Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат сидичи 1.9 JTDM 8v 120hp Неравномерно работене на празен ход при загрял двигател!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат сидичи 1.9 JTDM 8v 120hp Неравномерно работене на празен ход при загрял двигател!

    Здравейте колеги, наскоро се сдобих с фиятчето и нямах проблем до скоро с двигателя,но от 2 седмици имам доста странен и неприятен проблем. Така сутринта паля колата няма никакви проблеми с паленето, но като загрее и започва да притриса мотора работи неравномерно. Първо закачих я на диагностика никакви грешки. После си помислих, че е от ЕГР махнах го софтоерно но проблемът остана. Днес направих живи данни работата на дюзите е океу 3 от дюзите са на + 0.2/0.5 там се въртят само едната беше на -. Това е на празен ход. После като карах видях че тази която е на - става на -1.8 някаде и прехвърля на другата тя става на -1.8. Колата върви набира няма проблем не пуши. Днес забелязах че перката ми включи на 73 градуса на антифриза странно.. и когато включи работата на мотора се нормализира после като спря пак почна да притриса но НЕ МЕНИ ОБОРОТИ. Напръсках с контактен спрей буксите на дюзите нямаше ефект. Но се сетих за проба да включа климатика да тръгне пак перката и да колата пак се нормализира като го изключа и перката като спре да се върти пак започва да притириса. Един вид като се натовари мотора се нормализира. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен да сподели. За сега мисля да пробвам да видя температурния датчик да не бърка работата на мотора или някоя дюза да връща повече излишна нафта. Благодаря!

    #2
    Във форума има много малко Седичита и си мисля че няма кой да ти даде съвет.Моторът е същият на няколко модела Фиат ама не е точно така.Ако пробваш в Сузуки форума предполагам че ще получиш някой отговор.Ако искаш да получиш някое предположение от мен ми дай тел.на лично и ще ти се обадя.От дюзи и дебити към тях и от тях не разбирам ,но имам друго предположение от опитът ми с даденият модел.
    Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

    Коментар


      #3
      Може да си прави регенерация на ДПФ,ако има такъв?

      Коментар


        #4
        Може, ама аз бих проверил зацепването и състоянието на ролките
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Здравейте колеги мерси че обърнахте внимание за проблемът ми. Ами аз мисля че е от ДПФ-а и сега работя по върпоса за махането му.

          Коментар


            #6
            Не знам с какви клапани е този мотор, но на мен ми звучи като натегнати клапани.

            Коментар


              #7
              Ами 8 клапаново е но това се случи с течение на времето не съм отварял мотора. Нещо малко е но не мога да го хвана още.

              Коментар


                #8
                Фриуей.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Фриуей?

                  Коментар


                    #10
                    Ролката на алтернатива.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      А дали не е тампон на двигателя? Само предположение. При включване на климатик леко се повишават оборотите ,та затова си мисля така.

                      Коментар


                        #12
                        Ами не е фрйлайфа махнах пистовия ремък и пак прави така. Тампон на двигателя силно ме съмнява защото това претреперване го прави неравномерно. Много се съмнявам температурния датчик на мотора защото по някой път и на не загрята кола перката се включва и тогава мотора почва да си работи нормално на празен ход.

                        Коментар


                          #13
                          Работи нормално защото генератора товари мотора след като тръгне вентилатора. Същия ефект най вероятно може да го постигнеш и докажеш като натовариш генератора по друг начин.

                          Коментар

                          Working...
                          X