Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Croma 1.9 jtd 150 к.с. няма мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Croma 1.9 jtd 150 к.с. няма мощност

    Здравейте,

    Първо - ЧНГ, здраве и просперитет

    Приятел ме помоли да пусна тема тук с надеждата, че с общи усилия може да се установи проблема при неговата Крома

    Проблема се изразява в това, че Кромата му напоследък няма мощност.

    След 1.8к-2к обороти, вместо да се "изстреля", тя ускорява неочаквано плавно - т.е. няма, както някои казват "ряз"

    Ще ви помоля да ни ориенторате какво да погледнем, и какъв лог да направим на Multiscan-a (има наличен кабел и лаптоп)

    Благодаря

    #2
    От доста неща може да е проблема, с диагностика може д а го хванеш ,но май ще се наложи доста да си поиграеш.

    Запиши грешките при закачане с Multiscan-a после ги изтри провери дали пак ще се появят някои от тях.
    Прегледай на място с подаване на газ до към 4к оборота дали отчита egr,map,maf.
    До тук ако всичко изглежда нормално няколко лога в движение като се ориентираш първоначално към показанията на мап-а и дебитомера.

    Коментар


      #3
      Вакуума до актуатора на турбокомпресора ок ли е?
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Здравейте,

        Тъй като сме пълни лаици на теме multiscan, направихме няколко лога на загряла кола, дали са с правилните настойки, вие ще кажете.

        Ако са информативни, моля да ни насочите на кое да обърнем внимание.

        https://dox.abv.bg/download?id=cdf1432df7#
        https://dox.abv.bg/download?id=bb14e326af#
        https://dox.abv.bg/download?id=28a28d9d1e#
        https://dox.abv.bg/download?id=d45d44f4b8#
        https://dox.abv.bg/download?id=cfac476823#
        https://dox.abv.bg/download?id=2cd2702a1a#
        https://dox.abv.bg/download?id=b8fe0d0fe0#

        Поздрави

        Коментар


          #5
          Два въпроса като за начало
          Пуши ли при настъпнане
          Радход градско и изнънгадско
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Здрасти Банков,

            Не, не пуши при настъпване, според мултискан DPF-a e на 36%. Реалният разход не се знае, по борд показва ~10. В петък показваше 10.8л, това е градско-извън 50/50
            Това което ме направи впечатление днес, бяха високите корекции на на 1-ва и 2-ра дюза
            Пробвахме и с изключен дебитомер - без промяна
            Проверявани са и маркучи и вакууми, всичко изглеждало наред

            Коментар


              #7
              Вихрови клапи и омаслявате по колектора?
              Гофретата от дебитовера до турбото здрава ли е?
              На колко надува турбината?
              Има ли срив на показанията на педала на газта?
              Можете ли да пробвате да проверите селеноида?
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Гледали са маркучите, уж всичко е било наред
                Click image for larger version

Name:	boost_solenoid.png
Views:	1
Size:	235,9 KB
ID:	2098207 turbo&solenoid
                Click image for larger version

Name:	thortle.png
Views:	1
Size:	246,4 KB
ID:	2098208 thortle

                Дали соленоида не е умрял ?
                Последна редакция от Mupo; 06.01.2019, 19:36.

                Коментар


                  #9
                  Я пръснете буксата на педала.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Надявам се че той чете тема, пратих му линка към нея.
                    Според теб е буксата ли ? Имай предвид, че лога за педала на газта, не беше в най-добрият момент - почти 70% от времето беше на ено дълго спускане.

                    Коментар


                      #11
                      Вакуума до актуатора на турбокомпресора ок ли е,както каза колегата по горе? Това първо трябва да проверите и самия клапан дали работи,при мен се оказа сцепено мъркуче и се държеше по сходен начин.

                      Коментар


                        #12
                        Дайте един лог в тоя табличен вид- пуснете на запис обороти на двигателя, искано и получено налягане на горивото, искано и получено налягане на турбото. Намирате си дълго и равно място и на 3-та от 1500 оборота пускате запис и натискате газта до край без да пускате до 4000 оборота. После качи резултата да видиме.
                        Фиат Крома 1.9 16v+
                        Фиат Браво 1.6 16v
                        Фиат Мареа 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          Ще го направим през почивните дни, проблема е че ползваме безплатната версия на Мултискан, която е ограничена до запис на 4 параметъра

                          Коментар


                            #14
                            безплатната версия на Мултискан
                            Имаш ЛС
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #15
                              Ново развитие по темата - актуатора работи, пробван е с вакуум помпа, но геометрията на турбото не помръдва. Колата е със свалено турбо за почистване на геометрията. Ще напиша какъв е резултата след това.

                              Благодаря на всички

                              п.п. Счупена геометрия и лопатки на компресорната част е диагнозата, на печелившите честито
                              Последна редакция от Mupo; 11.01.2019, 15:58.

                              Коментар

                              Working...
                              X