Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Температура на двигателя Фиат Крома 120 к. с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    willow75bg написа: Преглед на мнението
    При тези температури,които са сега моята Крома със същия двигател веднъж достигне ли средата на скалата стрелката не мърда при каквито и да са условия.
    Отделен е въпроса за колко време достига средата.На Либрата,на Мареята по същия начин.Когато е мноого студено може и да падне леко ,ако работи на място,но сега е топло все още.
    Малко късно се обаждам в темата, но ЧНГ, живи здрави!
    Времето си е студено, щом в Бургас температурите паднаха до (-) 4-5 оС, значи може да се пише по темата. Та аз се придържам към горното мнение на Колегата като конкретизирам, че такова държание има бравото. При мареята не е така - стрелката си играе в определени граници.

    Относно парното на колите след 2000 - напълно грешно становище. Бравото е с перфектно парно, както и климатик-климатроник.
    Последна редакция от Flow; 06.01.2019, 14:27.
    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

    Коментар


      #17
      Някой може ли да ми каже коя е клапата която регулира топло студено на кромата? Пасажерската или от другата страна?

      Коментар


        #18
        Привет, колега!
        Ако питаш за клапата за външен въздух, тя се намира под жабката, т.е. от към пасажера, там е и мотора за климатроника.
        link

        Коментар


          #19
          Колега търса за топло и студено коя е клапата....

          Коментар


            #20
            http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...D=1&GUI_LANG=3
            Ето схема!
            link

            Коментар


              #21
              Не намирам клапи никъде по тия схеми нито има обяснено коя за какво е....

              Коментар


                #22
                Значи да ви споделя борбата си със топлото в кромата....днеска сутринта се качвам в колата пала пускам свещите и след 7-8мин тръгнах и темперетурата беше на около 50г вече.След 5км удари стрелката на средата и в краката стана баня това което не се е случвало 2ра зима градско шофиране.И така до 11км докато не слезнах и загасих колата не мръдна стрелката надолу и топлото беше адски вряло.Резултата е че вънка беше +5г и това беше отговора на мойте проблеми.Разбрах че тая кола под 15км градско няма как да се затопли двигатела като хората което е малумно ! Нормалните коли греят повече градско само тази недомислица изстива......Иначе чистих радиаторчето на парното,обезвъздушавах 100 пъти,бях тръгнал водна помпа да сменявам и клапите гледах и какво ли не но всико си работи като хората. И наистина извънградско колата има и под 0 яко парно като се замисла само не градско.

                Коментар


                  #23
                  А ЕГР затапен ли е?
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    Не. Колата е с картон цял отпред като на Ладичка, с 2те кори на мотора. Даже и стой в гараж на 15г! И пак мръзна като куче.....обеждавам се мултиджета е жестока недомислица.

                    Коментар


                      #25
                      Здравейте. Само да споделя по темата, защото вече втора Крома карам и при двете ситуацията е еднаква по отношение на парното. И двете коли не са имали никакви технически проблеми въпреки разликата в изминатите километри, съответно 273000 и 154000. Като цяло загряват бавно и са необходими 6-10 км за да се усети затопляне. В режим авто, отоплението не тръгва докато температурата на двигателя не достигне здадената стойност. Обикновено това се случва, когато стрелката на уреда за температурата тръгне нагоре /с този момент се свързва и възможността вече да "понатиснете" колата/ При движение извън населено място стрелката на индикатора стои "закована" в средата, независимо от скоростта/60-180 км/ч /. При продължителна работа на двигателя на празен ход, температурата пада. Колкото повече се опитвате да стоплите купето, толкова повече температурата пада. При мен колите се е налагало с часове да работят на място /което е кофти за ДПФ-а.../ и въпреки, че по индикатор температурата пада, в купето се поддържа без проблеми зададената температурата. При този модел е така...
                      от Трабант до Бугати Фейрон

                      Коментар


                        #26
                        Като чета всичките тия мнения имам чувството,че карам друга кола.Парно колата има да те изгори ,това направи впечатление на всички още.при покупката декември 2014г.Веднага след покупката пътувахме за Словения на -15 градуса и в колата парното го държах на 2 ,че е много силно.Градско загрява малко по-бавно,но пък да няма парно е абсурд.Паля колата пускам я на автоматичен режим и може би до няколко минути започва леко хладко топло,даже си мисля,че имам някакъв електрически нагревател ,че доста бързо започва да духа хладко.Може би да имате някакъв проблем ,който явно се проявява масово .Клапите за топло студено мисля са 2 ,моторчета и шистовата система се намира на централно барче,от ляво и от дясно под мокетената кора.Сменях лоста от шофьорската страна ми се беше счупил,но тогава нямаше никакво топло при шофьора,а при пасажера си духаше топло.Успех.

                        Коментар


                          #27
                          Само да отбележа, че смених термостата и стрелката застана по средата и не мърда. Няма значение дали карам градско или се спускам. Парното е на автоматичен режим, нарочно му зададох 30 градуса. В купето е жега, стрелката не мърда. Това е за сега. Дано термостата да изкара повече години.
                          Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp

                          Коментар


                            #28
                            Здравейте, реших да не отварям нова тема на подобен въпрос, а да задам подобен под тази. Притежател съм на Фиат Брава 1,2, 60 kw, 80 hp и е само на бензин и бих искал да се консултирам дали уреда за измерване на температурата в купето отчита нормално и евентуално ако не, дали трябва да се сменя термостат или датчик или и двете.
                            От снимката долу се вижда работен режим на загрял мотор. Температурата на въздуха е около 2 градуса. Нормално ли отчита уреда за измерване на температурата на автомобила според Вас? Парното работи, но не бих казъл, че прави чудеса. При продължително каране, особено по наклон надолу, стрелката се смъква до първото деление и в купето се усеща по хладен въздух. Нямам картон отпред, нито някъкви предпазни средства. През летните месеци и жеги съм забелязъл при включен климатик за охлаждане и по продължителна и динамична работа на мотора стрелката да се намира в горния край на скалата под червената точка или на второто деление от средата на горе, което мисля че в границите на допустимото, като се включва перката разбира се. Просто искам да се консултирам с някои който по - разбира, преди евентуално да я закарам на майстор, който обикновено казва че всичко ти е за смяна дори и да не е, само и само да ти вземе парите.
                            Click image for larger version

Name:	IMG_20230124_171614.jpg
Views:	192
Size:	977,5 KB
ID:	2758846

                            Коментар


                              #29
                              krasiganchev написа: Преглед на мнението
                              Здравейте, реших да не отварям нова тема на подобен въпрос, а да задам подобен под тази. Притежател съм на Фиат Брава 1,2, 60 kw, 80 hp и е само на бензин и бих искал да се консултирам дали уреда за измерване на температурата в купето отчита нормално и евентуално ако не, дали трябва да се сменя термостат или датчик или и двете.
                              От снимката долу се вижда работен режим на загрял мотор. Температурата на въздуха е около 2 градуса. Нормално ли отчита уреда за измерване на температурата на автомобила според Вас? Парното работи, но не бих казъл, че прави чудеса. При продължително каране, особено по наклон надолу, стрелката се смъква до първото деление и в купето се усеща по хладен въздух. Нямам картон отпред, нито някъкви предпазни средства. През летните месеци и жеги съм забелязъл при включен климатик за охлаждане и по продължителна и динамична работа на мотора стрелката да се намира в горния край на скалата под червената точка или на второто деление от средата на горе, което мисля че в границите на допустимото, като се включва перката разбира се. Просто искам да се консултирам с някои който по - разбира, преди евентуално да я закарам на майстор, който обикновено казва че всичко ти е за смяна дори и да не е, само и само да ти вземе парите.
                              Click image for larger version

Name:	IMG_20230124_171614.jpg
Views:	192
Size:	977,5 KB
ID:	2758846
                              Закачване с диагностика ще покаже дали проблема е в уреда на таблото или не. На мен ми прилича на пари за термостат,но само диагностика може да покаже къде е истината.

                              Коментар


                                #30
                                При продължително каране, особено по наклон надолу, стрелката се смъква до първото деление и в купето се усеща по хладен въздух


                                Термос.
                                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                                Коментар

                                Working...
                                X