Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило 1.9 JTD 120 к.с. - не ускорява, не набира

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Мекото гасене е първичният ефект. Има я на всички Евро 3 JTD във вариант с вакуум и служи само и единствено за да загасне меко двигателя.
    Вторичният ефект е допълване на процесите на ЕГР, и ДПФ, и прочие простотии, при по-новата модификация - с ел.клапа на евро 4/5.
    Но е сложена първо за се гаси меко, и това няма как да е, вторичен ефект.
    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

    Коментар


      #47
      Значи може би докато са били в сила изискванията за Е-3, е била за меко гаснене, пък после са установили, че могат да я ползват за нещо по-разумно. Ако е само за меко гасене, значи има две положения - напълно отворено и напълно затворено. Аз си гледам за моята кола, тя е с мотор Е-4 и там тази клапа е заради това, което писах по-горе, няма нужда от клапа за меко гасене. Ако съм заблудил някой - моля да ме извини.

      Коментар


        #48
        Аз имам същият проблем. (Stilo 1.9 Jtd 115 к.с.) Появи се постепенно - все повече и все повече проявавяше гореописаните проблеми. При потегляне трябва да натиснеш педала за газта и да чакаш след 2 сек като качи около 2500 може полека да пробваш да потеглиш - ако прекалиш - отива да гасне, няма никаква мощност.. Интересното е че колата си върви с 180 км/ч - стига ги, но много бавно. Другото интересно е че около 2800-3000 оборота сякаш се "отпушва" за миг се усеща стария вървеж и пак забива нос и по стария муден начин се мъчи да ускори. Пали и на -10 градуса -> малко притриса за няколко сек но се стабилизира. Невъзможност за диагностика при мен защото имам CAN error (U1602 Low-Speed-CAN шина неизправна). Няма връзка от OBD към компа на колата.. Сменени MAP и MAF с чисто нови - разликата е че ако преди придърпваше и бе практически невъзможно на празен ход да задържиш да кажем 1500 оборота - сега мотора реагира много точно на педала и не придърпва. Но няма мощност. Развърта се много бавно. Просто не знам какво да правя, тъй като не може да се закачи за диагностика и съм се примирил. Полезно ще ми е да разбера как колегата е решил тоя пробл.
        Поздрави!
        Здравейте отново . Нищо не е правено по двигателната част на колата - смених полуска, дясна заедно със стойката на висящия лагаер. Резултата е че вече лагера не тропа, но вече колата хич не ще да върви. Ако по-рано горе долу вървеше - сега е тотално зле. Натискаш педала за газта и чакаш - развърта супер бавно .. Явно някъде съм имал пропуск в маркучи за вакуум или за входящ въздух, които при смяната на полуоската вече са тотално скъсани. Моля за мнения къде да търся, кой е тоя толкова важен маркуч, с прост оглед не се вижда нищо, не се чува шум от изпускане на налягане след турбото. Вероятно някакво управление но кое?!
        Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

        Коментар


          #49
          Ако напишеш и откъде си- може и да Те насочим към някой сервиз...
          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

          Коментар


            #50
            От няколко дни светва индикатора за свещите, пише да ги проверя. Пратих я в сервиза да видят свещите и релето за подгрев. Релето му няма нищо, няма промяна с новото, смених всички свещи превантивно и пак си изписва същата грешка. Като я паля сутрин и не само сутрин, когато е студен двигатела отзад избухва облак неизгоряла нафта. Майсторето което я ровичка казва, че компа плюе произволни грешки, дебитомер, свещи, липса на налягане към турбината, ламбда сонда, при това без да е запален двигатела. Трие ги и пак светват, без да е запален мотора. Както си го мислехме всички, очертава се ошашкан софтуер и вероятно трябва да се сменя. Рано или късно ще се се случи и ще пиша какво е станало.
            Турбо братле,турбо.Ако не са настроили геометрията няма набиране.А за какъв разтоварващ клапан говориш.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар

            Working...
            X