Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило 1.9 JTD 120 к.с. - не ускорява, не набира

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Човекът не е писал от месец. Може да си е решил проблема и да не е споделил.

    Коментар


      #32
      Смятам, че ми е известна работата на EGR клапана. Като остане отворен и почне да връща изгорелите газове обратно в цилиндрите, какво мислиш, че се случва? Както и да е, аз не искам да споря. Имал съм го същият проблем, както го описва колегата и се оказа именно блокирал EGR. Всички тръгваха от турбина, геометрия, маркучи и т.н. Но накрая след затапването на EGR-a всичко си дойде на мястото. Дори и да не е от клапана, нищо не пречи да се изключи възможността преди да се тръгва директно към турбото.
      FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

      Коментар


        #33
        Турбото е най евтиния вариант. Сваля се разглобява се топлата част, почиства се геометрията на лопатките и се сглабя. Иначе отива на препрограмиране при затапване на ЕГР на тоя мотор
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #34
          S_BANKOV написа: Преглед на мнението
          Турбото е най евтиния вариант. Сваля се разглобява се топлата част, почиства се геометрията на лопатките и се сглабя. Иначе отива на препрограмиране при затапване на ЕГР на тоя мотор

          Все още не съм решил проблема, говорих с майсторето което държа колата при него около месец и сега чакам ред...да се набута

          Турбото е разглобявано и почистено, сменен му е и разтоварващия клапан, също и електрическия

          Напоследък интересното е че от ден на ден става все по зле. При следващо влизане в сервиза, ще се гледат вакуумните тръби и всичко около ЕГР и самият ЕГР.
          Разбирача ми каза че е гледал компресията по цилиндрите и всичко било наред, не ми даде стойности.
          --------------------------------
          Запитване за авточасти:
          Skype: night_-fire

          Коментар


            #35
            Все още не съм решил проблема, говорих с майсторето което държа колата при него около месец и сега чакам ред...да се набута

            Турбото е разглобявано и почистено, сменен му е и разтоварващия клапан, също и електрическия

            Напоследък интересното е че от ден на ден става все по зле. При следващо влизане в сервиза, ще се гледат вакуумните тръби и всичко около ЕГР и самият ЕГР.
            Разбирача ми каза че е гледал компресията по цилиндрите и всичко било наред, не ми даде стойности.
            Здарвей колега карам стило 1.9 mjtd и имам същия проблем, всичко съм сменил MAP MAF турбо рециклирано клапан управление на турбо маркучите на кулера всичко каквото се сетиш и няма промяна дес на втора с 30 км/ч натискам немпга да испреваря рейса станах за смях. Толкова ме е яд на тоя батал че ще го засиля на някаде в скоро време. Ако имаш някаква промян моля сподели

            Коментар


              #36
              tambuhtaneca написа: Преглед на мнението
              Няма мощност, щото няма въздух, а няма въздух щото EGR-a вкарва изгорели газове вътре, вместо да е затворен. Това може да се хване и ако има характерната миризма на неизгоряла нафта от аспуха.
              Не съм сигурен, че ще има миризма на неизгоряла нафта или пък бял пушек през ауспуха при проблемен ЕГР. Ако е някой стар дизел в който почти няма никаква електроника е възможно.

              Коментар


                #37
                От няколко дни светва индикатора за свещите, пише да ги проверя. Пратих я в сервиза да видят свещите и релето за подгрев. Релето му няма нищо, няма промяна с новото, смених всички свещи превантивно и пак си изписва същата грешка. Като я паля сутрин и не само сутрин, когато е студен двигатела отзад избухва облак неизгоряла нафта. Майсторето което я ровичка казва, че компа плюе произволни грешки, дебитомер, свещи, липса на налягане към турбината, ламбда сонда, при това без да е запален двигатела. Трие ги и пак светват, без да е запален мотора. Както си го мислехме всички, очертава се ошашкан софтуер и вероятно трябва да се сменя. Рано или късно ще се се случи и ще пиша какво е станало.
                --------------------------------
                Запитване за авточасти:
                Skype: night_-fire

                Коментар


                  #38
                  Заминал или заминаваш си акумулатор прави такива бели. Също и лош контакт на масите.

                  Коментар


                    #39
                    chaveto написа: Преглед на мнението
                    Не съм сигурен, че ще има миризма на неизгоряла нафта или пък бял пушек през ауспуха при проблемен ЕГР. Ако е някой стар дизел в който почти няма никаква електроника е възможно.
                    Аз съм със 1.9JTD 115 к.с. - ако искаш може за 5 мин да махнем плочката, дето съм я поставил за затапване и да видим резултата....
                    FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                    Коментар


                      #40
                      Със сигурност това със свещите няма абсолютно нищо общо с проблема, моето браво си ми изкарва тази грешка постоянно но върви на умирачка 1,9 jtd 120

                      Коментар


                        #41
                        Акумулатора е нов, клемите са стегнати. Очертава се колата да има сериозен ел.проблем. Плюсовия кабел за ел клапана на турбината беше прекъснат, пуснахме нов, всички грешки изчезнаха и колата почна да оре асфалта. Сега пак се случи нещо и не върви много добре, но е много по-добре отколкото беше. Вече не пуши при паленето, възможно е при EGR-а също да има проблем с кабелите. Има теч на масло, точно въху кабелите, които отиват към компютъра, предполагам от там идват всички проблеми. Ще търся някой да огледа кабелите след като реша проблема с маслото.
                        --------------------------------
                        Запитване за авточасти:
                        Skype: night_-fire

                        Коментар


                          #42
                          Кабелите в двигателният отсек са устойчиви на масло.
                          Прекъсванията се получават повече от протриване на кабелите заради допиране някъде.
                          1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                          Коментар


                            #43
                            Имам едно бързо питане. Става дума за клапанчето на дросела, което отваря клапата при подаване на газ, логично би трябвало да мърда на някъде при подаване на газ нали? Защото изобщо не помръдва при натискане на педала. В този случай колата върви с напълно затворена или блокирала в някакво положение клапа :O
                            --------------------------------
                            Запитване за авточасти:
                            Skype: night_-fire

                            Коментар


                              #44
                              Това е т.нар клапа за меко гасене.
                              Когато изгасиш колата затваря напълно за няколко секунди.
                              Когато колата работи е напълно отворена.
                              Може само в някой режими,напр регенерация да се притваря леко, но това не съм проверил, просто го допускам.
                              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                              Коментар


                                #45
                                Тая клапа е част от ЕГР-системата и няма нищо общо с "меко гасене". Може заради нея да има някакъв вторичен ефект и да се усеща, че двигателят гасне по-меко, но със сигурност не е сложена там за това.

                                Сложена е, защото в някои моменти не е достатъчно само ЕГР-клапанът на изпускателната тръба да е отворен, за да връща част от газовете обратно, а е нужно и допълнително да се ограничи притокът на свеж въздух, като така по принуда се пълни с още повече изгорели газове. Това прави тази клапа - докато единият клапан е отворен, за да пропуска изгорели газове, тази клапа е частично затворена, за да ограничава пресния въздух. Като изгасиш колата вече няма какво да я задържа отворена и затова се затваря.

                                Ако не бъркам, мисля че е изискване на ЕВРО-4. Има огромен излишък на въздух при работа на празен ход и хората са решили да го заменят с изгорели газове.

                                При проблем с тази клапа, няма да има достатъчен приток на въздух и ще се усеща липса на мощност.

                                Коментар

                                Working...
                                X