писах ти на лично
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
дюзи без дифтунги на Браво 1.9JTDM 120кс
Collapse
X
-
Yuliqn написа: Преглед на мнениетоЧухме се просто по телефона,споделихме си приблемите.
Коментар
-
Аз не съм виждал кола с диФтунги.
На мен са ми известни автомобили с диХтунги, идва от немската дума Dichtung, в превод на български - уплътнение.
То и диХтунг е вид шльокавица - чуджоезично наименование написано на кирилица. Ама като гледам и магазините за авточасти така им викат на уплътненията - Дихтунг, дюзодържач
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
може ли да сменя моето ГНП на 1.9JTDM 120кс. с друго гнп номер 0445010150 което не съм на 100 процента сигурен но мисля че е от мотор 150кс
Коментар
-
genko1982 написа: Преглед на мнениетоЗдравейте колеги,дали е дифтунги или дихтунги няма много голямо значение като пак гасне
От вчера колата е в НН СЕРВИЗ БОШ ама както вървят нещата и там не могат да открият проблема засега
Коментар
-
Има развитие и мисля че вече дилемата се оправи.но първо да споделя мъките които изтърпях и нервите които хвърлих
Реших да взема помпа втора употреба и разбира се за мои късмет с нея колата въобще не запали та се наложи да си върна моята без нищо да съм разбрал но за тази цел си платих тези монтажи и демонтажи на помпата
След това отново се свали моята помпа и реших да я откарам на стенд но отново извадих късата клечка,отидох в един сервиз за дюзи и помпи в Обеля на една автомивка се намира сервиза и тоя ми каза че стенда не му работил но реши да я погледне и отви некви болчета извади уплътнения и реши че според него помпата няма проблем
След това я закарах пак в сервиза на Бош на гара Искър за стенд и след два часа ми звънят и се казва, колега тая помпа е отваряна и уплътненията са скъсани, трябва ремонт на помпата защото тече като леика и не може да и създадем налягане,направо ми прилоша от нерви и безизходица.
Но евала на тия пичове защото на другия ден помпата беше готова със сменени уплътнения и клатан които не пускал гориво постоянно,а този клапан се намира между двата щуцера за мъркучите , тоест даже не е било нужно да се сваля помпата от колата,а е трябвало читав майстор който липсва в тая държава
Сега колата не се удържа.това клапанче струва 50лв,а на мен ми излезе около 1000лв
Коментар
-
Не, трябваше ти една помпа втора употреба кеф ти от 150 коня, кеф ти от 2.0 170 коня, кеф ти от 2.4 200 коня. Цена около 200лв. Смяна - 20мин и 50лв. И на пистата.
Друг път не ходи по незнайни сервизи, Бош, Мош, Хед, не знам кой си. Отиди при хора, които всеки ден правят JTD.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар