Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

дюзи без дифтунги на Браво 1.9JTDM 120кс

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    писах ти на лично

    Коментар


      #17
      И кво си писахте?
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        Чухме се просто по телефона,споделихме си приблемите.

        Коментар


          #19
          Чухме се просто по телефона,споделихме си приблемите.
          Споделете ги и тук не е лошо, или утре ако се сблъскам с такъв проблем да ти звънна?

          Коментар


            #20
            нищо особено,неговите проблеми са същите и каза че за момента се е оправила от самосебеси

            Коментар


              #21
              Правил съм Ивеко Дейли мисля беше дюзите са без дифтунги.
              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

              Коментар


                #22
                Аз не съм виждал кола с диФтунги.

                На мен са ми известни автомобили с диХтунги, идва от немската дума Dichtung, в превод на български - уплътнение.
                То и диХтунг е вид шльокавица - чуджоезично наименование написано на кирилица. Ама като гледам и магазините за авточасти така им викат на уплътненията - Дихтунг, дюзодържач

                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                Коментар


                  #23
                  Здравейте колеги,дали е дифтунги или дихтунги няма много голямо значение като пак гасне
                  От вчера колата е в НН СЕРВИЗ БОШ ама както вървят нещата и там не могат да открият проблема засега

                  Коментар


                    #24
                    Колега иди в хеед сервиз на к.величков и търси Цецо ще ти оправи колата гарантирам. Познат ми е. Ако искаш пиши на л.с

                    Коментар


                      #25
                      може ли да сменя моето ГНП на 1.9JTDM 120кс. с друго гнп номер 0445010150 което не съм на 100 процента сигурен но мисля че е от мотор 150кс

                      Коментар


                        #26
                        Ще ти го споделя,дано да можеш да помогнеш.Колата студена и топла пали прекрасно,но когато е запалена студена,работила е 5-10 минути и загасена,след 30мин да речеме пали зле,приработва като на 3 цилиндъра и чак след това някога запали.Някакви идеи?

                        Коментар


                          #27
                          genko1982 написа: Преглед на мнението
                          Здравейте колеги,дали е дифтунги или дихтунги няма много голямо значение като пак гасне
                          От вчера колата е в НН СЕРВИЗ БОШ ама както вървят нещата и там не могат да открият проблема засега
                          Аз носих мойте дюзи там и ми взеха само парите,крайно недоволен съм от тях!

                          Коментар


                            #28
                            Колега има ли някакво развитие по темата?

                            Коментар


                              #29
                              Има развитие и мисля че вече дилемата се оправи.но първо да споделя мъките които изтърпях и нервите които хвърлих
                              Реших да взема помпа втора употреба и разбира се за мои късмет с нея колата въобще не запали та се наложи да си върна моята без нищо да съм разбрал но за тази цел си платих тези монтажи и демонтажи на помпата
                              След това отново се свали моята помпа и реших да я откарам на стенд но отново извадих късата клечка,отидох в един сервиз за дюзи и помпи в Обеля на една автомивка се намира сервиза и тоя ми каза че стенда не му работил но реши да я погледне и отви некви болчета извади уплътнения и реши че според него помпата няма проблем
                              След това я закарах пак в сервиза на Бош на гара Искър за стенд и след два часа ми звънят и се казва, колега тая помпа е отваряна и уплътненията са скъсани, трябва ремонт на помпата защото тече като леика и не може да и създадем налягане,направо ми прилоша от нерви и безизходица.
                              Но евала на тия пичове защото на другия ден помпата беше готова със сменени уплътнения и клатан които не пускал гориво постоянно,а този клапан се намира между двата щуцера за мъркучите , тоест даже не е било нужно да се сваля помпата от колата,а е трябвало читав майстор който липсва в тая държава
                              Сега колата не се удържа.това клапанче струва 50лв,а на мен ми излезе около 1000лв

                              Коментар


                                #30
                                Не, трябваше ти една помпа втора употреба кеф ти от 150 коня, кеф ти от 2.0 170 коня, кеф ти от 2.4 200 коня. Цена около 200лв. Смяна - 20мин и 50лв. И на пистата.
                                Друг път не ходи по незнайни сервизи, Бош, Мош, Хед, не знам кой си. Отиди при хора, които всеки ден правят JTD.
                                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                                Коментар

                                Working...
                                X