Здравейте колеги, наскоро се сдобих с фиятчето и нямах проблем до скоро с двигателя,но от 2 седмици имам доста странен и неприятен проблем. Така сутринта паля колата няма никакви проблеми с паленето, но като загрее и започва да притриса мотора работи неравномерно. Първо закачих я на диагностика никакви грешки. После си помислих, че е от ЕГР махнах го софтоерно но проблемът остана. Днес направих живи данни работата на дюзите е океу 3 от дюзите са на + 0.2/0.5 там се въртят само едната беше на -. Това е на празен ход. После като карах видях че тази която е на - става на -1.8 някаде и прехвърля на другата тя става на -1.8. Колата върви набира няма проблем не пуши. Днес забелязах че перката ми включи на 73 градуса на антифриза странно.. и когато включи работата на мотора се нормализира после като спря пак почна да притриса но НЕ МЕНИ ОБОРОТИ. Напръсках с контактен спрей буксите на дюзите нямаше ефект. Но се сетих за проба да включа климатика да тръгне пак перката и да колата пак се нормализира като го изключа и перката като спре да се върти пак започва да притириса. Един вид като се натовари мотора се нормализира. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен да сподели. За сега мисля да пробвам да видя температурния датчик да не бърка работата на мотора или някоя дюза да връща повече излишна нафта. Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат сидичи 1.9 JTDM 8v 120hp Неравномерно работене на празен ход при загрял двигател!
Collapse
X
-
Във форума има много малко Седичита и си мисля че няма кой да ти даде съвет.Моторът е същият на няколко модела Фиат ама не е точно така.Ако пробваш в Сузуки форума предполагам че ще получиш някой отговор.Ако искаш да получиш някое предположение от мен ми дай тел.на лично и ще ти се обадя.От дюзи и дебити към тях и от тях не разбирам ,но имам друго предположение от опитът ми с даденият модел.Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
-
Ами не е фрйлайфа махнах пистовия ремък и пак прави така. Тампон на двигателя силно ме съмнява защото това претреперване го прави неравномерно. Много се съмнявам температурния датчик на мотора защото по някой път и на не загрята кола перката се включва и тогава мотора почва да си работи нормално на празен ход.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар