Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задържалa геометрия на турбо от Фиат Стило 1.9 Jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Задържалa геометрия на турбо от Фиат Стило 1.9 Jtd

    Здравейте колеги,<br>Турбото от Стилото е стояло близо година (колата е катострофирала),работило&nbsp; е коректно до последно,след демонтаж и тест не сработва геометрията(държи вакума)!<br>Моля за напътсвия, как да раздвижа геометрията?
    Последна редакция от valentin_63; 27.01.2019, 14:43. Причина: правописна грешка

    #2
    Ами трябва да се ревизира турбината, т.е. да се отвори. Приготви си нови болтове, понеже със сигурност ще имаш поне един скъсан при отварянето. Приготми си и набор четчици. Като отвориш топлата част ще видиш каква е ситуацията, но ще има поне една шепа кокс вътре за махане. Извади диафрагмата и я накинси в газ за осветление поне една вечер, след което ще падне голяма чистене, обърни внимание на стените на корпуса. Виж лопатките за износване. Преди да качиш турбото отново, след като си го сглобил, го смажи добре, пробвай с пракосмукачка движението на геометрията дали диафрагмата не задържа някъде.
    Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

    Коментар


      #3
      Благодаря колега Станев!
      А ,има ли вероятнос след ревизията да се увеличат луфтовете(сега е в нормите)?

      Коментар


        #4
        Ами не, отваряйки топлата част, ти нямаш работа по турбинното колело... освен то да претърпи някаква механична травма, при изпускане или удар от изплеснат инструмент, друго не виждам като причина за луфт.
        Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

        Коментар


          #5
          D. Stanev написа: Преглед на мнението
          Ами трябва да се ревизира турбината, т.е. да се отвори. Приготви си нови болтове, понеже със сигурност ще имаш поне един скъсан при отварянето. Приготми си и набор четчици. Като отвориш топлата част ще видиш каква е ситуацията, но ще има поне една шепа кокс вътре за махане. Извади диафрагмата и я накинси в газ за осветление поне една вечер, след което ще падне голяма чистене, обърни внимание на стените на корпуса. Виж лопатките за износване. Преди да качиш турбото отново, след като си го сглобил, го смажи добре, пробвай с пракосмукачка движението на геометрията дали диафрагмата не задържа някъде.
          Приготми си и набор четчици-имате впредвид четки за почистане

          Коментар


            #6
            Накисни я в нафта за една нощ, или отваряй турбото и чисти с телената четка
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              valentin_63 написа: Преглед на мнението
              ...имате впредвид четки за почистане
              Има по железариите такива комплекти четки с меки метални "косми", с тях се чисти корпуса. Финните части само с парцал след накисване. И внимавай да не изгубиш някое "буренце" (дребен детайл върху който лежи диафрагмата).
              Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

              Коментар


                #8
                Отворих турбината,накиснах топлата част за една нощ в нафта,почистих с фина телена четка(почти нямаше кокс) и след 20 натискания напред/назад на лостчето -отпусна и се движи само при разклащане на турбото.
                Благодаря на колегите Stanev и Banov!

                Коментар

                Working...
                X