06 °C
                  Температура на въздуха (турбо): 46.76 °C
                  Сигнал за температура на въздуха (турбо): 2199.1 mV
                  Атмосферно налягане: 1000 mBar
                  Налягане във всм. колектор: 946 mBar
                  Налягане във всм. колектор (цел): 994 mBar
                  Сигнал за налягане във всм. колектор: 1534.5 mV
                  Положение на клапана за overboost: 57.52 %
                  Измерена позиция на турбо регулатора: 0.58 мм
                  Положение на управлението на турбината (цел): 0.62 мм
                  Контрол на турбината (2): %
                  Измерена позиция на EGR: 154 %
                  Измерена позиция на EGR: 0.59 мм
                  Позиция на EGR (цел): 0.63 мм
                  Управление на EGR: Включено
                  Тест на релето на подгр. свещи: Не е OK
                  Реле на подгр. свещи: 0.00 %
                  Според това, което пише на първи цилиндър добавя най-много гориво, тоест е най-"запушена" дюзата. Въпроса е имаш ли някакъв проблем? Попринцип всеки мотор с директно впръскване си има отделни настройки за всяка дюза. Ако нямаш някакъв проблем, не го мисли толкова!

                  Коментар


                    #24
                    Придърпва отвреме навреме около 2000 оборота.

                    Коментар


                      #25
                      Тествано е и двата метода работят. Флашката, която ще използвате, трябва да е във формат FAT32.
                      Ако искате смяна на езика на Blue & Me с Английски
                      https://www.youtube.com/watch?v=ixhonnLAQys
                      И ъпдейт на Blue & Me
                      https://www.youtube.com/watch?v=Iu2zY49g7aw
                      Последна редакция от RoPa; 22.10.2019, 20:59.

                      Коментар


                        #26
                        Колеги, днес откачих буксата на дебитомера. Компютъра на Бравото не отчете никаква грешка, колата върви идеално. Това нормално ли е. Буксата я откачих заради придърпване в областта на 1500 - 2000 оборота, при плавно подаване на газ. Колата сякаш се сецва няколко, пъти преди да продължи нормалната работа на двигателя. Та сега правя проверка, дали не е от дебитомера този проблем. Откакто го откачих, придърпване няма, но трябва да минат два три дена преди да съм 100 процента сигурен. Преди това смених регулатор на налягане на помпата и сложих нов горивен филтър, но проблема не се реши. Въпросът ми е може ли да възникне проблем ако карам с откачен дебитомер?

                        Коментар


                          #27
                          И така... След около един ден каране с изключен Дебитомер, светна чек енджина. През времето, когато Дебитомера беше изключен, нямаше и помен от придърпване, колата дори свали от 7,6 на 7,3 разхода за това време. След свързване на дебитомера, придърпването веднага се появи. Някой би ли могъл да каже, сега проблема Дебитомера ли е? Някакви мнения? Скоро ще ходя на диагностика. От къде мога да купя оригинален Дебитомер на Бош? Каква трябва да е цената на оригинален такъв? Виждам, че се предлагат от около 250 до 315 лв, може би и нагоре.

                          Коментар


                            #28
                            Росиян написа: Преглед на мнението
                            И така... След около един ден каране с изключен Дебитомер, светна чек енджина. През времето, когато Дебитомера беше изключен, нямаше и помен от придърпване, колата дори свали от 7,6 на 7,3 разхода за това време. След свързване на дебитомера, придърпването веднага се появи. Някой би ли могъл да каже, сега проблема Дебитомера ли е? Някакви мнения? Скоро ще ходя на диагностика. От къде мога да купя оригинален Дебитомер на Бош? Каква трябва да е цената на оригинален такъв? Виждам, че се предлагат от около 250 до 315 лв, може би и нагоре.
                            Защо не пробваш първо да го почистиш? Евтино и не носи риск, щом си решил да го сменяваш.

                            Коментар


                              #29
                              Почиствах го два пъти, вече. След второто чистене, придърпванията зачестиха.

                              Коментар


                                #30
                                Доста стара тема, но колега по-горе спомена за "запушена" дюза ... .
                                При мен, след смяна само на разпръсквачи на четрите дюзи придърпването изчезна. Опита ми е с жтд105, но предполагам в мулиджет не е по различно!?
                                Дали решението е аналогично?
                                Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                                Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                                http://www.keepfighting.ms

                                Коментар

                                Working...
                                X