Оказа се че на тази алфа помпата е по различна,от помпата на сестра ми,а и двете са тд.постнах снимки на проблемната кола в предишния пост.Къде се намира точно този клапан,на първата снимка,тамбдолу ли е,където към него влиза една метална тънка тръбичка?И върху него има тънко кабелче?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алфа 146 ТД 90 коня гасне по време на движение
Collapse
X
-
Не е това с тръбичката, това е авансаторния клапан за студения старт. Като еестудена колата сложи ръка върху него и някой да даде на контакт и се усеща как цъка вътре. Този клапан за който говоря трябва да е вътре в помпата, има едно черно като кутийка и влизат в него 3 кабела и през тях се управлява въпросния клапан. Кутийката се вижда на втората снимка. Когато преди мерих компресия извадих тази букса за да не пали колата, докато въртим на стартер.
Иначе гледам и ти си вързал тел на обогатителя, по лесно пали зимата. Като гледам снимките на помпата горе в ляво има нещо което аз го нямах на моята, но мисля че е нещо свързано с егр клапана.
А да не дърпа въздух от някъде и затова да гасне, но лошото е че се проявява много рядко.Последна редакция от salih84; 11.12.2018, 19:25.Fiat Multipla 2005 1.9 jtd 115
Коментар
-
Реална снимка нямам и няма как да направя, защото колата вече не е при мен. В пост 12 на втората снимка се вижда къде е и как изглежда кутийката за кола с code(с 3 кабела), с един кабел за кола без code.
Ако проблема е от там според мен нее в клапана, а може би някоя лоша връзка по кабелите. Самия клапан незнам как се маха или си върви с помпата.
Моя съвет е ако направи пак номер да се размърдат кабелите и да се пробва дали ще запали.Fiat Multipla 2005 1.9 jtd 115
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар