Я свалете турбото отново и го отворете наистина.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило 1.9 JTD 120 к.с. - не ускорява, не набира
Collapse
X
-
Виж си задното гърне, отвън може да е перфектно, а отвътре всичко да е ръжда. Често срещан проблем. След това се гледа електрониката, дебитомери и прочие. Имам предвид да е подпушено и затова да не излизат видимо много отработени газове. Тогава колата действително ще е спъната, като Чавдар на баир.Последна редакция от plamendor; 23.02.2019, 14:49.
Коментар
-
Аз имам същият проблем. (Stilo 1.9 Jtd 115 к.с.) Появи се постепенно - все повече и все повече проявавяше гореописаните проблеми. При потегляне трябва да натиснеш педала за газта и да чакаш след 2 сек като качи около 2500 може полека да пробваш да потеглиш - ако прекалиш - отива да гасне, няма никаква мощност.. Интересното е че колата си върви с 180 км/ч - стига ги, но много бавно. Другото интересно е че около 2800-3000 оборота сякаш се "отпушва" за миг се усеща стария вървеж и пак забива нос и по стария муден начин се мъчи да ускори. Пали и на -10 градуса -> малко притриса за няколко сек но се стабилизира. Невъзможност за диагностика при мен защото имам CAN error (U1602 Low-Speed-CAN шина неизправна). Няма връзка от OBD към компа на колата.. Сменени MAP и MAF с чисто нови - разликата е че ако преди придърпваше и бе практически невъзможно на празен ход да задържиш да кажем 1500 оборота - сега мотора реагира много точно на педала и не придърпва. Но няма мощност. Развърта се много бавно. Просто не знам какво да правя, тъй като не може да се закачи за диагностика и съм се примирил. Полезно ще ми е да разбера как колегата е решил тоя пробл.
Поздрави!Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Най-добрия начин е да се тръгва от лесното към трудното. EGR се затапва за 10 мин. След това се разкача MAF-a, ама там симптомите са други - невървеж след 3000 оборота, което се хваща на диагностиката в разликата на въздушния поток и искания такъв. Дори и да ти е блокирала геометрията на турбото, пак ще има някакво ускорение. Иначе ще има луфт, харч на масло, виене и т.н. Щом е рециклирано вече, то проблема не е там.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоДай пак, че нещо не си на ясно със схемата.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоЗарежи ЕГРа,направо сваляй турбото за чистене.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
tambuhtaneca написа: Преглед на мнениетоНяма мощност, щото няма въздух, а няма въздух щото EGR-a вкарва изгорели газове вътре, вместо да е затворен. Това може да се хване и ако има характерната миризма на неизгоряла нафта от аспуха.Последна редакция от tambuhtaneca; 13.03.2019, 00:59.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Пич, я провери каква точно е основната функция на ЕГРа и тогава пиши глупости и обаснявай.
ВО, казва ЕГР което е възможна причина поради брокаж на клапана в отворено положение, което ще доведе до загуба на налягане на въздуха. Ако обаче геометрията е забила там ще се получава точно това което описва колегата, защото турбото нагнетява но по бавно.
И не ми обяснявай дали чета по форуми или съм виждал гаечен ключ. Пиша за да ви дам идея какво може да е, а не да ви правят на маймуни по разни тинясали гаражи и прехналени сервизи.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар